Omdat.. Euh.. LDG Nog 2 keer in haar kleren past.. Om het even beschaafd te houdenquote:
Genoeg andere leuke mannen!quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tut tut. mannen hebben hints nooit door
Deze keer te goed juist.. En ik geloos heul niet dat ze me dan meegeeft aan dochterlief van 21 ofzo..quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tut tut. mannen hebben hints nooit door
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik mag m niet toevoegen. Anders verlies ik Snuit.
Wat heeft dat met leeftijd te maken?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat.. Euh.. LDG Nog 2 keer in haar kleren past.. Om het even beschaafd te houden
Mafkees jijquote:
Wat deed ik nou net?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:42 schreef Barbusse het volgende:
Ah, mensen willen gewoon horen dat ze er vurrukkulluk uitzien. Nou, dat doen jullie hoor![]()
Snel, zeg eens iets aardigs over mij, I needs it!![]()
Dat zou ik ook niet doen nee..quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Deze keer te goed juist.. En ik geloos heul niet dat ze me dan meegeeft aan dochterlief van 21 ofzo..
What is up with jou vandaag?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:42 schreef Barbusse het volgende:
Ah, mensen willen gewoon horen dat ze er vurrukkulluk uitzien. Nou, dat doen jullie hoor![]()
Heldquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:42 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat.. Euh.. LDG Nog 2 keer in haar kleren past.. Om het even beschaafd te houden
Misschien werkt het voor hem.quote:
Ja, maar dat jij mij niet zo vragen voor een drankje of wat dat weten we nu ook welquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen nee..
Je voor een drankje vragen ook niet
Misschien dus wel
Uhm... ja.. eeehhhhmm.. ehm.. uhhhhmm... euhmm..quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:42 schreef Barbusse het volgende:
"iets aardigs over mij"quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:42 schreef Barbusse het volgende:
Nah, teveel grappen al gemaakt over jou en die stripper.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:42 schreef Barbusse het volgende:
Ik zeg alleen dat als ze niet zo denkt als mij, je misschien toch een kans hebt bij haar dochterquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar dat jij mij niet zo vragen voor een drankje of wat dat weten we nu ook wel
Ik heb in 1 dag mijn jaarsalaris binnen gehaald zo ongeveerquote:
Wait, whut?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb in 1 dag mijn jaarsalaris binnen gehaald zo ongeveer
Have funquote:
Mijn thearapie is het iig nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Volgens de richtlijn is het iig niet
Na 12 maanden eindelijk uitbetaald?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb in 1 dag mijn jaarsalaris binnen gehaald zo ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |