WAAR STAAT JE FUCKING QUOTEquote:Op woensdag 29 december 2010 00:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hebt iedereen gehad behalve mij.
50 nu nog maar xDquote:Op woensdag 29 december 2010 00:14 schreef Lysdexie het volgende:
wo dea nog mar 60 posts ong gaat kksnel opzich ::p
haha:pquote:Op woensdag 29 december 2010 00:14 schreef Lysdexie het volgende:
so ensel xDquote:Op woensdag 29 december 2010 00:14 schreef Lysdexie het volgende:
ja in damskoquote:Op woensdag 29 december 2010 00:14 schreef Dyr. het volgende:
wisten jullie al dat ik flips alweer gemeet heb
Het ging weer helemaal nergens over hier!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai
Heb ik nu iederen gehad, kunnen we weer verder met het interessante onderwerp verder gaan? :icht eens in waar we het over hadden?
IK WAS GODVERDOMME ALS EEN VAN DE EERSTE!! ALS HET AL NIET DE EERSTE WASquote:Op woensdag 29 december 2010 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAAR STAAT JE FUCKING QUOTE
Bobje ;9~*;
Je heb mij nog niet gehadquote:Op woensdag 29 december 2010 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai
Heb ik nu iederen gehad, kunnen we weer verder met het interessante onderwerp verder gaan? :icht eens in waar we het over hadden?
heb net bank gekogt met me wallie kaart gejat uit de primera shop ::squote:Op woensdag 29 december 2010 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
lol ik woude snel tiepen xD XD kom je hnog op habo
ja ik ben traag van begrip nu jonge dan is er toch ook niks aanquote:Op woensdag 29 december 2010 00:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het is net wat te druk
quote:
FUCK ik ga eve zoekenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
IK WAS GODVERDOMME ALS EEN VAN DE EERSTE!! ALS HET AL NIET DE EERSTE WASHet is dat er geen middelvinger smiley is..
ruilen voor grasperkje? :p :p kom snel naar mijn kamer xdquote:Op woensdag 29 december 2010 00:15 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
heb net bank gekogt met me wallie kaart gejat uit de primera shop ::s
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
IK WAS GODVERDOMME ALS EEN VAN DE EERSTE!! ALS HET AL NIET DE EERSTE WASHet is dat er geen middelvinger smiley is..
Immer.quote:
ha nice zo ken ik je werx Dquote:Op woensdag 29 december 2010 00:15 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
heb net bank gekogt met me wallie kaart gejat uit de primera shop ::s
ja ok kom strx toch moe ff alles inrigtequote:Op woensdag 29 december 2010 00:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ruilen voor grasperkje? :p :p kom snel naar mijn kamer xd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |