Uhu, dan wordt het 3-0 laatste setquote:Op woensdag 29 december 2010 00:05 schreef Temlin het volgende:
Als Wade deze leg nu pakt dan wint hij toch nog.
Maar ja, een 180 van Suljovic maakt dat niet echt eenvoudig.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:05 schreef Temlin het volgende:
Pfff... Suljovic is beter.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:05 schreef Temlin het volgende:
Maar ik denk niet dat Raymond alleen maar mee doet om Wade voorbij te gaan op die OoM.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:12 schreef Szura het volgende:
Als Barney de halve finale haalt is ie Wade op de Order of Merit voorbij.
Als ik nu even een blik op het schema werp. Is Anderson de enige die hem van een halve finale/finale plek kan afhouden.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat Raymond alleen maar mee doet om Wade voorbij te gaan op die OoM.
Mervyn King kan dat ook, zelfs Kevin McDine, Colin Osborne en Jamie Caven.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:17 schreef Temlin het volgende:
[..]
Als ik nu even een blik op het schema werp. Is Anderson de enige die hem van een halve finale/finale plek kan afhouden.
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 08:45 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Dus een aantal darters speelt vandaag en morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |