Blokker beter dan de MM vindenquote:
nou, het gaat niet over treinenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:02 schreef Socios het volgende:
Ik mis nog wel een bonusklacht plus de verwachte reacties, Jeloen.
Jij geeft je vriendin zeker een Sagem voor 20 euroquote:Op woensdag 29 december 2010 15:02 schreef reinbertio het volgende:
TS koopt een Blackberry en schuift zijn faalheid vervolgens af op de Media Markt
Lolquote:Op woensdag 29 december 2010 15:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jij geeft je vriendin zeker een Sagem voor 20 euro
En met vriendin bedoel ik rechterhand. En met Sagem bedoel ik een handje met rochel.
dat komt omdat elk product wat terug komt, richting distributie gaat wordt gereinigd en voorzien van nieuwe sticker op doos en vervolgens weer in de winkel wordt gedonderd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En deze foon was ook geseald met die breukstickers, geen beschadiging te zien voordat ik het opende enzoSnap er ook niks van hoe dat kan
Sick...quote:Op woensdag 29 december 2010 15:13 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
voorheen werd het zo terug de winkel in geknald, zo had een klasgenoot van mij een philips mp3 speler gekocht (nieuw) bij openen van de verpakking, zaten de oorsmeer resten aan de koptelefoon.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:09 schreef Nuchterheid het volgende:
TS. staat morgen stotterend aan de balie met de vraag of het misschien mogelijk is dat hij zijn BB terug mag brengen.
ditquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:09 schreef Nuchterheid het volgende:
TS. staat morgen stotterend aan de balie met de vraag of het misschien mogelijk is dat hij zijn BB terug mag brengen.
Dan heette hij LG.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:31 schreef TimKuik het volgende:
EEN BLACKBERRY!![]()
Als kanker een telefoon was.
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
toen ik mijn tomtom kocht bij de mediamarkt stond keurig het adres van iemand uit leeuwarden als thuisadres er in geprogrammeerd
Kwaliteit verwachten in KLB.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:02 schreef Socios het volgende:
Ik mis nog wel een anti- en bonusklacht plus de verwachte reacties, TS.
Ik zou voor de gein naar die mensen gaan. "Hoi, dus dit is mijn nieuwe thuis?"quote:Op woensdag 29 december 2010 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
toen ik mijn tomtom kocht bij de mediamarkt stond keurig het adres van iemand uit leeuwarden als thuisadres er in geprogrammeerd
Zeg dan gewoon dat je je computer daar gehaald hebt kneus.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:23 schreef Urbe het volgende:
heb een Apple MacBook Pro daar gehaald. geen problemen..
of Macbook was ook voldoende geweest...quote:Op woensdag 29 december 2010 19:26 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je je computer daar gehaald hebt kneus.
Ja hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zou voor de gein naar die mensen gaan. "Hoi, dus dit is mijn nieuwe thuis?"
Het is Apple dus fucking terecht. Huiliequote:Op woensdag 29 december 2010 19:53 schreef Terloops het volgende:
[..]
of Macbook was ook voldoende geweest...
maar op een of andere manier moet het helemaal uitgeschreven worden..
Precies. Zo'n Apple kan niet doorgaan voor computer.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het is Apple dus fucking terecht. Huilie
Iddquote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Precies. Zo'n Apple kan niet doorgaan voor computer.
Is heel simpel, die seal apparatuur hebben ze gewoon zelf achter staan, alles wat terug komt defect of niet, wordt weer opnieuw geseald en in het rek gezet (en ja, ik weet waar ik over praat, en nee, ik werk niet bij de mediamarkt en nee ik heb er ook nooit gewerkt)quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En deze foon was ook geseald met die breukstickers, geen beschadiging te zien voordat ik het opende enzoSnap er ook niks van hoe dat kan
Nee jongu, MacBook.. specsquote:Op woensdag 29 december 2010 19:26 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je je computer daar gehaald hebt kneus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |