Ze zijn van Acne. Ik heb ze ook in de Acne winkel in Amsterdam gepast, en zag ze later nog in een andere kleur in Centre Neuf staan (Utrechtsestraat). Ze zijn wel schreeuwend duur... Maar kwalitatief erg goedquote:
Leuk die Fok achtergrond maar dit is een andere schoen dan die hieronder.quote:
En die gasten zijn kut omdat ze jou jarenlang gepest / geslagen hebben?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:42 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk waar. Het was een beetje een rare reactie want over smaak valt niet te twisten. Iedereen heeft een andere smaak. Maar ik heb zo'n hekel aan glimmende schoentjes omdat bij mij op school alle bontjas- en schoudertasjesdragende Marokkanen en meelopers altijd die glimmende schoentjes dragen. Die gasten zijn zo kut dat ik gewoon een hekel heb aan alles wat ze dragen, en waarmee ze pronken.
leer met crocodile trim, dat lijkt me dan geen echt croco, maar (zoals Mastroianni al noemde) gewoon leer met een krokodillen-look bewerking.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef mootie het volgende:
[..]
beige/ebony GG plus with cuir leather and crocodile trim
Dit staat er als omschrijving, ik weet bij god niet wat guccissima leather is.
Nee ze pesten en slaan me niet en ik sta ook niet op met de gedachte van; nu heb ik een hekel aan Marokkanen want je kan geen hekel hebben aan een hele groep mensen behalve als je een generaliserend persoon bent. Maar aangezien die groep bij mij op school met mensen met bontjassen, tasjes, oorbelletjes, glimmende schoentes en dezelfde 'strakke hairies' wel altijd andere moeten pesten, in de weg moeten staan, kutopmerkingen tegen anderen geven, asociaal doen en denken dat ze alles zijn heb ik een hekel aan hun stijl en die personen, natuurlijk niet alle maar wel aan de personen bij mij op school. Achterlijk schorem dat het is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:56 schreef JulianoMM het volgende:
[..]
En die gasten zijn kut omdat ze jou jarenlang gepest / geslagen hebben?
Of je stond een keer op met de gedachte: Vandaag is de dag dat ik een hekel krijg aan Marokkanen.
Jaja, aparte manier om je manier van bevooroordeling te ontwijken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:13 schreef Moffol het volgende:
[..]
Nee ze pesten en slaan me niet en ik sta ook niet op met de gedachte van; nu heb ik een hekel aan Marokkanen want je kan geen hekel hebben aan een hele groep mensen behalve als je een generaliserend persoon bent. Maar aangezien die groep bij mij op school met mensen met bontjassen, tasjes, oorbelletjes, glimmende schoentes en dezelfde 'strakke hairies' wel altijd andere moeten pesten, in de weg moeten staan, kutopmerkingen tegen anderen geven, asociaal doen en denken dat ze alles zijn heb ik een hekel aan hun stijl en die personen, natuurlijk niet alle maar wel aan de personen bij mij op school. Achterlijk schorem dat het is.
ik wil me lul tussen die tong steken van je tweede schoenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:03 schreef Moffol het volgende:
Vans Era's en Vans bootschoenen, plaatjes zijn niet nodig.
Daarnaast deze twee, heerlijk voor in de winter en tenminste niet van die gladde glimmende schoentjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Zeer vette schoenen man!quote:
Ach als jij zelf niet inziet dat zo'n groep mensen verschrikkelijk stoer en asociaal doen zal je het vast bevooroordeling vinden, maar je weet zelf toch ook dat een groot deel van dat soort lui zich verkeerd gedragen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef boyv het volgende:
[..]
Jaja, aparte manier om je manier van bevooroordeling te ontwijken.
Tnx, het is idd veel poetsen, inmiddels trek ik gewoon andere schoenen aan als het shitweer is, dat helptquote:Op donderdag 6 januari 2011 04:12 schreef cheesebaks1 het volgende:
[..]
die zijn best lauw.
Helaas hou ik witte schoenen nooit wit.
Nee man dat begrijp je verkeerdquote:
Ga niet de burgerlijke moraalridder uithangen in een schoenentopic.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef boyv het volgende:
[..]
Jaja, aparte manier om je manier van bevooroordeling te ontwijken.
quote:
Toffe kleuren alleen wat weinig variatie qua modellen..quote:
Het is een beginquote:Op zondag 30 januari 2011 00:13 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Toffe kleuren alleen wat weinig variatie qua modellen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |