PGR komt hier elke dag hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij
Damn man ik zie je amper nog hier
Valt toch wel meequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij
Damn man ik zie je amper nog hier
MyCom is meestal wel erg goed met garantiesquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, volgens mij heb ik zelfs nog een jaar langer garantie dan ik dacht.
Ik post niet veel meer.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik er ben zie ik sporadisch 1 of 2 posts en dan istie weer weg
ah okequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik post niet veel meer.
Weinig interessants meer om eerlijk te zijn.
Ik lees vaak mee.
In Hoofddorp is het een vrij mooie en grote winkel maar bijna altijd vrij druk als ik er komquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:46 schreef Symphonic het volgende:
Mycom in Haarlem vind ik een shitwinkel..
Niet om de service en kwaliteit, maar je staat soms gewoon een uur te wachten voor je geholpen wordt.
We hebben er nu ook een in HHW
Volgens de algemene voorwaarden bieden ze 3 jaar garantie op notebooks, netbooks daarentegen de fabrieksgarantie... ik heb een laptop van 13,3 inch, maar dat is een notebook volgens mijquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
MyCom is meestal wel erg goed met garanties
Maar goed, beter even nakijken voor de zekerheid natuurlijk
in Haarlem ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
In Hoofddorp is het een vrij mooie en grote winkel maar bijna altijd vrij druk als ik er kom
Heeft het een DVD drive? Het moet wel heel gek zijn als die maat een netbook is hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens de algemene voorwaarden bieden ze 3 jaar garantie op notebooks, netbooks daarentegen de fabrieksgarantie... ik heb een laptop van 13,3 inch, maar dat is een notebook volgens mij.
Asus vindt het ook een Notebookquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heeft het een DVD drive? Het moet wel heel gek zijn als die maat een netbook is hoor
Ik kan heul niet zingenquote:
Die zit ook hier in het centrum en ook Dynabyte en Dixons en weet ik wat allemaalquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in Haarlem ook
Ik werk er 400 meter vandaan (in dezelfde straat)
Meestal loop ik even 100 meter door naar Computerland
Dan is het dus een notebookquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Asus vindt het ook een Notebook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |