Ik mag dan wel een tijdje niet (in Amersfoort) zijn wezen stappen, maar niet zo lang dat ik niet weet wat Boa's is, en wel weet dat ik daar niet komquote:Op donderdag 20 december 2012 10:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan gaan we naar de boa's
Zijn dat leuke kroegen?quote:
Ik kom er graag, maar het ligt natuurlijk aan je persoonlijke definitie van 'leuk'' als je houdt van metal en rock en alternatieve mensen, dan JA, anders nee.. Marktzicht en van Zanten zijn trouwens ook leuk voor de wat oudere alternatieve typesquote:
Flame vond ik wel leuk altijd, Boothill nog nooit geweest maar wat ik van vrienden hoor lijkt ook wel leukquote:Op donderdag 20 december 2012 10:59 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik kom er graag, maar het ligt natuurlijk aan je persoonlijke definitie van 'leuk'' als je houdt van metal en rock en alternatieve mensen, dan JA, anders nee.. Marktzicht en van Zanten zijn trouwens ook leuk voor de wat oudere alternatieve types
Ben een keer naar de jeugd van tegenwoordig geweest daar, was wel lachenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik geef voorkeur aan de Kelder. Omdat ik ernaast woon. Ben er nog nooit geweest overigens
Iedere FOK!ker heeft toch een FOK! tatoeage op zijn voorhoofd?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:45 schreef Inverted_World het volgende:
Ik ga wel mee danEn hoe herkent iedereen elkaar?
Onbekend, zit je niet dicht bij studentenhuizen die lekker aan het party'en zijn?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Weet iemand wat dat toch steeds is langs de Eem? Elke donderdag zowat lopen er mensen en wordt er keihard muziek gedraaid en gejuigt door fucking veel mensen, waardoor ik mijn tv niet meer kan horen
Nee, ik zie mensen voor mijn huis langs de Eem lopen, hoor iemand vanaf het Eemplein shit omroepen en hoor muziek en toeters daarvandaan. Dat is nu inmiddels weg, maar eerder vanavond, en afgelopen weken vakerquote:Op donderdag 20 december 2012 20:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Onbekend, zit je niet dicht bij studentenhuizen die lekker aan het party'en zijn?
Net bij Eemplein liep het vol met kerstmannen, ik werd gekWas er dus een kerstmannenloop
.
Maar zo'n meet, ja, ik doe wel mee heuuur
Kerstmannenloop dusquote:Op donderdag 20 december 2012 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik zie mensen voor mijn huis langs de Eem lopen, hoor iemand vanaf het Eemplein shit omroepen en hoor muziek en toeters daarvandaan. Dat is nu inmiddels weg, maar eerder vanavond, en afgelopen weken vaker
Oke, dat is het dus. Superirritant, want ik kan mijn tv er gewoon niet meer door horenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kerstmannenloop dusEemplein heeft de laatste weken sowieso veel activiteiten vanwege de "zie ons nieuw zijn"
Je woont toch naast de Kelder?? Hoe is dat aan de Eem?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik zie mensen voor mijn huis langs de Eem lopen, hoor iemand vanaf het Eemplein shit omroepen en hoor muziek en toeters daarvandaan. Dat is nu inmiddels weg, maar eerder vanavond, en afgelopen weken vaker
Spaceboxen. Ik kijk uit op de Eem, en op 3 minuten kruipafstand van de Kelder.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je woont toch naast de Kelder?? Hoe is dat aan de Eem?
Oh, je zit dus naast Zandfoort....quote:Op donderdag 20 december 2012 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Spaceboxen. Ik kijk uit op de Eem, en op 3 minuten kruipafstand van de Kelder.
Yesh.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, je zit dus naast Zandfoort....
Haha. Ja, dit is ook een tijdelijke locatie, als ik het goed begrepen heb. Maar ik wil er nog wel eens heen voor het weer verhuist. Dus meet daar?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:03 schreef Leandra het volgende:
Oh wacht, nou begrijp ik het.... De Kelder is verhuisd![]()
![]()
Ik wist niet dat De Kelder niet meer op de Lieve Vrouwestraat (onder Theater de Lieve Vrouw) zat
Zou een tijdelijke locatie zijn, maar ze blijven daar lekker zitten hoor...quote:Op donderdag 20 december 2012 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha. Ja, dit is ook een tijdelijke locatie, als ik het goed begrepen heb. Maar ik wil er nog wel eens heen voor het weer verhuist. Dus meet daar?
Oh, ik vind het primaquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou een tijdelijke locatie zijn, maar ze blijven daar lekker zitten hoor...
Heb dr een tijdje gewerkt achter de bar, graties entreee + bierquote:
Dat heb ik vaker zo geregeld..... in E'de, Zwolle en Den Haagquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb dr een tijdje gewerkt achter de bar, graties entreee + bier
Maar heb dr geen tijd meer voor
feesten natuurlijk.... was tofquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:09 schreef Speedfight het volgende:
Wat gaan jullie doen met oud&nieeeuw?
Ja soms wel he.... soms welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is wel duidelijk dat Amersfoorters een leven hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |