Niet voor mij enzo, voor mijn vriendinquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:05 schreef Renesite het volgende:
Dude, blackberry? Waarom in godsvredesnaam.
zet ff in de OP als antiklacht, en als bonusklacht je ervaringen van vorige keerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Er was wel een lief kassameisje die met een vriendin aan het praten was over een vriendin die zij kent waarvan haar vriendin met een vriend van haar buurjongen in het bossen viezefur dingen gedaan hadden. En toen ze mijn handtekening wilde deed ik een smiley tekenen ipv handtekening en toen moest ze om mij lachen
Ja en je smatje wel?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niet voor mij enzo, voor mijn vriendinwaarom denk je dat het prepaid is
geen trek in rekeningen van 3 getallen lang
Van 240 voor 175 (was ook de prijs van een aanbieding die al 2 weken geleden was afgelopen)quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef Staal het volgende:
Je hebt hopelijk wel afgedongen he? Als je ergens flink kunt afdingen op de prijs is het wel bij Mediamarkt. Helemaal op dit soort gadgets.
Voor grote dingen moet je er niet heen want ze hebben geen donder op voorraad.
Is je vriendin een 16-jarig Hyvessletje ofzo, met d'r Blackberry?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niet voor mij enzo, voor mijn vriendinwaarom denk je dat het prepaid is
geen trek in rekeningen van 3 getallen lang
17quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Is je vriendin een 16-jarig Hyvessletje ofzo, met d'r Blackberry?![]()
Een verkoper duwde een halve tv in je rugzak?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:40 schreef Zwappel het volgende:
Mediamarkt ruleert.
Ik kreeg laatst gewoon een product voor de helft mee zonder er naar gevraagd te hebben
Van hamburgers wordt ze dikquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:44 schreef Phrits het volgende:
[..]
Waarom betaal je de telefoonrekening van je 17-jarige vriendin?!
Dit was al ongeveer bekend in 2004, als je dan uberhaupt die zaak nog inloopt loop je achter de feiten aan.quote:Klacht: Mediamarkt is gewoon volkomen KUT
Doe haar op dieet, is goedkoper.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Van hamburgers wordt ze dik
Mediamarkt faalt zo hard omdat jij hun doelgroep bent.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ging ik gister een BB halen in de mediamarkt. Expres een simlockvrije zodat ik vrije keus heb in welke provider ik kan nemen. Ga ik hem net instellen, doe mijn T-mobile kaartje erin, zet hem aan.....ongeldige simkaart![]()
Ga ik in netwerk instellingen kijken kan ik enkel kiezen voor Vodafoneen kijk ik nog iets verder zie ik een welkomstsmsje. Dus die open ik, is het een smsje van KPN HI die al op 27 oktober 2010 is ontvangen
Nu kan ik morgen alsnog naar die stumperds en ze uitleggen waar the fuck ze mee bezig zijnIk vroeg zelfs nog aan die verkoper voordat ik hem kocht of ie echt nieuw was aangezien ik vorig jaar een externe HDD had gekocht, NIEUW in doos....alleen stonden er dus nog allemaal bestanden op van de vorige eigenaar, maar hij verzekerde mij dat ie nieuw was want kijk maar naar het zegeltje.... en ik trap er gewoon in
Klacht: Mediamarkt is gewoon volkomen KUT
Klacht 2: Mediamarkt medewerkers zijn zo ver het kan nog erger
Klacht 3: Ik trap er weer in bij de Mediamarkt
Conclusie: Dit is mijn 1e KLB topic en MM is kut
Ligt aan de regio en de periode waarin je erheen gaat. Ga ik in de ene periode naar MM Utrecht, is het allemaal redelijk goedkoop (DVD's danquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:57 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
Nou ik heb mijn laptop daar gekocht, ik werd echt goed geholpen, perfecte service. Maar misschien ligt het aan het personeel en de winkel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |