Ik ga meteen kijkenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
je ziet mijn post op de vorige pagina over het hoofd
Ik kwam gisteren online Slash Live in Manchester tegen,dubbel cd. Toch stiekem maar even gedownloadquote:
Meestal zien vrouwen toch juist het probleem en mannen niet...quote:Op woensdag 29 december 2010 13:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dat komt omdat U een vrouw bent en ik een man
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:58 schreef Lips het volgende:
[..]
Ang3l heeft een heel schattig klein kontje
Zal eens kijken of ik die wel kan vinden met werkende dl linkquote:Op woensdag 29 december 2010 12:56 schreef rival het volgende:
over muziek gesproken...
nieuw album. T.I. - No Mercy
aanradertje Huppel
vandaag is het de om gekeerde wereldquote:Op woensdag 29 december 2010 13:01 schreef Lips het volgende:
[..]
Meestal zien vrouwen toch juist het probleem en mannen niet...
De waarheid mag geschreven wordenquote:
Heb je iets verkeerd gegeten?quote:
*mompelt iets over te weinig geduld en dat ze de browser gewoon effe opnieuw moest opstarten.*quote:Op woensdag 29 december 2010 13:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
![]()
wat wil er niet dan, of om welke plug ins vraagt hij * ja ik biedt hulp aan
weer zegt iemand iets verkeerds over vrouwen...quote:Op woensdag 29 december 2010 13:01 schreef Lips het volgende:
[..]
Meestal zien vrouwen toch juist het probleem en mannen niet...
Jij enorme puzzelaar!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je iets verkeerd gegeten?
O wacht... to chuck... upchuck... dat betekent ook gewoon kotsen
Logisch! Ik snap je briljante woordgrap/smileyjokes!
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
*mompelt iets over te weinig geduld en dat ze de browser gewoon effe opnieuw moest opstarten.*
Aan de hand van deze smileys heet hij dan Chuck Nors?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je iets verkeerd gegeten?
O wacht... to chuck... upchuck... dat betekent ook gewoon kotsen
Logisch! Ik snap je briljante woordgrap/smileyjokes!
Ik zie het probleem ook nietquote:Op woensdag 29 december 2010 13:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
vandaag is het de om gekeerde wereld
Ik ontdek net dat ie idd op 3fm stond ipv 2 fmquote:Op woensdag 29 december 2010 12:56 schreef Remnant het volgende:
[..]
Ben je niet die serious request zooi aan het luisteren? Daar is nu ook toevallig Nick en Simon op
is 7 december uitgekomen dus lijkt me wel!quote:Op woensdag 29 december 2010 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik die wel kan vinden met werkende dl link
heule week vrij, volgende week bij mn nieuwe werk gever beginnenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet
Mijn enige probleem vandaag 9tot nu toe) is dat ik op het werk zit.
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aan de hand van deze smileys heet hij dan Chuck Nors?
T.I.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
is 7 december uitgekomen dus lijkt me wel!
die van skillz was al 4 maanden oud oid..
+1quote:Op woensdag 29 december 2010 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet
Mijn enige probleem vandaag 9tot nu toe) is dat ik op het werk zit.
Diep dit, heel diep.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
= Chuck Nors
Wow, er zit echt een hele briljante theorie achter!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |