Bovendien heb ik helemaal geen vriendenquote:
Ja maar die van mij is ook mooi en een linkje waardquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dacht ik toch
[..]
Maar ik bedoel de mijne
grapje mag ik hopen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bovendien heb ik helemaal geen vrienden
Ik ga zo maar eens kijkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar die van mij is ook mooi en een linkje waard.
Nee, in NL heb ik nagenoeg geen vrienden (meer)quote:
Speciaal voor jou danquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bovendien heb ik helemaal geen vrienden
was dan ook naar de meet gekomenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, in NL heb ik nagenoeg geen vrienden (meer)
Hahaha, Scooter vond ik vroeger ook best tof al had ik altijd het idee dat hij erg hard zijn best deed om bij de happy hardcore te horenquote:
Mezelf quotenquote:
Ik heb die troep van je afgezet en nog een keer het nummer van Trevland opgezet om de troep van je te verdrijven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar die van mij is ook mooi en een linkje waard.
Neenquote:
Als je toch bezig bent, zet meteen mijn vuilniszak even aan de straat dan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb die troep van je afgezet en nog een keer het nummer van Trevland opgezet om de troep van je te verdrijven.
En waarom kan ik die mee zingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |