Ga je studeren?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:33 schreef idiot_abroad het volgende:
Hee wat een drukte hier ineens, ik ga in het centrum wonen. Ik ben overigens 22
Waar in het centrum?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:47 schreef idiot_abroad het volgende:
[..]
Yess. Ik studeer in A'dam, maar ik kom weer in Amersfoort wonen, ergens in het centrum.
Wat voor feestje?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:27 schreef Inverted_World het volgende:
Morgen feestje in ODL, wie gaat?
Ik geloof beetje minimal/techno/electro, ik ga er misschien even heen met wat vriendenquote:
Ik was er..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:24 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik geloof beetje minimal/techno/electro, ik ga er misschien even heen met wat vrienden
Haha, ik was er uiteindelijk niet, er stond geloof ik een rij die avond, en we liepen er pas om half 3 langs o.i.d. we waren daarvoor aan het partyen thuis, dus gingen we daar nog maar even mee verderquote:Op zaterdag 19 januari 2013 06:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik was er..
...
het was erg saai
Ik hou niet zo van die slappe house, en het zat vol met 16-jarigen (ben zelf 23quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:52 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha, ik was er uiteindelijk niet, er stond geloof ik een rij die avond, en we liepen er pas om half 3 langs o.i.d. we waren daarvoor aan het partyen thuis, dus gingen we daar nog maar even mee verder
16 jarigenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van die slappe house, en het zat vol met 16-jarigen (ben zelf 23)
Zandfoort aan de Eem lijkt me geschiktquote:Op zondag 3 februari 2013 16:49 schreef BillyBob1983 het volgende:
Ik wil in Amersfoort een lezing plus borrel organiseren voor zo'n 70 tot 100 man. Weet iemand een goede ruimte? Liefst boven een café ofzo zodat mensen snel aan het bier kunnen.
totaal niks... met halloween is het nog 10x actieverquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:56 schreef -Engel- het volgende:
Hoe heet Amersfoort eigenlijk tijdens de Carnaval????
Hmm... daar heb ik niet opgelet de afgelopen per jaarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
totaal niks... met halloween is het nog 10x actiever
Bij het uitgaan gaan de grote kroegen daar wel mee aan de haal hoor, en het publiek ook welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... daar heb ik niet opgelet de afgelopen per jaar
Ik vier dat meestal niet
Ik hoorde het op de radio jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bij het uitgaan gaan de grote kroegen daar wel mee aan de haal hoor, en het publiek ook wel
Met carnaval moet je naar hoogland, daar word het wel gevierd
In hoogland heb je hele optochten en feesten enzo. Ik vier het zelf nooit, een keertje in eindhovenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio ja
Maar komt goed
Natuurlijkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In hoogland heb je hele optochten en feesten enzo. Ik vier het zelf nooit, een keertje in eindhoven
Als je het gaat vieren doe het dan goed in een grote stad in het Zuiden
Geen idee hoe het in het buitenland gaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |