Ik zei toch sorryquote:Op woensdag 29 december 2010 12:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sekreet dat het is![]()
Ik ga m'n verdriet maar weer eens op m'n werk storten enzo
11 ??quote:Op woensdag 29 december 2010 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
is dat niet omdat je 11 Purmerenders erin hebt staan?
Dat is de ene helft inderdaad al.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
is dat niet omdat je 11 Purmerenders erin hebt staan?
Zoals het hoortquote:Op woensdag 29 december 2010 12:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sekreet dat het is![]()
Ik ga m'n verdriet maar weer eens op m'n werk storten enzo
AUWquote:Op woensdag 29 december 2010 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal er onpersoonlijk aan gaan trekken ok?
Wel de leukste helft danquote:Op woensdag 29 december 2010 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is de ene helft inderdaad al.
Ang3l?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal er onpersoonlijk aan gaan trekken ok?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 12:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik ga eens 100 meter stil liggen
Vertel het eens.quote:
Ik heb niks te vertellen eigenlijk.quote:
Je leert het wel!quote:Op woensdag 29 december 2010 12:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Nou voorruit, ik zal niet MEER posten, in dit sub
O ik zal het eens ff inwwrijven!!!quote:
maar ook niet minder zeker?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
En niet door je achterruit kijken he, in deze subquote:Op woensdag 29 december 2010 12:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Dat is motorboten... het inwrijven wordt over het algemeen niet met de neus en wangen gedaan, maar met de handen.. Try again..quote:Op woensdag 29 december 2010 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik zal het eens ff inwwrijven!!!
FFFFFFFFFFBRRRRRRRRRRRRRRRRRRRLRLRLLRLRLRBRBRBRB
\quote:Op woensdag 29 december 2010 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En niet door je achterruit kijken he, in deze sub
Je bent vrouw, die hebben altijd iets te vertellenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb niks te vertellen eigenlijk.
Hi Hiquote:Op woensdag 29 december 2010 12:49 schreef Ang3l het volgende:
FFFFFFFFFFBRRRRRRRRRRRRRRRRRRRLRLRLLRLRLRBRBRBRB
Dat dusquote:Op woensdag 29 december 2010 12:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is motorboten... het inwrijven wordt over het algemeen niet met de neus en wangen gedaan, maar met de handen.. Try again..
Ontzettende homo, we moeten je ook alles uitleggen mbt vrouwen.
Jij bent me er eentje, geinponem!quote:
Geeft niks schatje.quote:
Schiet nou maar op met die fotoquote:Op woensdag 29 december 2010 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja
Maar hij zit me geweldig
ze vertellen altijd iets, dat is wat andersquote:Op woensdag 29 december 2010 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent vrouw, die hebben altijd iets te vertellen
Geloof me, ik raak nooit uitgepraat.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent vrouw, die hebben altijd iets te vertellen
Nee, ik moet eerst m'n schoenen ophalen en foto's maken van 't peerdquote:Op woensdag 29 december 2010 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schiet nou maar op met die foto
Minder dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Doe ik 't dan al die tijd verkeerd?!quote:Op woensdag 29 december 2010 12:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is motorboten... het inwrijven wordt over het algemeen niet met de neus en wangen gedaan, maar met de handen.. Try again..
Ontzettende homo, we moeten je ook alles uitleggen mbt vrouwen.
Oh ja zo was iequote:Op woensdag 29 december 2010 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
ze vertellen altijd iets, dat is wat anders
Hmm jammer. Geen zin in een discussie ook vandaag?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geloof me, ik raak nooit uitgepraat.Maar niks boeiends iig.
Kunnen die eraf geschroefd worden dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe ik 't dan al die tijd verkeerd?!
En hij moet zeker ook niet in de poepert?
En de borsten hoor je er ook niet af te schroeven van te voren?
Hangt ervan af waarover natuurlijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm jammer. Geen zin in een discussie ook vandaag?
Sowieso alles in Volendam moet vooral in Volendam blijven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |