ik was zelfs al een nieuwe aan 't makenquote:
Ik wilde ook al, maar heb eerst even een dm gestuurd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik was zelfs al een nieuwe aan 't maken
Is het ook wel. Ook best goede tekst.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef djenneke het volgende:
Ik vind dit wel een aardige plaat eigenlijk
Ik nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef djenneke het volgende:
Ik vind dit wel een aardige plaat eigenlijk
ik wilde 'vliegen als een egel' als TTquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wilde ook al, maar heb eerst even een dm gestuurd.
Nee, de helftquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij bent ook tegen al het Nederlandse hè??
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind Alicia Keys weinig aan maar deze is wel oké
Okay, ongeveeer evenveel als ik.quote:
Verhuizenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:45 schreef Innisdemon het volgende:
Ik kan 'm niet vinden op UPC kabel (Leeuwarden). Iemand tips? want de frequentie die UPC zelf aangeeft werkt niet
Alicia Keys vind ik in ieder geval een R&B-artiest die nog aandacht besteedt aan de kwaliteit van haar nummers.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind Alicia Keys weinig aan maar deze is wel oké
Knuppel pakken en naar buitenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, ongeveeer evenveel als ik.![]()
Er komt hier net bijna iemand onze voortuin ingereden... en zet nu de auto bij ons op de stoep.![]()
Dat doet me denken aan de buren van mijn ouders. Die worden altijd boos als wij onze auto half op "hun" stoep parkeren. (De straat is te smal om anders te parkeren en verder gewoon een openbare weg). De vorige keer gingen ze mijn auto klem parkeren, terwijl hun auto normaal gesproken altijd achter in de garage staat...quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, ongeveeer evenveel als ik.![]()
Er komt hier net bijna iemand onze voortuin ingereden... en zet nu de auto bij ons op de stoep.![]()
Ik vind haar eigenlijk wel goed.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alicia Keys vind ik in ieder geval een R&B-artiest die nog aandacht besteedt aan de kwaliteit van haar nummers.
Beyoncé en Rihanna (onder andere) willen alleen maar snel scoren met hun nummers...
En filmenquote:
Ik mis je hoop.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Als je flink doorhakt krijg je het vanzelf warm
Op zich hebben we er nu geen last van, maar ze blokkeren wel de hele stoep. Mensen die buiten lopen moeten nu over de straat. We hebben weleens gehad dat ze hun auto zo ver op de stoep zetten dat wij er niet eens meer uit konden rijden. En dan vooral grote auto's.. Mercedessen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan de buren van mijn ouders. Die worden altijd boos als wij onze auto half op "hun" stoep parkeren. (De straat is te smal om anders te parkeren en verder gewoon een openbare weg). De vorige keer gingen ze mijn auto klem parkeren, terwijl hun auto normaal gesproken altijd achter in de garage staat...
en daarna kan het zo de open haard inquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Als je flink doorhakt krijg je het vanzelf warm
Dat is ook wel heel asociaal. Zo parkeer ik niet hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op zich hebben we er nu geen last van, maar ze blokkeren wel de hele stoep. Mensen die buiten lopen moeten nu over de straat. We hebben weleens gehad dat ze hun auto zo ver op de stoep zetten dat wij er niet eens meer uit konden rijden. En dan vooral grote auto's.. Mercedessen...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Verhuizen
92,5 werkt niet? Waarom zet je je (als je die hebt) UPC digitale TV decoder niet aan en luister je via dat naar de Top 2000. Betere kwaliteit want digitaal i.p.v. analoog
Dan via internet he!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:51 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Heb geen digitale Scheiß. Op 92,5 zit niets, eromheen vind ie alleen Omrop Fryslân
Ach wij hebben zelf de auto helemaal op de stoep geparkeerd, als ware het een oprit.. heeft niemand last van... en als je hem half op de stoep zet, is het ook niet zo erg... maar deze auto's zijn zo groot, dan kan dus helemaal niet. Het is in een bocht en smal straatje. Nou ja...quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is ook wel heel asociaal. Zo parkeer ik niet hoor
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Dit zal het origineel wel zijn, maar ik heb deze nog nooit gehoordmooie plaat
Nee, "gewoon" een van de 300 uitvoeringen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:54 schreef TradeMarkie het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Ken je hem ook niet van Elvis??quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Leerzaam ding nog hè, zo'n Top2000quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:54 schreef TradeMarkie het volgende:
ja, dat wel natuurlijk, zo erg is het ook weer niet gesteld met mequote:
Behalve er tegenaan schoppen kun je er ook nog wat van leren somsquote:
Okay.. dat stelt me gerust.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, dat wel natuurlijk, zo erg is het ook weer niet gesteld met me
Elvis is '72, deze was '84quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, dat wel natuurlijk, zo erg is het ook weer niet gesteld met me
Die ken ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ken zelfs de versie van de Pet Shop Boys.
begin of eind 84?quote:
Dank je, maar ik vind je mol nu nog steeds zielig alleen en eenzaam.quote:
Als ik hem aan het werk zie en hoor, lijkt het alsof hij zich compleet ingedronken heeft...quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dadelijk Stefan - ik lul maar een eind raak want dan komen die intro's tenminste vol - Stasse
Nee, 1971.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Deze:
[..]
Was het ergens eind jaren 1950/begin jaren 1960?
Hij heeft meerdere persoonlijkheden, dus is nooit alleenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dank je, maar ik vind je mol nu nog steeds zielig alleen en eenzaam.
Mooi he?!quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dadelijk Stefan - ik lul maar een eind raak want dan komen die intro's tenminste vol - Stasse
Eens, maar Sander de Heer was ooit een leuke dj. Was inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:01 schreef cafca het volgende:
't is een toffe gast, die Stefan Stasse, maar hij lult tijdens deze top 2000 wel heel veel......
Nee, ingeleefd is dat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Als ik hem aan het werk zie en hoor, lijkt het alsof hij zich compleet ingedronken heeft...
Bij 3FM?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eens, maar Sander de Heer was ooit een leuke dj. Was inderdaad.
Ik nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:02 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk die van Nelson mooier.
En bij Ruud.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bij 3FM?
Hij had toen de weekendochtenden...
Daarbij heb ik nou weer het gevoel dat hij vooral zichzelf pleziert met z'n gepraat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:02 schreef peaceman het volgende:
Eens, maar Sander de Heer was ooit een leuke dj. Was inderdaad.
Geeft niks hoor, ik vind Jolene ook geweldigquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:03 schreef peaceman het volgende:
934 CANNED HEAT - On the road again (1968)![]()
933 MADNESS - Nightboat to Cairo (1980)![]()
![]()
932 RALPH MCTELL - Streets of London (1972)![]()
931 REINHARD MEY - Als de dag van toen (1975)![]()
![]()
930 HERMAN BROOD & HIS WILD ROMANCE - Still believe (1978)![]()
![]()
929 MARIANNE ROSENBERG - Ich bin wie du (1976)![]()
928 DOLLY PARTON - Jolene (1974)![]()
![]()
927 RAY CHARLES - Georgia on my mind (1960)![]()
926 STEVIE WONDER - Isn't she lovely (1976)![]()
925 R.E.M. - Drive (1992)![]()
![]()
924 ALBERT HAMMOND - I don't wanna die in an air disaster (1974)![]()
923 KARIN BLOEMEN - Zuid-afrika (1991)![]()
922 BEATLES - A hard day's night (1964)![]()
921 SNIFF 'N THE TEARS - Driver's seat (1980)![]()
Weer een fraai uurtje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |