quote:Op donderdag 30 december 2010 23:13 schreef Lefty16 het volgende:
Ik heb wel interesse... Wat ben je kwijt aan wegenbelasting?
Bijna goed. Het is ¤ 496quote:
Die zit er in ja.quote:
Ik heb geen idee wanneer de LPG is ingebouwd. De auto is bij zijn laatste reparatie wel bij een dealer geweest die expert is in LPG installaties. Die heeft de inbouw ook nagekeken en zag niks wat een probleem kan veroorzaken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:37 schreef Deva het volgende:
Wanneer is de LPG ingebouwd? Verder nog rare dingen m.b.t. de verdeler o.i.d. (dat hij soms inhoud bij het optrekken).
Eventueel kosten die er nog aan zitten te komen?
Hmm interessant... Zijn de roestplekken niet al te groot? M.a.w. kun je er nog gewoon een paar jaar ongestoord mee door rijden zonder dat het onderhoud vereist?quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:23 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wanneer de LPG is ingebouwd. De auto is bij zijn laatste reparatie wel bij een dealer geweest die expert is in LPG installaties. Die heeft de inbouw ook nagekeken en zag niks wat een probleem kan veroorzaken.
Inhouden met optrekken? Hij schokt wel van stilstand naar rijdend als je te weinig gas geeft en te veel koppeling als je dat bedoelt, maar dat probleem heb ik altijd wel met gasauto's gehad. Ik heb dat niet meer als normaal gezien.
Eventuele kosten? Gezien de laatste reparaties en controles is de auto van top tot teen nu nagekeken. Misschien nog een keer de achterbanden, maar ik moet zeggen dat ik nog grip genoeg heb. Ik kom makkelijker uit de sneeuw dan de meeste auto's hier.
De auto heeft wel wat roestplekjes meegekregen van vorige eigenaren. Er is dan ook veel mee gereden.
koppeling en dergelijke was in september gerepareerd voordat ik de auto had. De startmotor en starterkrans zijn 1,5 week geleden geinstalleerd. Verlies ik er wat op? ja. Maar ik zou er meer op verliezen qua maandelijkse kosten als ik hem blijf rijden. OV is namelijk net zo snel en een stuk goedkoper. Distributieriem is bij 250000 vervangen heeft de dealer van toen mij verteld.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:34 schreef squatt3r het volgende:
Ik ben al helemaal geen autokenner (handig om dat nu te zeggen, haha) maar zat maar wat te googlen op aandachtspunten. Heb bij eerdere G3 daar last van gekregen.
Hm wel veel kilometers, moet distributieriem oid op korte termijn vervangen worden?
(ik kijk ondertussen even hoever ik ongeveer moet reizen naar Gelderland..)
btw, zijn alle kosten voor de vervanging (koppeling, startmotor etc.) niet bijna gelijk aan je vraagprijs?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |