Ik heb andere dingen gehoordquote:
Waar is die te vinden?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij gaat naar een vrolijke chat zonder mensen die elke dag 200x janken hoe zielig ze zijn
oh ja?quote:
Ze janken maar 100x?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij gaat naar een vrolijke chat zonder mensen die elke dag 200x janken hoe zielig ze zijn
Die is verborgen voor "zielige" mensen, dus als je em niet kan vinden...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waar is die te vinden?
#wilikook!
Door al die huilies voel ik mezelf altijd heerlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb niet eens gezochtquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die is verborgen voor "zielige" mensen, dus als je em niet kan vinden...
<login fail>quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die is verborgen voor "zielige" mensen, dus als je em niet kan vinden...
Ik kan mijn dochter heel gelukkig maken als ik haar 1000 euro geef om te shoppen. Maar doe ik dat? Nee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:07 schreef YipYip het volgende:
Ook niet als je je kids er gelukkig mee maakt? Op terug gaan naar je ex na dan.
Jou ga ik ontvrienden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
Door al die huilies voel ik mezelf altijd heerlijk
Geen nieiwe chat,, het tweede deel klopt wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat ben jij nu voor vader, Technoquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kan mijn dochter heel gelukkig maken als ik haar 1000 euro geef om te shoppen. Maar doe ik dat? Nee.
Ramptoerisme FTW!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nee, dat geld geef je aan L-E.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kan mijn dochter heel gelukkig maken als ik haar 1000 euro geef om te shoppen. Maar doe ik dat? Nee.
Waar denk je dat ik stond toen SE Fireworks de lucht in gingquote:
Heul verstandig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Das ook wel waar. Maar het is net als met een heerlijke broodje in je hand en een uitgehongerde neger voor je...je geniet er toch net niet ultiem van..quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je dacht "he, makkelijke manier voor stadsverniewingquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik stond toen SE Fireworks de lucht in ging
Dan moet je hier komen, 6 vuurwerkfabrieken opgeblazen dit jaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik stond toen SE Fireworks de lucht in ging
Goed puntquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan ga ik hier gezellig meehuilen...quote:
Jij begrijpt hetquote:
Ik welquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Das ook wel waar. Maar het is net als met een heerlijke broodje in je hand en een uitgehongerde neger voor je...je geniet er toch net niet ultiem van..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |