Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
rolstoelvandaal = Stavross
caspervc = casper_vc
Sygnus = GTP_Sygnus
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
ABS uit en topsnelheid rond 410?
Maximaal downforce ingesteld? Racing Soft banden eronder zitten?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:51 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Gedaan maar ik kom er niet echt uit op die oval..
Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij heb ik deze heel makkelijk gehaald met de Furai of de Zonda R. Win je allebei ergens met B-Spec.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:51 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Gedaan maar ik kom er niet echt uit op die oval..
Bandenslijtage is weer ouderwets frustrerend ja, moest bij de eerste endurance race na elke 9 ronden de pits in om nieuwe Racing Hard banden eronder te zetten anders kwam ik in ronde 10 niet eens op de baan vanwege het glijdenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:08 schreef Kreator het volgende:
na 30 rondjes endurance toch maar gestopt, want racing soft.. heb wel eindelijk bijna die classic race car in spec b. nog 1 level...
hoe win of koop ik trouwens die red bull?
ah ok. nog ff wachten dus..quote:Op woensdag 29 december 2010 10:20 schreef DennisDeBengel het volgende:
Als je level 30 haalt krijg je een nieuwe special event, daar kun je hem winnen.
Die challenge is wel echt heel erg pittig. Echt heel erg pittig. Maar vanaf level 30 staat hij ook te koop bij de dealer, voor 20 miljoen. Begin dus maar vast met sparenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb gisteren de 1000km van suzuka afgemaakt met de peug 908. op racing softs kon ik meer ronden rijden dan racing hardquote:Op woensdag 29 december 2010 10:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bandenslijtage is weer ouderwets frustrerend ja, moest bij de eerste endurance race na elke 9 ronden de pits in om nieuwe Racing Hard banden eronder te zetten anders kwam ik in ronde 10 niet eens op de baan vanwege het glijden
Ik heb hem uiteindelijk met de Gillet Vertico race car gewonnen. Koste me 1.5 miljoen credits. Ging niet eens makkelijk met die kar, het slipstreamen is nog verduiveld lastig. Zodra je vooraan rijdt gaat de rest weer in je slipstream hangen en gaat er net voor de finish met de overwinning van doorquote:Op woensdag 29 december 2010 01:06 schreef DeeBee het volgende:
Lol, zoveelste met problemen op Like the Wind, same story...
Corvette RM is snel genoeg, alleen het is oefenen, oefenen, oefenen, alle tips die gamefreek geeft zijn namelijk perfect.
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:36 schreef Kreator het volgende:
Stuk of wat specials die nog lagen gedaan. Kart laatste race, Lotus Elise, 2e race van AMG, Seb Loebe. Allemaal goud...
Maar die Alfa 8C, ik krijg het niet voor elkaar. elke keer dik een seconde te traag..
Volgens mij zijn ze allemaal identiek. Zelfde vermogen, zelfde gewicht en zelfde prijs. Ik heb een Toyota Camry, die vond ik het mooistequote:Op woensdag 29 december 2010 17:13 schreef TheNeptune het volgende:
Maakt het trouwens uit welke Nascar je koopt? Aangezien er een challenge is op de Nurburgring
Inderdaad, ze zijn allen hetzelfde.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:15 schreef Toempf het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal identiek. Zelfde vermogen, zelfde gewicht en zelfde prijs. Ik heb een Toyota Camry, die vond ik het mooiste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |