aan mij heeft het niet gelegen, dit is mijn 3e postquote:Op woensdag 29 december 2010 01:24 schreef MadMaster het volgende:
Zo, aardig wat topics zijn er vandaag doorheen gegaan...
Op dat nummer heb ik een aantal jaren geledene een vuurwerkchoreohrafie in de USA meegemaakt.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:20 schreef blauwvingersoep het volgende:
[..]
hehe, ik zal hem zo nog is luisteren dan. Ik weet iig wel dat er in Won't get fooled again wél zo'n verschrikkelijke oerschreeuw in zit.
't Is lang geleden dat ik postte in topics die zo snel gingen.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:24 schreef MadMaster het volgende:
Zo, aardig wat topics zijn er vandaag doorheen gegaan...
Behalve in het Top 2000 cafe en in de auto er naar toe en weer naar huis, heb ik gisteren/vandaag nauwelijks kunnen luisteren...quote:Op woensdag 29 december 2010 01:25 schreef Homdeck het volgende:
[..]
aan mij heeft het niet gelegen, dit is mijn 3e post
Was het wel lollig daar, in 't café?quote:Op woensdag 29 december 2010 01:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Behalve in het Top 2000 cafe en in de auto er naar toe en weer naar huis, heb ik gisteren/vandaag nauwelijks kunnen luisteren...
ik kan ook veel minder luisteren dan voorgaande jaren, morgen ook maar tot een uur of 3quote:Op woensdag 29 december 2010 01:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Behalve in het Top 2000 cafe en in de auto er naar toe en weer naar huis, heb ik gisteren/vandaag nauwelijks kunnen luisteren...
Het was een griezelige kreet, overigens. Ik zat er naast.quote:
Ach, niet veel anders dan wat je op TV ziet, een knap nagebouwd vol cafe met de plaatjesdraaier achter een glazen wand in een kleiner hokje dan dat het op TV lijkt.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:29 schreef Eska het volgende:
[..]
Was het wel lollig daar, in 't café?
Oh jammer dat het net een minder uur was dan!quote:Op woensdag 29 december 2010 01:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, niet veel anders dan wat je op TV ziet, een knap nagebouwd vol cafe met de plaatjesdraaier achter een glazen wand in een kleiner hokje dan dat het op TV lijkt.
Zat er tijdens een waardeloos uur, dus na 45 minuten was ik het zat en zijn we vertrokken.
De vele 7" singles aan de muur waren wel een lust voor het oog...
Ik woon in de stad waarvan mijn username een anagram is, dus niet zo heel ver weg.quote:Op woensdag 29 december 2010 02:01 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh jammer dat het net een minder uur was dan!
Woon je in de buurt? Ga je nog eens? Of heb je wel genoeg gezien/geproefd zo?
Wel leuk om het geheel te zien, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |