abonnement Unibet Coolblue
pi_116170331
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:06 schreef annanasje het volgende:
Upje! Ik ga in december met mn ouders mee verhuizen naar Amersfoort. Ik kom uit de buurt van Arnhem en ken echt niemand in Amersfoort en ben één keer in de stad geweest ofzo :') , maargoed wat ik me eigenlijk afvroeg, is het daar een beetje goed te doen als 20-jarige? Maak je een beetje makkelijk contact met mensen of zijn er echt veel van die kliekjes en zijn de mensen niet zo sociaal?

Pf ik wil er gewoon echt niet heen. Ik kom in een klein kut jaren 30 huis heel dichtbij het centrum omdat mn ouders dat zo graag willen, en daar betaal je dan 4 ton voor. Ons huis nu is nog groter en wordt voor minder dan de helft verkocht. :')
Als je van uit gaan houd is er best wat te doen maar verwacht er niet veel van, ook zijn er aardig veel festivals en komen de laatste tijd een beetje de grotere bekende winkels ook in de stad. Maar qua contact, ja... sommige zeggen dat het een saaie meuk is en dat je amper contact krijgt en de andere vind ik het een uit de kluiten gewassen dorp met het ons kent ons principe...

Maar dicht bij de stad he, dat word een housewarming natuurlijk :7
pi_116170883
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:24 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Als je van uit gaan houd is er best wat te doen maar verwacht er niet veel van, ook zijn er aardig veel festivals en komen de laatste tijd een beetje de grotere bekende winkels ook in de stad. Maar qua contact, ja... sommige zeggen dat het een saaie meuk is en dat je amper contact krijgt en de andere vind ik het een uit de kluiten gewassen dorp met het ons kent ons principe...

Maar dicht bij de stad he, dat word een housewarming natuurlijk :7
Ja ik hou heel erg van uitgaan alleen had er bij voorbaat al niet veel van verwacht haha. Utrecht is denk ik de dichtsbijzijnde grote stad of niet?
Hm dat klinkt best wel kut. Kom zelf uit een dorp en heb echt een hekel aan al dat geroddel en die hele mentaliteit en alles, hoopte eigenlijk dat ik daar nu eindelijk vanaf zou zijn :')

Nou die housewarming zou ik met alle liefde willen geven alleen gaat dat 'm niet worden in dat kleine kuthuisje. :( We hadden gewoon een 2 keer groter huis in het leusderkwartier kunnen krijgen voor hetzelfde geld. :{ Waar woon jij ongeveer als ik vragen mag? :)
pi_116171358
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:33 schreef annanasje het volgende:

[..]

Ja ik hou heel erg van uitgaan alleen had er bij voorbaat al niet veel van verwacht haha. Utrecht is denk ik de dichtsbijzijnde grote stad of niet?
Hm dat klinkt best wel kut. Kom zelf uit een dorp en heb echt een hekel aan al dat geroddel en die hele mentaliteit en alles, hoopte eigenlijk dat ik daar nu eindelijk vanaf zou zijn :')

Nou die housewarming zou ik met alle liefde willen geven alleen gaat dat 'm niet worden in dat kleine kuthuisje. :( We hadden gewoon een 2 keer groter huis in het leusderkwartier kunnen krijgen voor hetzelfde geld. :{ Waar woon jij ongeveer als ik vragen mag? :)
Uitgaan is best leuk hoor in Amersfoort, maar verwacht geen grote discotheken, maar doe het zelf amper omdat ik altijd de bob ben :') :D maar Utrecht is idd de 'grote' stad in de buurt met 20 minuten ben je er. Maar het geroddel valt wel mee, ik woon nu zo'n 10 jaar in Amersfoort nadat ik uut 't oost'n vetrok en heb er nog niet veel van gemerkt. Maar mensen die hun hele leven al in Amersfoort wonen hebben echt zo'n ons kent ons mentaliteit :P

Maar Leusderkwartier, ja... dan kom je juist volgens mij in het dorpse, lijkt mij, kom nooit in Amersfoort Zuid. Zelf woon ik in Kattebroek dicht bij het winkelcentrum Emiclear, dat is echt doodheid ten top.

Maar de housewarming kan toch ook in de tuin, in december, in de sneeuw :7

Maar ja, gewoon 1 ding vergeten! (bijna) Welkom in het dode Amersfoort :D!
pi_116172002
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:43 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Uitgaan is best leuk hoor in Amersfoort, maar verwacht geen grote discotheken, maar doe het zelf amper omdat ik altijd de bob ben :') :D maar Utrecht is idd de 'grote' stad in de buurt met 20 minuten ben je er. Maar het geroddel valt wel mee, ik woon nu zo'n 10 jaar in Amersfoort nadat ik uut 't oost'n vetrok en heb er nog niet veel van gemerkt. Maar mensen die hun hele leven al in Amersfoort wonen hebben echt zo'n ons kent ons mentaliteit :P

Maar Leusderkwartier, ja... dan kom je juist volgens mij in het dorpse, lijkt mij, kom nooit in Amersfoort Zuid. Zelf woon ik in Kattebroek dicht bij het winkelcentrum Emiclear, dat is echt doodheid ten top.

Maar de housewarming kan toch ook in de tuin, in december, in de sneeuw :7

Maar ja, gewoon 1 ding vergeten! (bijna) Welkom in het dode Amersfoort :D!
Haha oke, achja eerst nog even iemand ontmoeten met wie ik überhaupt zou kunnen gaan. Ga me echt zo vriendloos voelen denk ik. :')

Nee Leusderkwartier is het dus niet geworden, ik kom nu in Randenbroek als het goed is, tegenover zo'n groot park en paar minuutjes lopen naar de "stad". Kattenbroek, wel is van gehoord maar echt geen idee waar het zou moeten liggen :P, wel balen dat 't daar zo dood is. Begrijp ik goed dat jij meestal in Utrecht gaat stappen?

Haha ja zou ook kunnen, alleen sneeuw is kut :')
Ja bedankt, dood is het hier zeker idd haha.
pi_116172665
Park Randenbroek zeker, best een aardig parkje. Kattebroek is Amersfoort Noord dus, 't 'nieuwbouw' gedeelte van Amersfoort.

Maar stappen in Utrecht, nee. Ik ben iemand die meer van rust houd en dat heb je toch meer overdag door even op een terrasje te gaan zitten (die zijn er genoeg) en zo nu en dan uit gewoon hier in de stad :') Maar sommige vinden Amersfoort leuk en sommige niet, dus ja, en je bent 20, dus je zal wel een keer 't huis uit gaan en dan kun je altijd nog verder kijken :p
  donderdag 30 augustus 2012 @ 00:28:44 #81
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_116173374
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:06 schreef annanasje het volgende:
Upje! Ik ga in december met mn ouders mee verhuizen naar Amersfoort. Ik kom uit de buurt van Arnhem en ken echt niemand in Amersfoort en ben één keer in de stad geweest ofzo :') , maargoed wat ik me eigenlijk afvroeg, is het daar een beetje goed te doen als 20-jarige? Maak je een beetje makkelijk contact met mensen of zijn er echt veel van die kliekjes en zijn de mensen niet zo sociaal?

Pf ik wil er gewoon echt niet heen. Ik kom in een klein kut jaren 30 huis heel dichtbij het centrum omdat mn ouders dat zo graag willen, en daar betaal je dan 4 ton voor. Ons huis nu is nog groter en wordt voor minder dan de helft verkocht. :')
Welke buurt woon je precies? Kan goed zijn dat je echt bij mij een straat verderop woont _O-
Geef een housewarming voor mij en studiotje, heb hem altijd al eens willen ontmoeten :P
En dan laten we je amersfoort zien, goed idee toch ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:57 schreef annanasje het volgende:

[..]

Haha oke, achja eerst nog even iemand ontmoeten met wie ik überhaupt zou kunnen gaan. Ga me echt zo vriendloos voelen denk ik. :')

Nee Leusderkwartier is het dus niet geworden, ik kom nu in Randenbroek als het goed is, tegenover zo'n groot park en paar minuutjes lopen naar de "stad". Kattenbroek, wel is van gehoord maar echt geen idee waar het zou moeten liggen :P, wel balen dat 't daar zo dood is. Begrijp ik goed dat jij meestal in Utrecht gaat stappen?

Haha ja zou ook kunnen, alleen sneeuw is kut :')
Ja bedankt, dood is het hier zeker idd haha.
lol je woont serieus 2 straten verderop _O- Ik kom hardlopend langs je nieuwe huis
:')
pi_116174188
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Welke buurt woon je precies? Kan goed zijn dat je echt bij mij een straat verderop woont _O-
Geef een housewarming voor mij en studiotje, heb hem altijd al eens willen ontmoeten :P
En dan laten we je amersfoort zien, goed idee toch ^O^

[..]

lol je woont serieus 2 straten verderop _O- Ik kom hardlopend langs je nieuwe huis
Haha serieus? Is de buurt een beetje oké of heb ik pech? :9 Wel veel kleine kinderen ofniet?
Verkoop is trouwens nog niet rond maar grote kans dat 't m wel gaat worden.

En ja goed idee! een rondeiding kan ik heel goed gebruiken haha :P
pi_116229663
Ik wil niet veel zeggen maar het is momenteel nogal stilletjes hier in Amersfoort centrum.
Lijkt wel een zondag...
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:24:28 #84
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_116230491
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:52 schreef annanasje het volgende:

[..]

Haha serieus? Is de buurt een beetje oké of heb ik pech? :9 Wel veel kleine kinderen ofniet?
Verkoop is trouwens nog niet rond maar grote kans dat 't m wel gaat worden.

En ja goed idee! een rondeiding kan ik heel goed gebruiken haha :P
laat maar weten :P het verschild per straat, maar of er veel kinderen zijn verschilt per straat, als je direct tegenover het park woont dan niet in ieder geval. Om de buurt zijn er vooral veel.gezinnen.. trouwens ook een zwembad in je straat met saunA :P
:')
pi_116231248
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

laat maar weten :P het verschild per straat, maar of er veel kinderen zijn verschilt per straat, als je direct tegenover het park woont dan niet in ieder geval. Om de buurt zijn er vooral veel.gezinnen.. trouwens ook een zwembad in je straat met saunA :P
Mn ouders hebben gister een bod gedaan hmfp. :P De straat ligt aan een best lange vijver en volgens mij als je die weg oversteekt bij 't park gelijk die eerste straat, denk dat je nu wel weet welke 't is haha. Ja dat zwembad had ik ook al gespot maar ik zwem eigenlijk nooit :')
Verder zag ik al wel een aantal kleine kinderen in de buurt en de makelaar zei dat de buurt best hecht is en dingen organiseert enzo :') , nja zie 't allemaal wel haha.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:41:34 #86
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_116231305
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:40 schreef annanasje het volgende:

[..]

Mn ouders hebben gister een bod gedaan hmfp. :P De straat ligt aan een best lange vijver en volgens mij als je die weg oversteekt bij 't park gelijk die eerste straat, denk dat je nu wel weet welke 't is haha. Ja dat zwembad had ik ook al gespot maar ik zwem eigenlijk nooit :')
Verder zag ik al wel een aantal kleine kinderen in de buurt en de makelaar zei dat de buurt best hecht is en dingen organiseert enzo :') , nja zie 't allemaal wel haha.
Ik weet welke straat het is ja, nouja aan de achterkant van je huis zal wel een kindvriendelijk gedeelte zitten, maar het is geen 'volkswijk' of zo ;)

Plaats is wel optimaal trouwens, dichtbij het centrum, dicht bij leusden en kattenbroek. Echt overal in het midden _O_
:')
pi_116231745
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik weet welke straat het is ja, nouja aan de achterkant van je huis zal wel een kindvriendelijk gedeelte zitten, maar het is geen 'volkswijk' of zo ;)

Plaats is wel optimaal trouwens, dichtbij het centrum, dicht bij leusden en kattenbroek. Echt overal in het midden _O_
Ah oke, dat stelt me echt gerust haha. Ja dat was ook de grootste reden van mn ouders om voor dit huis te kiezen. Is ook wel een groot voordeel inderdaad :)
pi_116231786
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik weet welke straat het is ja, nouja aan de achterkant van je huis zal wel een kindvriendelijk gedeelte zitten, maar het is geen 'volkswijk' of zo ;)

Plaats is wel optimaal trouwens, dichtbij het centrum, dicht bij leusden en kattenbroek. Echt overal in het midden _O_
Dicht bij Kattenbroek? :?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:56:48 #89
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_116231890
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:53 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Dicht bij Kattenbroek? :?
Verhoudingsgewijs
:')
  vrijdag 7 september 2012 @ 22:03:02 #90
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_116518616
Ja hoi. *)
Is dit topic ook voor Leusden, of moet ik dan ergens anders zijn?
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_116518805
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 september 2012 22:03 schreef webspider het volgende:
Ja hoi. *)
Is dit topic ook voor Leusden, of moet ik dan ergens anders zijn?
Ja, in Leusden-topic #2

(ik ben geboren in het Elisabeth, en dus staat er 'Amersfoort' als geboorteplaats in mijn paspoort, dus ik vind dat ik hier wel mag posten :P )

-edit-
En er natuurlijk op de middelbare school gezeten, Farel college.

[ Bericht 2% gewijzigd door Resistor op 07-09-2012 22:12:25 ]
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_116519276
Vathorst meld zich! :)
Hier had uw advertentie kunnen staan!
pi_116525442
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 22:14 schreef Hamsik het volgende:
Vathorst meld zich! :)
:W
  zaterdag 8 september 2012 @ 16:08:19 #94
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_116536171
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 22:06 schreef Resistor het volgende:

[..]

Ja, in Leusden-topic #2

(ik ben geboren in het Elisabeth, en dus staat er 'Amersfoort' als geboorteplaats in mijn paspoort, dus ik vind dat ik hier wel mag posten :P )

-edit-
En er natuurlijk op de middelbare school gezeten, Farel college.
Zelfde geboortegebouw hier, boks ouwe :7

Farel was ik niet eens wezen kijken, ik zat op de berrrrg
:')
pi_116544949
Nou 't huis is gekocht.. 1 december kom ik er dus ook wonen :P
pi_116579910
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 21:10 schreef annanasje het volgende:
Nou 't huis is gekocht.. 1 december kom ik er dus ook wonen :P
Gecondoleerd... :)
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_116587865
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:25 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Gecondoleerd... :)
Bedankt voor je medeleven.. :)
  zondag 9 september 2012 @ 23:40:24 #98
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_116587880
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 21:10 schreef annanasje het volgende:
Nou 't huis is gekocht.. 1 december kom ik er dus ook wonen :P
*O*
:')
pi_116592149
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 22:14 schreef Hamsik het volgende:
Vathorst meld zich! :)
Hoi :)

Schothorst hier ;)

Woon trouwens al mijn hele leven in deze stad. Ik vind het hier wel prima, niet te druk of te groot, ik zou nog liever op het platteland wonen maar dat zit er nog even niet in. Ga over een paar jaar denk ik naar Zeist verhuizen.
  maandag 10 september 2012 @ 09:07:58 #100
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_116592628
Spaceboxer hier ;)
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')