Leinquote:Op woensdag 29 december 2010 11:09 schreef Leintjeuh het volgende:
*zucht* ik moet vanavond werken maar ik ben net van de trap gevallen. Gevolg: 2 zere voeten/enkelsGaat nog leuk worden vnv.
best interessant om te weten tochquote:
en.. is ie leuk?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:06 schreef borisz het volgende:
*boem* op de deurmat. Nieuwe delicious is binnen
aiks! hoeveel treden?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:09 schreef Leintjeuh het volgende:
*zucht* ik moet vanavond werken maar ik ben net van de trap gevallen. Gevolg: 2 zere voeten/enkelsGaat nog leuk worden vnv.
Vanaf de op 1 na bovenste treequote:
wow goed zeg! doen ze bij jullie aan wachtdagen?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Ach. Shit happens. Maar ik vertik het om me ziek t melden, ik heb me dit jaar niet ziek gemeld
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vanaf de op 1 na bovenste treeIk kwam wel op beide voeten terecht, *boemderdeboem* maar het doet dus wel goed zeer.
Ik denk het niet, wat zijn wachtdagen?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:22 schreef FutureFairytale het volgende:
wow goed zeg! doen ze bij jullie aan wachtdagen?
Ja gelukkig wel, maar *auw*quote:
dan ben je heel goed in vallen want had veel erger af kunnen lopen
Griepje?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:25 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Blah nu zijn vriendlief en ik allebei ziek
Yeahquote:Op woensdag 29 december 2010 11:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Ach. Shit happens. Maar ik vertik het om me ziek t melden, ik heb me dit jaar niet ziek gemeld
De eerste paar dagen dat je ziek bent betaal je zelf. Baas begint pas na 3 dagen of zo te betalen. Bij mijn werkgever hebben ze dat meeverzekerd dus geen last van.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk het niet, wat zijn wachtdagen?
He-le-maal niksquote:Op woensdag 29 december 2010 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
YeahThat's the spirit
Staat er ook nog iets leuks tegenover als je je niet ziek meld?
Bij hem lijkt het daar wel op, zeker in combinatie met pijn in het hele lichaamquote:
Nou ja...je hebt iig de mentale overwinningquote:
ik snap die au.. is het dik?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk het niet, wat zijn wachtdagen?
[..]
Ja gelukkig wel, maar *auw*
Nee, het doet alleen zeer als ik loopquote:Op woensdag 29 december 2010 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
ik snap die au.. is het dik?
wachtdagen zijn 1 of 2 dagen dat je ziek bent die niet uitbetaald worden
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:25 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Blah nu zijn vriendlief en ik allebei ziek
Nee de pizza was goedquote:Op woensdag 29 december 2010 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat hebben jullie? griep/verkouden?
toch niet ziek geworden van de pizza?
helaas is mn baas niet verzekerd dus 2 wachtdagen (steekt ie mooi in eigen zak).quote:Op woensdag 29 december 2010 11:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De eerste paar dagen dat je ziek bent betaal je zelf. Baas begint pas na 3 dagen of zo te betalen. Bij mijn werkgever hebben ze dat meeverzekerd dus geen last van.
loop dan maar niet te veel nuquote:Op woensdag 29 december 2010 11:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, het doet alleen zeer als ik loop
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee de pizza was goed
Ik ben denk ik verkouden en mijn vriend lijkt toch iets zieker
Nouja hopelijk is het snel voorbij
Ik heb er nog nooit iets van gegetenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:53 schreef golfer het volgende:
Boris, ik krijg trek van jouw post over Chinatown Beverwijk. Misschien moeten wij daar vanmiddag ook maar eens langsgaan.
Heb ik direct geblokkeerdquote:Op woensdag 29 december 2010 11:57 schreef Sarabi het volgende:
Mijn moeder heeft cityville op facebook ontdektalleen kent ze verder niemand dus heeft ze ook geen buren
Maar wel schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |