Ik had ook wel beide kunnen aanschaffen, heb ook ruim 11 miljoen aan credits. Ik heb er inmiddels drie kwartier opzitten en de enige waar ik competitie aan heb, is de Pescarolo. De rest blijft mijlenver achter en had in de tiende ronde al twee Vipers op een ronde gezet, die uiteraard weer eens lekker in de weg bleven rijden. Gaan eerst wel opzij van de lijn af, maar net op het moment dat je er aan voorbij wilt, gaan ze ineens terug met als gevolg dat je er achterop vliegt.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor beide denk ik. Heb 10 miljoen gespaard, dus dan ik zelf vergelijken. Ik ben pas niveau 26, dus ik moet nog die 4 uurs race met een Matsda en nog 1, voordat ik bv indy 500 kan doen.
Die 24 uurs races lijken mij persoonlijk leuker als je met 2 of 3 man thuis zit en kan afwisselen. Ik vond 60 laps met de eerste endurance al vrij lang.
Ik snap denk ik gewoon niet dat je niet kan saven bij endurance. Al was het maar eens per uur ofzo...dat je niet compleet opnieuw hoeft te beginnen als er iets tussenkomt. Vooral ook omdat ik mijn ps3 ook als mediacenter gebruik...
(oh en gt5 heeft mij al een controller gekost.)
Ik ploeter wel ff verder tot ik die Toyota 7 Race Car gewonnen hebquote:Op maandag 3 januari 2011 14:12 schreef very het volgende:
Ik hem de eerste makkelijk gehaald met OF de Ford Mark IV OF de Toyota 7 Race Car.
De tweede kreeg ik voor elkaar met de Chaparrel 2J.
Dit geldt voor A-Spec als B-Spec.
Auto's ruilen?
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=153993&page=3
volgens mij met de toyota 7 die je wint bij Like the Wind B-specquote:Op maandag 3 januari 2011 14:05 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hoe hebben jullie die Historic Racing Car Cup in godsnaam gehaald? Ik krijg het niet voor elkaar in zowel A-Spec als B-Spec. Ik gebruik een volledig getunede Lamborghini Countach LP400 '74 en ook daar lukt het niet mee
Nog 1 keer voor de beginnende B-speccers.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:10 schreef Dennis101 het volgende:
Achterlijk B-spec gedoe. level 9, zwaar getunde jaren 70 dodge charger en meneer draait er bijna alleen maar rondjes mee op suzuka.
Tja, ik kan het moeilijk helpen, maar ik ben nou eenmaal bij die race aangekomen en ik heb niets anders in mijn garage staan waarmee ik die race kan winnen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef Sant. het volgende:
[..]
Nog 1 keer voor de beginnende B-speccers.
Zet jezelf in een zwaar getunede jaren 70 dodge charger en ga ermee racen op t circuit. Denk je dat je zo een wagen onder controle kunt houden?
Neen..
Je beginnende B-spec Bob moet het ook gewoon leren in een Toyota Yaris.
Mijn B -spec lvl 10 kon niet winnen met een Le Mans quattro R8 met ruim 600pk op de cape ring, terwijl mijn lvl 21 hier geen problemen mee had...
I rest my case..
Excuus, ik dacht dat je gewoon de dikste auto onder zijn kont schoof om vooral maar niet op te hoeven letten.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:19 schreef Dennis101 het volgende:
Tja, ik kan het moeilijk helpen, maar ik ben nou eenmaal bij die race aangekomen en ik heb niets anders in mijn garage staan waarmee ik die race kan winnen.
Het vervelende is dat hij niet fatsoenlijk kan inhalen, die Dodge is beduidend sneller dan de rest, maar een beetje agressief inhalen kan hij niet, ja dan kom je er nooit voorbij. Als hij eenmaal ergens voorbij is knalt hij gelijk naar tig seconden voorsprong.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:33 schreef Sant. het volgende:
Ik merkte vooral problemen in het begin met wagens met rear wheel drive.
FF en 4WD was vaak geen probleem..
-edit: of een dikke bak geven an alleen maar pace down aangeven
Herkenbaar,quote:Op maandag 3 januari 2011 16:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het vervelende is dat hij niet fatsoenlijk kan inhalen, die Dodge is beduidend sneller dan de rest, maar een beetje agressief inhalen kan hij niet, ja dan kom je er nooit voorbij. Als hij eenmaal ergens voorbij is knalt hij gelijk naar tig seconden voorsprong.
Dat B-spec gedoe is niet echt mijn ding, zie het meer als een noodzakelijk kwaad.
Ja irritant is dat. Gaan ze precies in de bocht als je ernaast zit ineens op de ideale lijn rijden...quote:Op maandag 3 januari 2011 14:14 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Ik had ook wel beide kunnen aanschaffen, heb ook ruim 11 miljoen aan credits. Ik heb er inmiddels drie kwartier opzitten en de enige waar ik competitie aan heb, is de Pescarolo. De rest blijft mijlenver achter en had in de tiende ronde al twee Vipers op een ronde gezet, die uiteraard weer eens lekker in de weg bleven rijden. Gaan eerst wel opzij van de lijn af, maar net op het moment dat je er aan voorbij wilt, gaan ze ineens terug met als gevolg dat je er achterop vliegt.
Ja zover ben ik nog niet. Ik ben nou level 22 in a-spec en level 9 b-spec. Maar ik moet nu dus nog dat b-spec mannetje in de gaten houden (niet bij elke race overigens).quote:Op maandag 3 januari 2011 16:53 schreef Sant. het volgende:
[..]
Herkenbaar,
had ik ook, maar ik zet hem nu aan als ik zelf toch niet kan / wil racen, en let er totaal niet op.
Gister een nieuwe coureur aan gemaakt en Schwarzwald laten rijden, hij was volstrekt kansloos, maar heb hem die race 4 keer laten doen ofzo en nu is ie al lvl 13 ofzo, dat is weer prettig voor als ik zometeen de enduro's ga doen, dan heb je toch meerdere coureurs nodig.
Dat had hij dus gewoon in een Nascar. Had in diezelfde race trouwens binnen 5 ronden zijn achterbanden volledig opgerooktquote:Op maandag 3 januari 2011 17:29 schreef woessie het volgende:
De b-spec is met die r10 of de Nissan nismo xandanu (ofzo) anders een eitje hoor. Geen omkijken naar. En ook de mini-challenge met een opgefokte mini is erg makkelijk. Ik vind het wel tegenvallen dat je wel premiumcars kan winnen bij b-spec, maar bij a-spec heb ik er nog geen gezien. Da's geforceerd je b-spec promoten, en het werkt, anders had ik b-spec niet aangeraakt.
Ze hadden op z'n minst een functie erin kunnen maken waarbij je na een (slechte) race je coureur in eerste persoon een paar klappen kan geven :pquote:Op maandag 3 januari 2011 17:32 schreef gamefreek het volgende:
B-Spec was misschien wel leuk geweest als die AI niet zo dom was als het achterend van een varken. Nu is het eigenlijk alleen maar ergeren dat die idioot een heer in het verkeer wil zijn.
Een racegame gecombineerd met een FPS is anders misschien ook watquote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef very het volgende:
[..]
Ze hadden op z'n minst een functie erin kunnen maken waarbij je na een (slechte) race je coureur in eerste persoon een paar klappen kan geven :p
Of kan ontslaan.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef very het volgende:
[..]
Ze hadden op z'n minst een functie erin kunnen maken waarbij je na een (slechte) race je coureur in eerste persoon een paar klappen kan geven :p
De Nascar-race in A-Spec? Zachte racebanden eronder en je wint ze met 2 vingers in je neus.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:33 schreef Leenennn het volgende:
Zit nou een beetje vast op level 23 A-spec..
B-spec ff geen zin, moet lvl 24 worden, want dan ken ik die FGT kopen, gelijk weer trophy erbij!
NASCAR series zijn nogal moeilijk, ook ff geen zin in nu :p iemand tips? heb die Chevrolet IMPALA ofzo..
Ga nou denk 30 keer like the wind doen.. dan ben ik lvl 24 en heb ik weer lekker veel geld erbij
Ja die.. hmm oké, zal het zo nog een keer proberen danquote:Op maandag 3 januari 2011 19:03 schreef Toempf het volgende:
[..]
De Nascar-race in A-Spec? Zachte racebanden eronder en je wint ze met 2 vingers in je neus.
Het is saai idd, maar als je gwn een goede auto hebt en een 'redelijke' chauffeur moet het niet moeilijk zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 20:01 schreef jackson het volgende:
Iedereen kan mooi praten over die b-spec bob maar het blijft gewoon een drama... Klaar. Ik vind er ook niet echt veel aan en die dwaas rijdt net als ik met mijn examen. Dat die paardenlul hem er eens een keer naast zet denk ik dan.
Mijne doet het best redelijk mag ik zeggen maar kan er weinig plezier aan beleven helaas.
Nou, het is meer het feit dat de AI enkel een bocht kan volgen volgens een voorgeprogrammeerd lijntje, want net voor er een bocht komt schieten ze terug op hun lijn, met als gevolg dat jij er achter op vliegt.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef Kreator het volgende:
Ik ben pas laat met bspec begonnen, toen ik die toybota nodig had. Dat scheelde enorm, want tunen enzo maakt dan niet uit qua geld.
[..]
Ja irritant is dat. Gaan ze precies in de bocht als je ernaast zit ineens op de ideale lijn rijden.... Die Pescarolo is die ook te koop en is dat dan verstandiger?
Ik ben hem volgens mij wel eens tegengekomen in de online dealer, alleen toen was die nog ver buiten mijn bereik.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:21 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Nou, het is meer het feit dat de AI enkel een bocht kan volgen volgens een voorgeprogrammeerd lijntje, want net voor er een bocht komt schieten ze terug op hun lijn, met als gevolg dat jij er achter op vliegt.
De Pescarolo zit in de game, dus neem ik ook aan dat het als occasion te koop moet zijn. Ben hem overigens nog nooit tegengekomen bij de occasion dealer. Het is wel de sterkste van het deelnemersveld, ruim in de 900PK. Ik meende dat mijn 908HPI vol getuned, ruim 930PK is.
Klopt maar die dooie van mij moet nog wel elke ronde aangespoord of afgeremd worden.... Dus even weglopen en wat anders doen zit er niet echt in. Zit nu lekker achter laptop en kijk af en toe even hoe hij het doet. Werkt op zich welquote:Op maandag 3 januari 2011 20:03 schreef Leenennn het volgende:
[..]
Het is saai idd, maar als je gwn een goede auto hebt en een 'redelijke' chauffeur moet het niet moeilijk zijn
ik ken je de Toyota 7 race car wel lenen, daar heb ik um mee gewonnenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef powah87 het volgende:
Heeft iemand toevallig een auto voor de Historic racing car cup? Buiten de countach enzo dan. Ik bedoel een echte race car om te lenen wat het easy wint.
Ja ik zit meestal ook gwn achter de laptop, en als het nodig is af en toe gewoon een paar aanwijzingen gevenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt maar die dooie van mij moet nog wel elke ronde aangespoord of afgeremd worden.... Dus even weglopen en wat anders doen zit er niet echt in. Zit nu lekker achter laptop en kijk af en toe even hoe hij het doet. Werkt op zich wel
Dat zou best kunnen, de wagen is me daar tot nu toe ook nog niet opgevallen. Maar aangezien hij in de game zit, zal ie ook te koop moeten zijn. Kan het met mijn Peugeot 908HPI nadat ik het getuned heb en de versnellingsbak hoger heb afgesteld, gemakkelijk doen, ondanks dat hij nu volgens mij nog iets minder vermogen heeft dan die Pescarolo.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:24 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik ben hem volgens mij wel eens tegengekomen in de online dealer, alleen toen was die nog ver buiten mijn bereik.
Als je zou willen.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:29 schreef Leenennn het volgende:
[..]
ik ken je de Toyota 7 race car wel lenen, daar heb ik um mee gewonnen
B-spec, Like The Windquote:Op maandag 3 januari 2011 20:40 schreef jackson het volgende:
Ja, doe Toyota 7 zou ik eigenlijk ook nog eens ergens vandaan moeten toveren. Ben nu bezig mijn b-spekkie zover te krijgen maar die weg is nogal lang....
Ik weet het... ben nu bezig voor b-spec zoals ik zei. Die Minolta heb ik inmiddels alquote:Op maandag 3 januari 2011 20:43 schreef Leenennn het volgende:
[..]
B-spec, Like The Wind, maar dan zou ik eerst die van A-spec halen voor de Minolta
ah oke mooizo, ik krijg bij die NASCAR series, die laatste race op Daytona maar geen goudquote:Op maandag 3 januari 2011 20:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet het... ben nu bezig voor b-spec zoals ik zei. Die Minolta heb ik inmiddels al.
Heb je de topsnelheid al omhoog gegooid? Met je zachtere racebanden zou je ook harder de bochten door moeten kunnen. Je moet wel geluk hebben dat je niet aan de kant gebeukt wordt, anders kan je het vergeten.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:47 schreef Leenennn het volgende:
[..]
ah oke mooizo, ik krijg bij die NASCAR series, die laatste race op Daytona maar geen goud![]()
word elke keer ingehaald of ze laten me donuts draaien
Zou ik 'm ook mogen lenen?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:29 schreef Leenennn het volgende:
[..]
ik ken je de Toyota 7 race car wel lenen, daar heb ik um mee gewonnen
geen probleemquote:
Als ik ook gebruik mag maken van je Toyota-hoer hoor ik het graagquote:Op maandag 3 januari 2011 21:02 schreef Leenennn het volgende:
[..]
geen probleemen ja dat mag, maar word wel morgenochtend dan, wat is je PSN? stuur ik um morgenochtend naar je toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |