sukkel.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef paraDOTbe het volgende:
[..]
hij is gebanned...[Forum] Banmeldtopic
mss zkr jwzquote:Op woensdag 29 december 2010 21:31 schreef paraDOTbe het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb mss wel een idee, maar ben niet zkr...
Kun je niet lezen?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef paraDOTbe het volgende:
[..]
hij is gebanned...[Forum] Banmeldtopic
Geenstijl leest mee, natuurlijk trollt hij niet.quote:
goet pundquote:Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Geenstijl leest mee, natuurlijk trollt hij niet.
Je bent niet wakker, dit is een droom in een droom.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:38 schreef paraDOTbe het volgende:
Nee, toch niet... Zeg komaan, ben net wakker van een powernap. Precies nog niet goed wakker, had gwn ff snel alleen de nicknaam gelezen en niet de reden van de ban.
Ja, zoiets...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef deepart het volgende:
[..]
Je bent niet wakker, dit is een droom in een droom.
moppentapperquote:Op woensdag 29 december 2010 21:51 schreef porsche1 het volgende:
Toch nog maar 1 post in dit topic. Heb net politie aan mijn deur gehad...
Die vent is er dus blijkbaar achter gekomen en klaagt mij waarschijnlijk aan.
De politie gaat eerst nog een klein onderzoekje doen en kan dan pas zeggen of die meneer ermee door zet.![]()
In principe kan die vent mij niets meer maken. Voordat dit topic ongeveer 7346632732 was bekeken had ik de OP weggehaald, daarna heeft SWJ hem terug gezet. Dusquote:Op woensdag 29 december 2010 21:53 schreef Zuivelkoe het volgende:
Achja, als jij besluit die OP weg te halen en een mod het vervolgens terugzet..
Do I smell fear?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
In principe kan die vent mij niets meer maken. Voordat dit topic ongeveer 7346632732 was bekeken had ik de OP weggehaald, daarna heeft SWJ hem terug gezet. Dus
Ik heb de schade nog beperkt gehouden, eigenlijk was er niets aan de hand voordat ik de OP terug haalde.
SWJ is schuldig.
Haha, SWJ is schuldig. Wat lucht dit op!
Zie pagina 7 en 8... Ik ben al heel de tijd bang hoor...quote:
* murp hoopt dat TS effe door de mangel wordt gehaaldquote:Op woensdag 29 december 2010 21:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Haha, SWJ is schuldig. Wat lucht dit op!
Door de?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:13 schreef murp het volgende:
[..]
* murp hoopt dat TS effe door de mangel wordt gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |