Ja.. maar Ronaldoquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap niet dat flippiee daar zo op geilt
Een gat is meer dan genoeg. Kerel erin en weer dichtgooienquote:
Mag ik dan een van de Glee-vrouwen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:09 schreef -Engel- het volgende:
Idee... ik help GvE wel om de Glee-man in haar kelder te krijgen
Nog erger, hoe ongeloofwaardig het ook klinkt...quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:10 schreef xFriendx het volgende:
Is het een beetje een gevalletje Ronaldo?
heul nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een gat is meer dan genoeg. Kerel erin en weer dichtgooien
Ronaldo is een baas, dit is gewoon een mongool.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:10 schreef xFriendx het volgende:
Is het een beetje een gevalletje Ronaldo?
quote:
Ja maar echt help-ik-sop-mn-broek-uit-geilen op ronaldoquote:
Jij mag rachelquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik dan een van de Glee-vrouwen?
Ideaal toch, een man met wie je make-up tips kan uitwisselen. Mogelijk heeft hij er zelfs meer verstand van dan zij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap niet dat flippiee daar zo op geilt
Ik zal jou nog eens bellen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:11 schreef Samzz het volgende:
Ik lig lekker warm in bed en m'n telefoon gaat, maar hij ligt aan de andere kant van de kamer. Ik heb geen zin om op te staan
* voicemail inspreektquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:11 schreef Samzz het volgende:
Ik lig lekker warm in bed en m'n telefoon gaat, maar hij ligt aan de andere kant van de kamer. Ik heb geen zin om op te staan
Ja goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Krengelssssssssssssssssss![]()
Hoe is het met de poezels????????????
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij is mooi hoor![]()
Ik zou m in mijn kelder vastleggen
Doe dat dan ook als ik m'n telefoon bij me hebquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ideaal toch, een man met wie je make-up tips kan uitwisselen. Mogelijk heeft hij er zelfs meer verstand van dan zij.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik dan een van de Glee-vrouwen?
Dan bel ik gewoon de volgende slet uit m'n bellijstje.quote:
Lijkt me een goed ideequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan bel ik gewoon de volgende slet uit m'n bellijstje.
ja, maar Ronaldoquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar echt help-ik-sop-mn-broek-uit-geilen op ronaldo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |