abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90561560
Te koop:
Provincie: Gelderland
Land: Nederland
Model: Polo
Bouwjaar: 1996
Carrosserie: Hatchback
Kilometerstand: 289023
Brandstof: Lpg
Basiskleur: Groen

Accessoires
Stuurbekrachtiging, Trekhaak, Achterbank neerklapbaar, Airbags, Radio/cd-speler, Airconditioning.

Te koop:
Volkswagen Polo 1.6 uit 1996 op LPG (met omschakelmogelijkheid naar benzine) met goed werkende Airco.

Start en rijdt als een zonnetje, vorige week nog een gloednieuwe startmotor en startkrans in laten zetten. Recent nog 2 nieuwe voorbanden, koppeling en katalysator op en in laten zetten.

Extra's: Autoradio/cd-speler en trekhaak.

APK geldig tot 9 september 2011.

Ik heb besloten om mijn autootje eruit te doen omdat ik vanaf nu met de trein reis. Wie neemt mijn vertrouwde wagentje over?

vraagprijs: ¤ 1250

woensdag 29 december 2010 @ 01:55:20 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_90568730
Staat de LPG tank op het kenteken?
So we just called him Fred
pi_90571519
yup
pi_90576304
Filter ingesteld :)
Juin uit Eigen Tuin!
  donderdag 30 december 2010 @ 23:13:55 #5
236104 Lefty16
"Feed your head"
pi_90654930
Ik heb wel interesse... Wat ben je kwijt aan wegenbelasting?
pi_90655656
464 per jaar zegt het tooltje :)
pi_90661924
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:13 schreef Lefty16 het volgende:
Ik heb wel interesse... Wat ben je kwijt aan wegenbelasting?
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:27 schreef Hugo__Boss het volgende:
464 per jaar zegt het tooltje :)
Bijna goed. Het is ¤ 496 :)
124 euro per kwartaal in ieder geval :)
Lijkt een hoop vergeleken met benzeenkarretjes, maar een tank gas is dan ook veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper. Er is niks zo lekker dan de liters sneller zien gaan dan de europrijs.
pi_90661970
G3 installatie?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_90662040
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 01:32 schreef 08gnoT. het volgende:
G3 installatie?
Die zit er in ja.
In een rondje waar het reservewiel zat. 42 litertank, slaat over op de benzinetank rond de 36 liter.
pi_90664945
Wanneer is de LPG ingebouwd? Verder nog rare dingen m.b.t. de verdeler o.i.d. (dat hij soms inhoud bij het optrekken).

Eventueel kosten die er nog aan zitten te komen? :)
..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
pi_90665499
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 08:37 schreef Deva het volgende:
Wanneer is de LPG ingebouwd? Verder nog rare dingen m.b.t. de verdeler o.i.d. (dat hij soms inhoud bij het optrekken).

Eventueel kosten die er nog aan zitten te komen? :)
Ik heb geen idee wanneer de LPG is ingebouwd. De auto is bij zijn laatste reparatie wel bij een dealer geweest die expert is in LPG installaties. Die heeft de inbouw ook nagekeken en zag niks wat een probleem kan veroorzaken.
Inhouden met optrekken? Hij schokt wel van stilstand naar rijdend als je te weinig gas geeft en te veel koppeling als je dat bedoelt, maar dat probleem heb ik altijd wel met gasauto's gehad. Ik heb dat niet meer als normaal gezien.

Eventuele kosten? Gezien de laatste reparaties en controles is de auto van top tot teen nu nagekeken. Misschien nog een keer de achterbanden, maar ik moet zeggen dat ik nog grip genoeg heb. Ik kom makkelijker uit de sneeuw dan de meeste auto's hier :P.

De auto heeft wel wat roestplekjes meegekregen van vorige eigenaren. Er is dan ook veel mee gereden ;).
pi_90721707
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 09:23 schreef Cazman het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wanneer de LPG is ingebouwd. De auto is bij zijn laatste reparatie wel bij een dealer geweest die expert is in LPG installaties. Die heeft de inbouw ook nagekeken en zag niks wat een probleem kan veroorzaken.
Inhouden met optrekken? Hij schokt wel van stilstand naar rijdend als je te weinig gas geeft en te veel koppeling als je dat bedoelt, maar dat probleem heb ik altijd wel met gasauto's gehad. Ik heb dat niet meer als normaal gezien.

Eventuele kosten? Gezien de laatste reparaties en controles is de auto van top tot teen nu nagekeken. Misschien nog een keer de achterbanden, maar ik moet zeggen dat ik nog grip genoeg heb. Ik kom makkelijker uit de sneeuw dan de meeste auto's hier :P.

De auto heeft wel wat roestplekjes meegekregen van vorige eigenaren. Er is dan ook veel mee gereden ;).
Hmm interessant... Zijn de roestplekken niet al te groot? M.a.w. kun je er nog gewoon een paar jaar ongestoord mee door rijden zonder dat het onderhoud vereist?

Heb wel interesse, aangezien mijn moeder een goedkoop autootje wil gaan rijden :)
..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
pi_90737882
Valt heel erg mee, kleine plekjes maar. T is gewoon een hele degelijke auto, kun je nog een hele tijd confortabel mee verder rijden. PM me anders even voor een afspraak, kun je t zelf zien en testen.
pi_90741071
Ik sta op het punt een OV-jaarabonnement te nemen, maar dat klinkt dan toch ook wel weer aantrekkelijk. De koppeling is helemaal vervangen? Heb jij 'n idee hoe de staat is van de koppakking (zie je veel lekkage, olie oid bij de kop, of valt mee?)

Hoe zuinig rijdt die ong. op gas? 1:11, zoiets?
pi_90746273
Koppeling is helemaal vervangen. Bij de koppakking heb ik weinig tot geen olie gezien, maar misschien kijk ik niet vakkundig genoeg of zo. Ik ben niet een super auto-kenner. Ik heb de autogarage er in ieder geval niet over gehoord en dat zijn aasgieren qua reparatie en vervanging betreft.
De auto rijdt (groffe berekening) 1:10 a 1:11.
pi_90746639
Ik ben al helemaal geen autokenner (handig om dat nu te zeggen, haha) maar zat maar wat te googlen op aandachtspunten. Heb bij eerdere G3 daar last van gekregen.

Hm wel veel kilometers, moet distributieriem oid op korte termijn vervangen worden?

(ik kijk ondertussen even hoever ik ongeveer moet reizen naar Gelderland..)

btw, zijn alle kosten voor de vervanging (koppeling, startmotor etc.) niet bijna gelijk aan je vraagprijs?

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2011 15:35:42 ]
pi_90747721
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:34 schreef squatt3r het volgende:
Ik ben al helemaal geen autokenner (handig om dat nu te zeggen, haha) maar zat maar wat te googlen op aandachtspunten. Heb bij eerdere G3 daar last van gekregen.

Hm wel veel kilometers, moet distributieriem oid op korte termijn vervangen worden?

(ik kijk ondertussen even hoever ik ongeveer moet reizen naar Gelderland..)

btw, zijn alle kosten voor de vervanging (koppeling, startmotor etc.) niet bijna gelijk aan je vraagprijs?
koppeling en dergelijke was in september gerepareerd voordat ik de auto had. De startmotor en starterkrans zijn 1,5 week geleden geinstalleerd. Verlies ik er wat op? ja. Maar ik zou er meer op verliezen qua maandelijkse kosten als ik hem blijf rijden. OV is namelijk net zo snel en een stuk goedkoper. Distributieriem is bij 250000 vervangen heeft de dealer van toen mij verteld.
pi_90747875
aaah ik snap het :) zie nu pas dat je hem pas sinds oktober hebt, ik denk er nog even over na!
pi_90801021
nieuwjaarskickje.
pi_90807947
* volgpost en gratis kickje
dag
pi_90983885
Polo is weg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')