Me too, although I relapse from time to time.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan depressies. Been there, done that, didn't like it.
quote:
Ik niet. Ik haat alles en iedereen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is om depressief te zijn
Ik ben me een fucking zonnetje in huis
Dat magquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wil die kerel van de Mallboro-poster. of channing tatum
Vergeleken met dat wijf van Glee ben ik zelfs zo rugged als the Malboro manquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wil die kerel van de Mallboro-poster. of channing tatum
het duurde nog geen 10 minutenquote:Het maken van de scans is geheel pijnloos. Het onderzoek duurt in totaal een half uur tot een uur.
Dan ben je een eikel, niet depressief.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik niet. Ik haat alles en iedereen.
Laat dat nu juist niet bij depressie horenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dank jequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
quote:
Aan jou heb ik niksquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vergeleken met dat wijf van Glee ben ik zelfs zo rugged als the Malboro man
Depressies zijn niet te beschrijven en gewoon extreem zwaar kut. Ik wil er nooit meer in komen. De dag dat ik er uit kwam was één van de mooiste van mijn leven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan ben je een eikel, niet depressief.
Wat mij betreft wel ... ja ja ,ik schrik er zelf ook vanquote:
Zei ook niet dat dat een teken was van m'n depressie..wel op blijven letten he.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan ben je een eikel, niet depressief.
De scan misschien, alles daarom heen bij elkaar komt wel op een half uurquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
lees k nu iets over ctscan:
[..]
het duurde nog geen 10 minuten
Helaas ken ik het. Extreem zwaar kut klopt wel ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Depressies zijn niet te beschrijven en gewoon extreem zwaar kut. Ik wil er nooit meer in komen. De dag dat ik er uit kwam was één van de mooiste van mijn leven.!
Ik moet er even van bijkomen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel ... ja ja ,ik schrik er zelf ook van
Das pas mannelijk, volkomen nutteloos, behalve als het op bier en seks aankomt!quote:
Dus jij bent een depressie eikel die een loverboy isquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zei ook niet dat dat een teken was van m'n depressie..wel op blijven letten he.
Bier! Natuurlijk!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das pas mannelijk, volkomen nutteloos, behalve als het op bier en seks aankomt!
Tof Q.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Depressies zijn niet te beschrijven en gewoon extreem zwaar kut. Ik wil er nooit meer in komen. De dag dat ik er uit kwam was één van de mooiste van mijn leven.!
En zo hoort hetquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik haat je met alle liefde.
+1.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Helaas ken ik het. Extreem zwaar kut klopt wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |