quote:Op woensdag 29 december 2010 08:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Naar de bakkert en pa en ma![]()
Oh lekker dan....Droop gaat nog ff heerlijk over haar nek in de kamer
quote:Op woensdag 29 december 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
Maak foto's als de dames aankomen dan
GOODBYEquote:
Dank je wel Smurfinnetje! voor de updatequote:Op woensdag 29 december 2010 09:39 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Cat22 vroeg me hier ook even een update te geven!
Ze gaat nu verder door naar het hoge noorden en heeft haar autootje verder vol geladen!!
Veel succes en plezier vandaag die mee gaan helpen bij AH.
FILMPJES DUH!quote:Op woensdag 29 december 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
Maak foto's als de dames aankomen dan
Dat is nu toch gewoon prima te doen deze weekquote:Op woensdag 29 december 2010 09:54 schreef Qwea het volgende:
GODVERDOMME. Ik probeer al daaaaaaagen naar Amsterdam te gaankuttreinen liggen TELKENS dwars.
Ohja ik zie Ing al helemaal staan met de filmcameraquote:
Agossiequote:Op woensdag 29 december 2010 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Oeh en schrijven met vulpen is dus echt zoooooooo![]()
quote:
Yups, ik schrijf een heel deel met de hand nog hier hoor, heerlijk, beter dan alleen maar typen, de generaties na mij kunnen vaak amper nog schrijvenquote:Op woensdag 29 december 2010 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
Schrijven? Met een pen? op papier?
Doe die donkerblauwe die gister op dat plaatje van Rewimo stond, die is mooiquote:Op woensdag 29 december 2010 10:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt , ik ga dalijk meteen voor kekke kleurtjes vulling
Ja die vond ik ook mooi, denk dat ik die neem en paarsquote:Op woensdag 29 december 2010 10:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Doe die donkerblauwe die gister op dat plaatje van Rewimo stond, die is mooi![]()
Ik kan netjes schrijven als ik wil, maar meestal krabbel ik snel wat neer
niet als je naar Amsterdam wiltquote:Op woensdag 29 december 2010 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is nu toch gewoon prima te doen deze week![]()
![]()
De echte chaos en ergens écht niet kunnen komen is toch wel al over?
Ja, maar het is toch weeeeeeeeeer vertragingquote:Op woensdag 29 december 2010 09:57 schreef Loveless85 het volgende:
Oh idd iets stuk tussen Leiden en Amsterdam en daarom minder treinenmaar tis maar 15 tot 30 minuten vertraging Q
Dus ga je maar de hele dag thuis zitten mokken en niks doen ipv een kwartiertje langer over je reis te doenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch weeeeeeeeeer vertraging
Dat valt toch reuze mee vergeleken met die uuuuuuuuren van laatst overalquote:Op woensdag 29 december 2010 10:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch weeeeeeeeeer vertraging
Ja dat dusquote:Op woensdag 29 december 2010 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
Er is heul geen file![]()
Die is natuurlijk nog ff batsen eerst
Had je de wekker nog gezet om 02u voor Motorcycle Emptinessquote:Op woensdag 29 december 2010 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat dus![]()
OMG C'me on Billy van PJ Harvey op 3 FM![]()
![]()
![]()
![]()
Hell noquote:Op woensdag 29 december 2010 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Had je de wekker nog gezet om 02u voor Motorcycle Emptiness
Geenquote:
Dan had je wel ff op kunnen blijven om te luisteren of ik nog genoemd werdquote:Op woensdag 29 december 2010 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hell no![]()
Toen sliep ik amper nog hoor
Ik werd ook niet genoemd bij Sexy MFquote:Op woensdag 29 december 2010 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan had je wel ff op kunnen blijven om te luisteren of ik nog genoemd werd
Like duhquote:Op woensdag 29 december 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
Ik hoorde 'm gister in de auto toen vroeg ik me nog af of jij die had aangevraagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |