Volgens mij heeft hij gisteren nog gewoon gepost, heeft toen een paar van die dillema's topics geopend.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:01 schreef Ole het volgende:
Heb tong al bijna twee dagen niet gezien![]()
Nou ja, zijn ritme zal wel weer overhoop liggen.
Heb ik dan gemistquote:Op woensdag 29 december 2010 14:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij gisteren nog gewoon gepost, heeft toen een paar van die dillema's topics geopend.
Ja, denk ik ook wel.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb ik dan gemistNou ja, hij komt wel weer tevoorschijn.
Maar ja voor jouw is het a lde derde keer dat het gebeurd, voor boris en mij de eerste keer. Dus bij jou ligt het gewoon nog wat zwaarder lijkt me.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef tong80 het volgende:
Ik heb niet gekeken.
Kan er niet tegen
3 Trauma's Bossiequote:Op woensdag 29 december 2010 23:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ja voor jouw is het a lde derde keer dat het gebeurd, voor boris en mij de eerste keer. Dus bij jou ligt het gewoon nog wat zwaarder lijkt me.
Jaquote:
Dan zou ik ook wakker blijven jaquote:Op donderdag 30 december 2010 02:27 schreef tong80 het volgende:
Als ik niet kan slapen denk ik aan ole
Hopelijk lukt het je nu wel. Ik ga ook zo een tweede poging ondernemen.quote:
Nog gefeliciteerd,quote:Op donderdag 30 december 2010 02:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
Joepie ! Zoonlief die 13-12 geboren is mag waarschijnlijk volgende week (eindelijk) het ziekenhuis uit. (1,5 maand te vroeg geboren).
Mijn broer uiteraard, stuurt per expresse een Ajax rompertje op (woon in Manila). Dus ik zeg tegen mijn vrouw, kijk die kan hij mooi aan terwijl we het ziekenhuis verlaten.
Ze keek wat zuinig, denk dat we het er nog maar eens over moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |