Iets zegt me dat die niet uit de minder dure serie isquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk geloof ik je, zeker nu je haar weer wat langer is
Dat ligt eraan waar je ze koopt, m'n bestequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iets zegt me dat die niet uit de minder dure serie is
Ik ken dierenartsen die ik het eerder zou laten doen dan bepaalde artsenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het enige middel, is door het door een dierenarts te laten doen
jij hebt de dierenarts toch ingeschakeld?quote:
quote:
Turkije, op de marktquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je ze koopt, m'n beste
Je wordt soft Bouquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen zin heb om de No-shit-Sherlock afbeelding te posten..
we zoeken geen goede uit natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken dierenartsen die ik het eerder zou laten doen dan bepaalde artsen
True, true, maar ik heb niet zelf gesnedenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij hebt de dierenarts toch ingeschakeld?
Dat wil je toch ook nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
True, true, maar ik heb niet zelf gesneden
Ook niet als je je kids er gelukkig mee maakt? Op terug gaan naar je ex na dan.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
we zoeken geen goede uit natuurlijk
Je hebt me overgehaaldquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat wil je toch ook niet'
dat doe je maar bij een leuk gevalletje
Botte roestige scharen en geen verdovingenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Precies!
Wil je ook Korrelatie bellen?
quote:
Je gaat ons verlaten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mijn batterij voor de singles sc raakt op..over 2 dagen is het helemaal leeg.
Klinkt al een date met jouquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Botte roestige scharen en geen verdovingen
Ik date nietquote:
Hij gaat naar een vrolijke chat zonder mensen die elke dag 200x janken hoe zielig ze zijnquote:
Nog steeds alle lijnen bezetquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Precies!
Wil je ook Korrelatie bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |