whaha ja hoor, wat is je PSN?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Als ik ook gebruik mag maken van je Toyota-hoer hoor ik het graag. Komt wel een wanneer andere mensen er mee klaar zijn
.
Zie PB! Alvast hartelijk dank, kan ik ook stoppen met die ellendige b-spec rommel. Die komt later dan nog wel een keerquote:
ik had het met die minolta gedaan, maar daar moest ik um wel pushen, mrja toch gewonnen dusquote:Op maandag 3 januari 2011 21:36 schreef Toempf het volgende:
ik ben nu met Like the wind in -B-Spec bezig. Die Formula Gran Turismo is zijn geld echt dubbel en dwars waard zeg, gewoon aanzetten en je hebt nergens omkijken naar.
Zelfde naam als hier op FOK: SonicVolcano. Bij voorbaat dankquote:Op maandag 3 januari 2011 21:02 schreef Leenennn het volgende:
[..]
geen probleemen ja dat mag, maar word wel morgenochtend dan, wat is je PSN? stuur ik um morgenochtend naar je toe
Okee, stuur um dalijk na 12-en naar je toequote:Op maandag 3 januari 2011 22:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zelfde naam als hier op FOK: SonicVolcano. Bij voorbaat dank
Topquote:Op maandag 3 januari 2011 22:12 schreef Leenennn het volgende:
[..]
Okee, stuur um dalijk na 12-en naar je toe
Je speelt auto's vrij als je een race-reeks hebt afgespeeld, bv. bij de beginner reeks heb je 9 verschillende race's, als je er 1tje haalt krijg je een auto erbij etcquote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef BOPE het volgende:
Hallo FOK!kers
Ik heb sinds kort ook gt 5 in mijn bezit maar ik ben nog een amateurtje dus even een vraagje..
Speel je telkens auto's enz vrij als je hoger komt met je niveau?
Want ik zie heel veel auto's niet namelijk of heb ik een fakelijst ofzo gezien van gt5 carlist?
En er zijn zo'n 200 premium auto's, dat zijn de auto's die je bij de Dealers ziet staan. De overige 800 zijn standard cars, en die staan bij de occasions (dat aanbod veranderd van tijd tot tijd)quote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef BOPE het volgende:
Hallo FOK!kers
Ik heb sinds kort ook gt 5 in mijn bezit maar ik ben nog een amateurtje dus even een vraagje..
Speel je telkens auto's enz vrij als je hoger komt met je niveau?
Want ik zie heel veel auto's niet namelijk of heb ik een fakelijst ofzo gezien van gt5 carlist?
En er komen in de occaisson dealers andere auto's na verloop van tijd. Maar het is inderdaad een beetje vreemd dat niet gewoon de meeste auto's al gelijk beschikbaar zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:13 schreef Leenennn het volgende:
[..]
Je speelt auto's vrij als je een race-reeks hebt afgespeeld, bv. bij de beginner reeks heb je 9 verschillende race's, als je er 1tje haalt krijg je een auto erbij etc
ja had het gezienquote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Inmiddels toegevoegd Leenennn, dus ik zie 'm wel verschijnen
Het is idd niet makkelijk.. Waar kan ik het beste mee beginnen eigenlijk?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:19 schreef Leenennn het volgende:
[..]
dat is nog wel het moeilijkste van het spelsamen met de speciale races
ik ben ook begonnen met een civic!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:23 schreef BOPE het volgende:
[..]
Het is idd niet makkelijk.. Waar kan ik het beste mee beginnen eigenlijk?
Ik heb net een honda civic gescoord bij occasions dus ik moet flink gaan racen..
Met die civic kom je wel een heel eind. Doe inderdaad eerst die licenties en doe de seizoensevents, dan ga je als een speer omhoog in levels en verdien je aardig wat geld.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:23 schreef BOPE het volgende:
[..]
Het is idd niet makkelijk.. Waar kan ik het beste mee beginnen eigenlijk?
Ik heb net een honda civic gescoord bij occasions dus ik moet flink gaan racen..
seizoensevents zijn ook moeilijk hoor..quote:Op maandag 3 januari 2011 23:24 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Met die civic kom je wel een heel eind. Doe inderdaad eerst die licenties en doe de seizoensevents, dan ga je als een speer omhoog in levels en verdien je aardig wat geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |