Jij ook alquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet er even van bijkomen...
het waren wel de langste 10 minuten van mn leven..quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De scan misschien, alles daarom heen bij elkaar komt wel op een half uur
En net was je bed nog zo lekker warm?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bier! Natuurlijk!
*Naar beneden huppelt
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:32 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jij ook alIk zit al te kijken of ik mn pilletjes al heb ingenomen,maar alles klopt nog steeds
Alleen vind ik dat tegenwoordig ineens iedereen alles op het depressief zijn afschuift...niet zelden zit het slechts tussen de oren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Helaas ken ik het. Extreem zwaar kut klopt wel ja.
Wat schuift dat?quote:
Dat valt te onderhandelenquote:
Ik wil wel hakken aantrekken en eroverheen lopen?quote:
Een keer een MRI scan gehad ik vond het wel meevallen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het waren wel de langste 10 minuten van mn leven..
Stilliggen.. dat was echt moeilijk
Nee, depressieve loverboy. Eikel is niet door mij ingegeven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij bent een depressie eikel die een loverboy is
ja. ik moest de hele tijd denken aan.. Stilliggen. Niet bewegen. hou die voet stil. Stilliggen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een keer een MRI scan gehad ik vond het wel meevallen.
Nee, met claustrofobie is het lekker...quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het waren wel de langste 10 minuten van mn leven..
Stilliggen.. dat was echt moeilijk
Zelfs dat niet eens.....quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:31 schreef Barbusse het volgende:
Das pas mannelijk, volkomen nutteloos, behalve als het op bier en seks aankomt!
Dat zit depressie ook...quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Alleen vind ik dat tegenwoordig ineens iedereen alles op het depressief zijn afschuift...niet zelden zit het slechts tussen de oren.
Ik heb er meerdere gehad en ga nooit meer vrijwillig in zo'n ding liggen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een keer een MRI scan gehad ik vond het wel meevallen.
Ook goed eikelquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee, depressieve loverboy. Eikel is niet door mij ingegeven.
Er zijn vast mensen bij wie de depressie een soort van modeverschijnsel is. Op mijn werk was 'overspannen' een tijdje de hype, hopeloos. Een échte depressie is niet te faken, dat zit zo diep, zo zwaar en verdrietig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Alleen vind ik dat tegenwoordig ineens iedereen alles op het depressief zijn afschuift...niet zelden zit het slechts tussen de oren.
Welk deel van het woord bier snap je niet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En net was je bed nog zo lekker warm?
Ik moest niet door zo'n apparaatquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, met claustrofobie is het lekker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |