quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:43 schreef o.us het volgende:
Ik ben weer terug bij mijn ex.. Ze belde mij op in een toestand waarin ze zei dat ze mij verschrikkelijk veel miste en alsmaar aan mij moet denken. Flirten met andere jongens hielp niet, en ze heeft alles gemist tussen ons twee. Ik wilde prima een keer met haar afspreken om te praten dus ging ik op Eerste Kerstdag naar haar toe. Het was raar om weer in Eindhoven te zijn, nadat het bijna twee maanden was.
Wel veel emoties kwamen er uit, veel dingen die we wel en niet toegaven. Er moesten harde lijnen getrokken worden, afspraken gemaakt worden anders zou het niets worden. Daarna haar grootouders bezocht, en gegourmet met mijn schoonouders, schoonzusje en zwager. Toch nog een kerstwondertje.
Dus dit is de derde keer dat we weer bij elkaar zijn. De tweede keer was na een dag na veel weemoed van mij, dit keer na een maand veel weemoed van haar. Keigoed voelt dit, echt waar.
Maar alles wat jullie hier beschreven voelde ik een week terug ook zo. Alles is zoo... herkenbaar.
Serieus waar hoor, m'n huidige ex was bijv pislink dat ik haar tampons uit het benedentoilet naar boven had verplaatst. Haar eerste reactie "Ben je me voor iemand aan het verbergen?" Naja, ik wil die raketten niet de hele maand daar zien liggen. Daar heb je badkamerkasten voor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:41 schreef ex het volgende:
[..]
Vandaar dat ze elke keer in de hoek plast als ze hier is! Nu snap ik het.. hihi
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:45 schreef ex het volgende:
Gefeliciteerd, ik hoop oprecht dat het goed gaat en wens jullie alle geluk van de wereld.
Hey o.us: Super voor jullie. Welgefeliciteerd!quote:
Ach....ik heb er nu nog twee, en twee katten, konijnen, herten, bok, geit, kippen, haan.....quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:50 schreef ex het volgende:
M'n hond verliezen lijkt me erger dan me ex verliezen.Sterkte.
Knipperlichtrelaties. Veel sterkte ermee...quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:44 schreef o.us het volgende:
Dus dit is de derde keer dat we weer bij elkaar zijn.
JOycie88, je wordt geroepen!!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef ex het volgende:
Ik ga even een vriend van me bellen, ik heb geloof ik een schop onder me reet nodig.
*geeft je een schop onder je reet!*quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef ex het volgende:
Ik ga even een vriend van me bellen, ik heb geloof ik een schop onder me reet nodig.
We ("de rest") moet er nu wel voor zorgen dat ze zich niet door dit succesverhaal laten meeslepen !quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
o.us gefeliciteerd kerel! Dat geeft maar aan dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn
Ja en 3 keer bij elkaar terugkomen zou ik niet zien zitten, dan zit er naar mijn idee toch iets goed fout bij die twee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:56 schreef Octagon het volgende:
[..]
We ("de rest") moet er nu wel voor zorgen dat ze zich niet door dit succesverhaal laten meeslepen !
* Octagon = realist![]()
Mr.Myst moet node mee. Denk dat we hem nog wel wat mee kunnen gevenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Even het lijstje teruggezocht voor de kroeg-date, en in dit topic gezet. Raak hem namelijk elke keer kwijt!
Wanderingwhy ->Den Bosch
Ex - Omgeving Amsterdam
Neo-mullen (want je komt maar gewoon!) -> Heerlen
Joyce -> Breda
Harrydepizzabakker1 (zorg jij dan meteen voor de pizza's) -> Landgraaf
Ennudan -> Heerlen
Jeice -> Dan woonde jij in de omgeving Amersfoort
Cocktailprikker -> Omgeving Nijmegen
(als ik iemand ben vergeten moet je het ff melden..)
En Den Bosch was het idee, voor de locatie..
Sstt... we moeten het nu ook niet verpesten voor o.usquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja en 3 keer bij elkaar terugkomen zou ik niet zien zitten, dan zit er naar mijn idee toch iets goed fout bij die twee.
Nee hoor. Ik ga 3 januari ook echt niet naar m'n ex om te laten zien dat ik oh zo veel om d'r geefquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:56 schreef Octagon het volgende:
[..]
We ("de rest") moet er nu wel voor zorgen dat ze zich niet door dit succesverhaal laten meeslepen !
* Octagon = realist![]()
LANDGRAAF ZEG IK JE! LANDGRAAFquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Even het lijstje teruggezocht voor de kroeg-date, en in dit topic gezet. Raak hem namelijk elke keer kwijt!
Wanderingwhy ->Den Bosch
Ex - Omgeving Amsterdam
Neo-mullen (want je komt maar gewoon!) -> Heerlen
Joyce -> Breda
Harrydepizzabakker1 (zorg jij dan meteen voor de pizza's) -> Landgraaf
Ennudan -> Heerlen
Jeice -> Dan woonde jij in de omgeving Amersfoort
Cocktailprikker -> Omgeving Nijmegen
(als ik iemand ben vergeten moet je het ff melden..)
En Den Bosch was het idee, voor de locatie..
Ik ga geen zeven maanden wachten, dan 'doe' ik er wel ff een reboundje tussendoor....quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:01 schreef Octagon het volgende:
[..]
Sstt... we moeten het nu ook niet verpesten voor o.us
Zelf ben ik ook wel ooit herbegonnen na een break van 7 maand. Eerste keer dat ik haar terugzag, en tja... het was prijs. Mijn initiatief, en ik had nochtans goede redenen gehad om op een avond bij haar buiten te stappen om niet meer terug te keren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |