Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen bij wie de depressie een soort van modeverschijnsel is. Op mijn werk was 'overspannen' een tijdje de hype, hopeloos. Een échte depressie is niet te faken, dat zit zo diep, zo zwaar en verdrietig.
oh dan moet je niet zeurenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moest niet door zo'n apparaat![]()
deze was het
[ afbeelding ]
en alleen mn knieen moesten er doorheen
Vatbaar zijn voor een echte depressie schijnt wel degelijk deels genetisch te zijn bepaald. Maar ja, ga dat maar es scheiden van de acteurs onder de mensheid.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:35 schreef L-E het volgende:
Er zijn vast mensen bij wie de depressie een soort van modeverschijnsel is. Op mijn werk was 'overspannen' een tijdje de hype, hopeloos. Een échte depressie is niet te faken, dat zit zo diep, zo zwaar en verdrietig.
Dat zei ik nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus het cocktails drinken met mij was niet leuk?
Ik heb daar dus totaal geen last vanquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. ik moest de hele tijd denken aan.. Stilliggen. Niet bewegen. hou die voet stil. Stilliggen.
Niet eens iemand die het voor je haaltquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk deel van het woord bier snap je niet?
Gelukkig heb ik dat nog niet meegemaakt..en, mocht God me bijstaan, zal ik het ook niet meemaken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Je weet niet hoe moeilijk stilliggen voor mij isquote:
Je zegt iets waar ik het mee eens ben.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vatbaar zijn voor een echte depressie schijnt wel degelijk deels genetisch te zijn bepaald. Maar ja, ga dat maar es scheiden van de acteurs onder de mensheid.
Dat hoeft niet eens vervelend te zijn; Thaise massagequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil wel hakken aantrekken en eroverheen lopen?
Het baart me zorgen dat je daarover moet nadenken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. ik moest de hele tijd denken aan.. Stilliggen. Niet bewegen. hou die voet stil. Stilliggen.
Ja. Ik ben alleen niet zo gewichtloos als die pupkes en ik heb het over hakken, niet over blote voetenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens vervelend te zijn; Thaise massage
+40 kilo.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens vervelend te zijn; Thaise massage
Okequote:
Je moet gewoon eens toegeven aan je onbedwingbare behoefte om je meer met mij in te laten. Je worstelt, en je hebt er last van. Ik zie het aan alles.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:38 schreef L-E het volgende:
Je zegt iets waar ik het mee eens ben.
Nu weet ik niet hoe ik moet reageren.
hoezo dat? Ik ben nu eenmaal een bewegelijk iemand. Ik beweeg op zn minst altijd met mn tenenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het baart me zorgen dat je daarover moet nadenken.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoezo dat? Ik ben nu eenmaal een bewegelijk iemand. Ik beweeg op zn minst altijd met mn tenen
Dacht dat dat Bier & Tieten was..quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:39 schreef PeuRac het volgende:
En het is blijkbaar weer tijd voor het Singles lijflied
Zó herkenbaar!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoezo dat? Ik ben nu eenmaal een bewegelijk iemand. Ik beweeg op zn minst altijd met mn tenen
Okee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens toegeven aan je onbedwingbare behoefte om je meer met mij in te laten. Je worstelt, en je hebt er last van. Ik zie het aan alles.
jij ligt altijd zo stil alsof je in je graf ligt?quote:
quote:
Zó makkelijk, het leven. Soms.quote:
Iedereen is beweeglijk, als je daarmee bedoelt dat je constant in beweging bent.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind dat die in de OP moetquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dacht dat dat Bier & Tieten was..
Dit pas idd beter ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |