Die was best lastig ja, volgens mij heb ik die ook even links laten liggen en later weer teruggekomen met een betere bob.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mjah, maar die yaris? cup kan die knuppel niet winnen ondanks een suped-up yaris.
Plaats 4 of 5 is het hoogste en dan kan ik aansporen wat ik wil, maar winnen ho maar.
Hmmmmm....quote:Op zondag 2 januari 2011 17:15 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Die was best lastig ja, volgens mij heb ik die ook even links laten liggen en later weer teruggekomen met een betere bob.
Het is al een poos geleden dat mijn B-spec rijder de Trucs gedaan heeft, maar Laguna Seca won hij vrij gemakkelijk. De oval was een ander verhaal, daar heb ik die Dodge Ram op en top moeten opvoeren, voor hij die had gewonnen. Toen zelfs bleef hij constant achteraan hangen, nadat ik hem flink aan het verstand had gepeuterd dat ie moest inhalen, deed hij het en eindigde als eerste met ruim een halve minuut voorsprong.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hmmmmm....
Meer ervaring dus.
Klinkt als een goed idee.
Heb 'm net een paar keer die pickup race laten doen.
Was geen succes...
Maar die japanse race wint hij wel op z'n sloffen na wat aansporing.![]()
Heb je hem al die achthonderd paardjes laten voelenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:38 schreef Netsplitter het volgende:
SpecB - lvl 7 - Hopman club amateurs - Cape Ring Periferie - Mazda 787B Stealth Model.
En dat ging zonder problemen.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:00 schreef BijtendeMuis het volgende:
[..]
Heb je hem al die achthonderd paardjes laten voelen?
Dat deed die van mij ook steeds......in de laatste ronde...kneusquote:Op zondag 2 januari 2011 14:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Bij mij reed de coureur elke keer de pit in bij Cape Ring. Dan ben je bijna level 10
Ah, die van mij is dus niet de enige debiel.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:27 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Dat deed die van mij ook steeds......in de laatste ronde...kneus![]()
Nee. Met een achterwielaandrijver rijden kan ie ook niet trouwens....telkens gaat ie prachtig driften...krijg je alleen geen punten voor, wel tijdverliesquote:Op zondag 2 januari 2011 18:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah, die van mij is dus niet de enige debiel.
Je moet je ABS uitzetten. Dan pak je net die extra snelheid die je nodig hebt! Ik gok dat je het daarna hoog uitnog 3x hoeft te proberen!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:34 schreef Kopieerapparaat het volgende:
Ik ben bezig met die Jeff Gorden Nascar School, amateur. Maar het wil maar niet lukken! Ik haal bij alle 4 de opdrachten alleen maar brons, en vaak kom ik ook niet in de buurt van brons.
Iemand tips, of ben ik gewoon bagger? :$
In het opties scherm daar kan je geloof ik koppel in NM en Kg aanpassen. BHP = de engelse naam voor PKquote:Op maandag 3 januari 2011 00:43 schreef MrWimpenny het volgende:
Kan iemand me hier vertellen hoe ik de meeteenheden "normaal" krijg?
Km/h en dergelijke klopt wel, maar het koppel blijft in een hele debiele maat staan en de pk's in BHP ipv HP.
Bij de settings kan ik niets vinden?
Is er nog een opties scherm dan? Heb echt alles al doorgezocht, maar niets gevonden.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:48 schreef Hiya het volgende:
[..]
In het opties scherm daar kan je geloof ik koppel in NM en Kg aanpassen. BHP = de engelse naam voor PK
Ik ben hem ook nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:50 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Is er nog een opties scherm dan? Heb echt alles al doorgezocht, maar niets gevonden.
En BHP is net iets anders dan HP, scheelt een paar punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |