abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 januari 2011 @ 19:03:19 #176
167856 Toempf
Internetheld
pi_90804844
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 18:33 schreef Leenennn het volgende:
Zit nou een beetje vast op level 23 A-spec..
B-spec ff geen zin, moet lvl 24 worden, want dan ken ik die FGT kopen, gelijk weer trophy erbij! :)
NASCAR series zijn nogal moeilijk, ook ff geen zin in nu :p iemand tips? heb die Chevrolet IMPALA ofzo..
Ga nou denk 30 keer like the wind doen.. dan ben ik lvl 24 en heb ik weer lekker veel geld erbij :D
De Nascar-race in A-Spec? Zachte racebanden eronder en je wint ze met 2 vingers in je neus.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_90804906
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:03 schreef Toempf het volgende:

[..]

De Nascar-race in A-Spec? Zachte racebanden eronder en je wint ze met 2 vingers in je neus.
Ja die.. hmm oké, zal het zo nog een keer proberen dan :D
pi_90807643
GOUD! alleen bij de laatste race als laatste geëindigd :'( had me top speed op 350 staan, epic fail :p mrja gelukkig toch nog 1e geworden dus, zo ff opnieuw die laatste race doen dan maar :)
Had nu ook maar stuurhulp op sterk gezet ivm het wegslippen, hielp wel!
  maandag 3 januari 2011 @ 20:01:34 #179
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90807661
Iedereen kan mooi praten over die b-spec bob maar het blijft gewoon een drama... Klaar. Ik vind er ook niet echt veel aan en die dwaas rijdt net als ik met mijn examen. Dat die paardenlul hem er eens een keer naast zet denk ik dan.

Mijne doet het best redelijk mag ik zeggen maar kan er weinig plezier aan beleven helaas :{.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_90807794
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:01 schreef jackson het volgende:
Iedereen kan mooi praten over die b-spec bob maar het blijft gewoon een drama... Klaar. Ik vind er ook niet echt veel aan en die dwaas rijdt net als ik met mijn examen. Dat die paardenlul hem er eens een keer naast zet denk ik dan.

Mijne doet het best redelijk mag ik zeggen maar kan er weinig plezier aan beleven helaas :{.
Het is saai idd, maar als je gwn een goede auto hebt en een 'redelijke' chauffeur moet het niet moeilijk zijn
pi_90808447
autoticket 1000.. ben benieuwd..

en het is geworden een..: Mazda MX-5 Miata 1800 RS (NB, J) '04 ;(
pi_90808872
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef Kreator het volgende:
Ik ben pas laat met bspec begonnen, toen ik die toybota nodig had. Dat scheelde enorm, want tunen enzo maakt dan niet uit qua geld.

[..]

Ja irritant is dat. Gaan ze precies in de bocht als je ernaast zit ineens op de ideale lijn rijden... :'). Die Pescarolo is die ook te koop en is dat dan verstandiger?
Nou, het is meer het feit dat de AI enkel een bocht kan volgen volgens een voorgeprogrammeerd lijntje, want net voor er een bocht komt schieten ze terug op hun lijn, met als gevolg dat jij er achter op vliegt.

De Pescarolo zit in de game, dus neem ik ook aan dat het als occasion te koop moet zijn. Ben hem overigens nog nooit tegengekomen bij de occasion dealer. Het is wel de sterkste van het deelnemersveld, ruim in de 900PK. Ik meende dat mijn 908HPI vol getuned, ruim 930PK is.
pi_90809038
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:21 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:

[..]

Nou, het is meer het feit dat de AI enkel een bocht kan volgen volgens een voorgeprogrammeerd lijntje, want net voor er een bocht komt schieten ze terug op hun lijn, met als gevolg dat jij er achter op vliegt.

De Pescarolo zit in de game, dus neem ik ook aan dat het als occasion te koop moet zijn. Ben hem overigens nog nooit tegengekomen bij de occasion dealer. Het is wel de sterkste van het deelnemersveld, ruim in de 900PK. Ik meende dat mijn 908HPI vol getuned, ruim 930PK is.
Ik ben hem volgens mij wel eens tegengekomen in de online dealer, alleen toen was die nog ver buiten mijn bereik.
pi_90809094
Heeft iemand toevallig een auto voor de Historic racing car cup? Buiten de countach enzo dan. Ik bedoel een echte race car om te lenen wat het easy wint.
  maandag 3 januari 2011 @ 20:28:26 #185
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90809266
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:03 schreef Leenennn het volgende:

[..]

Het is saai idd, maar als je gwn een goede auto hebt en een 'redelijke' chauffeur moet het niet moeilijk zijn
Klopt maar die dooie van mij moet nog wel elke ronde aangespoord of afgeremd worden.... Dus even weglopen en wat anders doen zit er niet echt in. Zit nu lekker achter laptop en kijk af en toe even hoe hij het doet. Werkt op zich wel :)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_90809346
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef powah87 het volgende:
Heeft iemand toevallig een auto voor de Historic racing car cup? Buiten de countach enzo dan. Ik bedoel een echte race car om te lenen wat het easy wint.
ik ken je de Toyota 7 race car wel lenen, daar heb ik um mee gewonnen :)
pi_90809401
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:28 schreef jackson het volgende:

[..]

Klopt maar die dooie van mij moet nog wel elke ronde aangespoord of afgeremd worden.... Dus even weglopen en wat anders doen zit er niet echt in. Zit nu lekker achter laptop en kijk af en toe even hoe hij het doet. Werkt op zich wel :)
Ja ik zit meestal ook gwn achter de laptop, en als het nodig is af en toe gewoon een paar aanwijzingen geven
pi_90809521
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:24 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ik ben hem volgens mij wel eens tegengekomen in de online dealer, alleen toen was die nog ver buiten mijn bereik.
Dat zou best kunnen, de wagen is me daar tot nu toe ook nog niet opgevallen. Maar aangezien hij in de game zit, zal ie ook te koop moeten zijn. Kan het met mijn Peugeot 908HPI nadat ik het getuned heb en de versnellingsbak hoger heb afgesteld, gemakkelijk doen, ondanks dat hij nu volgens mij nog iets minder vermogen heeft dan die Pescarolo.
pi_90809564
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:29 schreef Leenennn het volgende:

[..]

Als je zou willen.

powah87 is mijn PSN.
  Official ESF Kreviewer maandag 3 januari 2011 @ 20:38:06 #190
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90809842
Ik kwam net wel een Pescarolo tegen, maar die had maar 650pk....
  maandag 3 januari 2011 @ 20:40:54 #191
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90810026
Ja, doe Toyota 7 zou ik eigenlijk ook nog eens ergens vandaan moeten toveren. Ben nu bezig mijn b-spekkie zover te krijgen maar die weg is nogal lang.... :')
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_90810196
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:40 schreef jackson het volgende:
Ja, doe Toyota 7 zou ik eigenlijk ook nog eens ergens vandaan moeten toveren. Ben nu bezig mijn b-spekkie zover te krijgen maar die weg is nogal lang.... :')
B-spec, Like The Wind :), maar dan zou ik eerst die van A-spec halen voor de Minolta
  maandag 3 januari 2011 @ 20:46:07 #193
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90810308
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:43 schreef Leenennn het volgende:

[..]

B-spec, Like The Wind :), maar dan zou ik eerst die van A-spec halen voor de Minolta
Ik weet het... ben nu bezig voor b-spec zoals ik zei. Die Minolta heb ik inmiddels al :).
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_90810390
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:46 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik weet het... ben nu bezig voor b-spec zoals ik zei. Die Minolta heb ik inmiddels al :).
ah oke mooizo, ik krijg bij die NASCAR series, die laatste race op Daytona maar geen goud :(
word elke keer ingehaald of ze laten me donuts draaien :{
  maandag 3 januari 2011 @ 20:54:33 #195
167856 Toempf
Internetheld
pi_90810781
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:47 schreef Leenennn het volgende:

[..]

ah oke mooizo, ik krijg bij die NASCAR series, die laatste race op Daytona maar geen goud :(
word elke keer ingehaald of ze laten me donuts draaien :{
Heb je de topsnelheid al omhoog gegooid? Met je zachtere racebanden zou je ook harder de bochten door moeten kunnen. Je moet wel geluk hebben dat je niet aan de kant gebeukt wordt, anders kan je het vergeten.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_90811038
Bahbah, wat een gedoe met die Race car. Wel nu klaar met die events. Wat een klote event is dat. Moet je ook nog helemaal naar Extreme gaan met je B-spec voor het eigenlijk te halen.

THANKS LEEN! heeft me een hoop tijd bespaard. B-spec haal ik ooit weleens.
  maandag 3 januari 2011 @ 21:00:57 #197
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_90811142
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:29 schreef Leenennn het volgende:

[..]

Zou ik 'm ook mogen lenen? :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_90811232
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:00 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Zou ik 'm ook mogen lenen? :)
geen probleem ;) en ja dat mag, maar word wel morgenochtend dan, wat is je PSN? stuur ik um morgenochtend naar je toe :)
pi_90811327
Heb die race op Daytona eindelijk op goud pfff wat een *** race is dat zeg.. mrja :D
  maandag 3 januari 2011 @ 21:14:27 #200
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90811826
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:02 schreef Leenennn het volgende:

[..]

geen probleem ;) en ja dat mag, maar word wel morgenochtend dan, wat is je PSN? stuur ik um morgenochtend naar je toe :)
Als ik ook gebruik mag maken van je Toyota-hoer hoor ik het graag :P. Komt wel een wanneer andere mensen er mee klaar zijn :).
-- YOU FOUND YOURSELF --
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')