Oh ja nee, ik bedoelde het ook niet echt als 'ik zal ook maar een aardige beterschapswens aan die arme jongen sturen, anders is het ook zo sneu, want het lijkt wel alsof hij om wat compassie vraagt' hoor!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow zo bedoelde ik dat niet hoor.. Ik wilde er meer mee aangeven dat ik weet hoe het smaakt. Niettemin dank je wel.

quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef Eska het volgende:
Ik hoor liever....naja, de rest bedenkt u zelf wel?

Dan had hij de handstand moeten doen, om dat te bewerkstelligen.quote:

Ik heb 'm 3 keer gezien. Ook alle keren nattigheid.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef D. het volgende:
Ik heb Bowie 1 keer van heel dichtbij gezien, maar moest daarvoor wel in een plas water van 20cm diep staan

Ik stem mijn muziekkeuze soms af op gebeurtenissen.quote:

Ah, ook zo'n nummer dat de jaren '80 ineens heel dichtbij brengt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
'This Is Not America' had ik gisterochtend gemist, had ik op gestemd...

Cafca, hou je eens in!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef djenneke het volgende:
Er staat iemand met een dikke pens in de studio heel erg uit de maat te bewegen

Dat zou ik er ook wel voor over hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Mét mijn goede schoenen
nouja, tot dat moment mijn goede schoenen
 Hij staat nog hoog op ons lijstje om te willen zien.
 Hij staat nog hoog op ons lijstje om te willen zien.

Eens!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
'You Don't Fool Me' had ik maanden geleden gedraaid toen Real Madrid alle prijzen misliep. Ik lach altijd met voorzitters die succes proberen te kopen...

Daar heb ik 'm ook gezienquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef peaceman het volgende:
Wij gingen Bowie zien op Rock Werchter.. krijgt ie een hartaanval... Had ie nou niet even een weekje daarmee kunnen wachten?

lalalalalala ik hoor niets...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik heb 'm 3 keer gezien. Ook alle keren nattigheid.

quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef Eska het volgende:
[..]

Hoezo ook?quote:
 Wij dus niet.
  Wij dus niet.   

You Got The Silver van de Stones is ook leuk in dat kader.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik stem mijn muziekkeuze soms af op gebeurtenissen.
'You Don't Fool Me' had ik maanden geleden gedraaid toen Real Madrid alle prijzen misliep. Ik lach altijd met voorzitters die succes proberen te kopen...

details... niet willen weten enzo..quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef Eska het volgende:
[..]

Klinkt ergens best fout.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef Eska het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |