Ik zie nergens mensen iets verbieden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:14 schreef L-E het volgende:
Singles blijft wel voor eeuwig het topic waarin van alles niet mag he? Zeikerds.
Hoe dan wel?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, maar zo zijn we niet getrouwd.
Ja, echt. Sinds die instant-create-new-topic knop is er geen enkel excuus dat het nog zolang duurt.quote:
Is stichting korrelatie niet genoeg dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:14 schreef L-E het volgende:
Singles blijft wel voor eeuwig het topic waarin van alles niet mag he? Zeikerds.
De details PM je maar.quote:
Hmm, ging jij niet naar Malta?!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:18 schreef Yuki het volgende:
Het mag alleen als jij die 1000 met mij deelt.
Ik ook niet. Wel veel gejank over gejank.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zie nergens mensen iets verbieden.
was het niet leuk in het vorige topic?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zie nergens mensen iets verbieden.
Ik moet toch een ticket kopen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:19 schreef Techno het volgende:
[..]
De detials PM je maar.
[..]
Hmm, ging jij niet naar Malta?!
Dat zijn mijn beste vrienden, geen kwaad woord over ze!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Is stichting korrelatie niet genoeg dan?
Daarom zijn ze genoeg,lijkt mijquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zijn mijn beste vrienden, geen kwaad woord over ze!
Nee, ik dacht 'Jeeeejquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je dacht "he, makkelijke manier voor stadsverniewing"
En als ze dan gaan kwijlen..kun je de harde korstjes erin soppenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |