Teleurstellendquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:48 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog gezocht naar kliko-heaters vanmiddag, maar ze bestaan niet
Bij dit soort uitspraken zie ik Qwea al voor me als één van die dames in die oliebollenkraamquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:48 schreef Qwea het volgende:
kolere. Mijn linker oor is dicht geklapt en er zit me een vet harde piep in, en opeens vet erge hyperacusis
Mmmm, daar heb ik ook weer eens zin.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:56 schreef Cat22 het volgende:
Eten koken. Savooiekoolstamppot met spek it is.
Wát denk je zelf, met een instabiele thorecale (??quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Bij dit soort uitspraken zie ik Qwea al voor me als één van die dames in die oliebollenkraam![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:04 schreef Rewimo het volgende:
Het nadeel van naar de kapper gaan als je bejaard bent, is dat je daarna je haar weer moet verven
Iedere keer weer moet ik erom lachenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wát denk je zelf, met een instabiele thorecale (??) wervelfractuur!
![]()
Kapperfrequentie valt samen met verffrequentie ja (nóg wel...quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:06 schreef Ml-etje het volgende:
alleen als je naar de kapper bent geweest?
Nou, dat beloofd wat, Pagan gaat morgen laten knippen, maar moet dus ook een kleurtje?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:04 schreef Rewimo het volgende:
Het nadeel van naar de kapper gaan als je bejaard bent, is dat je daarna je haar weer moet verven
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:18 schreef Ingetje79 het volgende:
De gourmetschotel is gearriveerd ik herhaal de gourmetschotel is gearriveerd
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kapperfrequentie valt samen met verffrequentie ja (nóg wel...). Dus vanavond maar weer even wat rood erin mikken.
En de Sylvesterlauf gaat niet door. Heeft Christan helemaal voor niks getraindMaar het is te glad en dus te gevaarlijk om zoveel mensen te laten hardlopen.
Grmmbblll ja valt het op?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
Ml, slaat de dementie bij jou ook al toe?
Gelukkig kan je nog een potje in Rotterdam halen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben trouwens de vis vergeten![]()
Morgen de viswinkel hier int durp maar ff bellen of ze wat klaar willen maken.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Bij dit soort uitspraken zie ik Qwea al voor me als één van die dames in die oliebollenkraam![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat vlees is toch al veul?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vlees is toch al veul?
Laat die vis lekker zitten johWat mij betreft hoor
Joh, Greys is stomdronken, die kan overal slapen danquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik mag trouwens eerst het gourmetstel wel es uit de doos halen, kijken of ie het nog doet.
Greys, kun jij slapen op een 1pers. matras denk je?
Ja joh! Dat komt wel goed hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik mag trouwens eerst het gourmetstel wel es uit de doos halen, kijken of ie het nog doet.
Greys, kun jij slapen op een 1pers. matras denk je?
Greys slaapt die nacht niet!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja joh! Dat komt wel goed hoor
Ik neem mijn eigen kussen mee
Struikelt MrIng dan niet over me 's ochtends als hij naar zijn werk moet?
Oh god, lig ik daar op mijn aller-oncharmantst te ronken natuurlijk...
Negeren is het nieuwe goede reactie typen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
Whut?
Ik weet niet zo goed hoe ik moet reageren op die foto.
Ben bij elke reactie die ik intyp bang dat het niet de goede is
Dit is helaas de humor van mijn wederhelftquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
Whut?
Ooh geil! Mag ik proeven?!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Pagan het volgende:
Jezus, mijn katheterzak is alweer bijna vol.Komt vast door de kou.
[ afbeelding ]
Gelukkig, ik heb mijn kaken weer op elkaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Dit is helaas de humor van mijn wederhelft![]()
Hij had voor de feestdagen een 3 literspak Chardonay gekocht![]()
Tis dus wijn hoor!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Dit is helaas de humor van mijn wederhelft![]()
Hij had voor de feestdagen een 3 literspak Chardonay gekocht![]()
Tis dus wijn hoor!
ROFL Sorry hoor!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
Whut?
Tuurlijk mag je aan mijn zak zuigen.quote:
Het was zo gevaarlijk, ik wilde er heel hard om lachen want ik dacht al dat het drank was, maar ik durfde het niet, bang dat het echt wasquote:
Awww... Greysie toch.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was zo gevaarlijk, ik wilde er heel hard om lachen want ik dacht al dat het drank was, maar ik durfde het niet, bang dat het echt was![]()
Bij mij hetzelfdequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was zo gevaarlijk, ik wilde er heel hard om lachen want ik dacht al dat het drank was, maar ik durfde het niet, bang dat het echt was![]()
Jezus, Greys, je ziet toch wel dat dat een boterham zakkie is?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]Pfieuw!
Ik dacht het al wel, het leek me al wat apart om dat zo de SC in te slingeren, maar ik wist het heel even niet zeker![]()
Kinky Pagan!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:51 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je aan mijn zak zuigen.
Had gemogen hoor, zelfspot is mij niet vreemd maar dit was echt nep.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou ja... ik wist wel dat er iets niet klopte, maar ik durfde het toch niet anquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus, Greys, je ziet toch wel dat dat een boterham zakkie is?
Jezus. Wijf.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou ja... ik wist wel dat er iets niet klopte, maar ik durfde het toch niet an
Maar dan kun je geen duikboten meer maken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:56 schreef Qwea het volgende:
Wacht maar tot ik ooit een stoma krijg. Dan ga ik die posten
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan kun je geen duikboten meer maken.
In twee dagen twee keer op mijn bek gaan met een foute grap leek me iets teveel van het goedequote:
Ach Pagan's humor word wel vaker niet begrepen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Awww... Greysie toch.![]()
![]()
Ik zag wel dat het niet echt was (daarvoor hing hij ook wel erg raar, krijg je alleen maar een overloopblaas van), maar ik snapte gewoon de humor niet ervan. Saaie ik.
Jij mag dat, je hebt een reputatiequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:56 schreef Qwea het volgende:
Wacht maar tot ik ooit een stoma krijg. Dan ga ik die posten
quote:
Godverdomme, heb ik weer gemist zeker?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
In twee dagen twee keer op mijn bek gaan met een foute grap leek me iets teveel van het goede![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Jij mag dat, je hebt een reputatie
Zou je jaargemiddelde geen goed doen nee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
In twee dagen twee keer op mijn bek gaan met een foute grap leek me iets teveel van het goede![]()
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:19 schreef Strega het volgende:
Nou, dat beloofd wat, Pagan gaat morgen laten knippen, maar moet dus ook een kleurtje?
Kijk, daar verdient zo'n man dus straf mee!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welElke keer als ik qltel onderhanden neem met de tondeuse komt er meer grijs tevoorschijn. Maar Christan vindt het zilver, dat klinkt dan wel weer lief
qltel beweert overigens dat die grijze haren pas de laatste 11 jaar zijn gekomen. Had ik al verteld dat we elkaar overmorgen 11 jaar kennen?
Zou niet best zijn als dat je katheterzak wasquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Pagan het volgende:
Jezus, mijn katheterzak is alweer bijna vol.Komt vast door de kou.
[ afbeelding ]
Ja, hij zat het nota bene gisteren nog in steenkolenduits tegen een vriend van hem te vertellen. Gelukkig kan ie niet tegen kietelen dus ik heb hem gegrepenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:15 schreef Strega het volgende:
Kijk, daar verdient zo'n man dus straf mee!
Posten meiden, anders haalt ze ons inquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:17 schreef Oognip het volgende:
Kunnen jullie alsjeblieft een beetje rustig aan doen met posten? Ben vorige topic al een hele tijd aan het teruglezen en daar krijg ik meer hoofdpijn van, maar wil het wel doen. Maar graag rustig, anders heb ik voor niks geslapen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:00 schreef Ml-etje het volgende:
Wokgroente met cashewnoten in een pittig sausje en rijst plus rösti stukjes
Niet terug gaan lezen joh, dat is echt onbegonnen werkquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:17 schreef Oognip het volgende:
Kunnen jullie alsjeblieft een beetje rustig aan doen met posten? Ben vorige topic al een hele tijd aan het teruglezen en daar krijg ik meer hoofdpijn van, maar wil het wel doen. Maar graag rustig, anders heb ik voor niks geslapen
Nee nee ik lees gewoon terug, ben al op pagina 9 dus het gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet terug gaan lezen joh, dat is echt onbegonnen werk
Gewoon af en toe om een samenvatting vragen en dan blijkt dat we het eigenlijk over niets gehad hebben, zoals gewoonlijk![]()
Sterkte met je hoofdpijn
Manlief hier zegt dat hij geen grijze haren heeft.... dat is wolfsgrauwquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welElke keer als ik qltel onderhanden neem met de tondeuse komt er meer grijs tevoorschijn. Maar Christan vindt het zilver, dat klinkt dan wel weer lief
qltel beweert overigens dat die grijze haren pas de laatste 11 jaar zijn gekomen. Had ik al verteld dat we elkaar overmorgen 11 jaar kennen?
Ontkenningsfasequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:24 schreef senesta het volgende:
Manlief hier zegt dat hij geen grijze haren heeft.... dat is wolfsgrauw
Whehehe, waar kan ik doneren voor het filmpje?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja joh! Dat komt wel goed hoor
Ik neem mijn eigen kussen mee
Struikelt MrIng dan niet over me 's ochtends als hij naar zijn werk moet?
Oh god, lig ik daar op mijn aller-oncharmantst te ronken natuurlijk...
als je al kaal begint te worden telt dat niet meerquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:26 schreef oh-oh het volgende:
Wolfsgrauw, zo noemt Chico zn coupe ook ja
quote:
Omdat het en een kadootje was en een kuthond isquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:27 schreef Oognip het volgende:
Oh-oh mag ik vragen waarom je er aan zat te denken om Sjon misschien weg te doen?
Mijn kapster hoopt altijd grijze haren te vinden maar ik stel haar telkens teleurquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:28 schreef Maes het volgende:
Ik vraag mijn kapster altijd of ik al grijs wordt en dat zegt ze heel lief van nee
Waarom is het een kuthond?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat het en een kadootje was en een kuthond is
En hij piest op haar bedquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat zijn honger naar vernietiging niet te stillen is
Krijst als een speenvarken in de winkelquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en op de grond, en op de bank, en op het balkon, en als hij kon vliegen ook het plafond
Aha, en hoe lang heeft hij ongeveer nog te gaan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Hij maakt niks stuk hoor![]()
Hij luistert niet, trekt aan de riem, gaat tekeer tegen andere honden, en is alleen zindelijk als ie dr zin in heeft, dat zijn de hoofdredenen
Oh hij gaat niet weg hoor, ze houdt van hem.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Aha, en hoe lang heeft hij ongeveer nog te gaan?
Ik bedoel qua leeftijdquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh hij gaat niet weg hoor, ze houdt van hem.
MickeyMoquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:35 schreef Oognip het volgende:
En is MM de vriend van Qwea? Waar staat mm voor?
houdtquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh hij gaat niet weg hoor, ze houd van hem.
Welnee, als hij nu weg zou zijn zou je gek worden van de rustquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
houdt
Serieus, als iemand die ik ken en die ik met hem vertrouw hem wil, dan gaat ie.
Echt, ik word soms half overspannen van dat ding hoor...
Maar goed, nu ben ik ff blij dat ie dr nog is, want dit met Trientje en Yammie is psies waar ik dus al die tijd zo bang voor ben geweest, voor veel mensen zijn het modehondjes en is de lol dr snel af, zeker bij die scheergevallen zoals Sjon...
Oh, dan kan hij nog heel wat jaartjes mee. Misschien verandert ie nog wel naarmate hij ouder wordt: hoe ouder hoe wijzer tochquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:37 schreef oh-oh het volgende:
Hij is net een jaar geworden en hoe oud ie wordt hangt dr in zijn geval vooral vanaf hoe ie zich gedraagt geloof ik.
Want ik breek m zn nek nog es per ongeluk vrees ik, of een andere hond vreet m op.
Maar ze kunnen makkelijk tussen de 15 en de 20 worden
Ik zou zo genieten stiekemquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Welnee, als hij nu weg zou zijn zou je gek worden van de rust
ik zat net aan de heerlijke niet voedzame vol met e-nummers good noedelsquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:40 schreef Qwea het volgende:
godsamme, 3 broodjes kip op en nog steeds honger. Zit nu aan de slaatje... maar das nie zo lekker nie
Hij weet heel goed zijn plek in de roedel met de andere honden ja, dat is superfijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef Barbaaf het volgende:
Maar toch gaat het, heel langzaam, steeds beter heb ik het idee. Hij gaat toch ook steeds beter met de rest van de groep om?
Oeh noodlesquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zat net aan de heerlijke niet voedzame vol met e-nummers good noedels
we zouden dood gaan van saaiheid. Ik denk namelijk niet dat ze chico bijtquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:49 schreef senesta het volgende:
Bovendien.... wat zouden wij nou zonder de Sjon verhalen moeten?
Ik denk het welquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
we zouden dood gaan van saaiheid. Ik denk namelijk niet dat ze chico bijt
dan sturen we jou, mag je Sjon spelen bij oh-ohquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
we zouden dood gaan van saaiheid. Ik denk namelijk niet dat ze chico bijt
gaat ze dan in mijn clit bijten????quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan sturen we jou, mag je Sjon spelen bij oh-oh
Je clit wel?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:00 schreef Bamba het volgende:
Ik ben op tijd voor de SM plaatjes zie ik al
Qwea héquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:00 schreef Bamba het volgende:
Ik ben op tijd voor de SM plaatjes zie ik al
En die mods doen dr geen ene fuck aan ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Qwea héEn het is nog geen half 12
Ik heb senes dr adresquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En die mods doen dr geen ene fuck aan ook
Waardeloze lui hierquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En die mods doen dr geen ene fuck aan ook
We zullen eens een routebeschrijving voor hem uitzetten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
We zijn alweer vroeg op niveau zie ik![]()
Greysje, ik dump jou in de woonkamert en daar komt meneer I. 's ochtends niet.
Dat past niet in z'n schema
quote:
Dat heb ik ook. Op mijn hoofd, mijn borst, mijn zak, steeds meer.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Manlief hier zegt dat hij geen grijze haren heeft.... dat is wolfsgrauw
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je daar net op zat te wachten wel ja !
Dat lijkt me toch echt een vrouw, niet rondborstig, dat niet, maar wel een vrouw.quote:
Whehehehe dat had Sjon kunnen zijn, als ie een papa gehad hadquote:
Een workshop Shibari is hier wel op zijn plaats.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:09 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
En toch he, dat ze dat pentagram niet even afmaakten
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:14 schreef Pagan het volgende:
[..]
Een workshop Shibari is hier wel op zijn plaats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Wat leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:15 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik deze al eens laten zien maar tis zo schattig
Ooit een stuk gelezen over een meesteres die arbeidsongeschikt was na een aanrijding.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:13 schreef Qwea het volgende:
Een sm-meesteres die overal een slaatje uitslaat, is nooit grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt gebeurd.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Jij hebt net een slaatje op hea qweaquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:13 schreef Qwea het volgende:
Een sm-meesteres die overal een slaatje uitslaat, is nooit grappig
Dat zeg ik, baafquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch echt een vrouw, niet rondborstig, dat niet, maar wel een vrouw.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:16 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Klikken op eigen risico, maar niet te ergLinkje doet het bij mij pas na het quoten. EvenzogoedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ah, wat cute!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:15 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik deze al eens laten zien maar tis zo schattig
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:16 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Klikken op eigen risico, maar niet te ergJezus fuck, als je dat eerst moet gaan aanleggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Halverwege ben je al toe aan je eerste sigaretquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus fuck, als je dat eerst moet gaan aanleggen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ooit een stuk gelezen over een meesteres die arbeidsongeschikt was na een aanrijding.*PROEST*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt gebeurd.
Ik moest lachen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Halverwege dat 12 meter touw halen jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Halverwege ben je al toe aan je eerste sigaret
Hey, maar die kun je dan lekker op dr clit uitdrukkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Klik is je codewoord voor wat?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, maar die kun je dan lekker op dr klik uitdrukken
En hoe denk jij die sigaret dan op te kunnen steken?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het zo moeilijk deze weekquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
"Lekker", "Ga door" en "harder" zijn geen geschikte codewoorden.quote:
Ben je gestopt, ga je stoppen of wil heer Maes je niet uit het touw knopen?quote:
Ze stopt met roken? ZOU JE OOK MOETEN DOEN.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh ja? Heb je een terugvalletje?
Ik vind je zo dapper!
Oh ik ging er bij dat scenario van uit dat degene die met dat touw aan de gang moest halverwege wel even pauze wilde houdenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
En hoe denk jij die sigaret dan op te kunnen steken?
Aan het stoppen/gestopt?quote:
Ze is al een hele tijd gestoptquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze stopt met roken? ZOU JE OOK MOETEN DOEN.
"Stop" "nee" en "ROT OP"quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:23 schreef Pagan het volgende:
[..]
"Lekker", "Ga door" en "harder" zijn geen geschikte codewoorden.
"supercalifragilisticexpialidocious" welquote:
quote:
"Anaalklierruptuur" dan weer welquote:
Neuh, dat werkt contra-productief ben ik bang.quote:
"Maar ik rook niet!" Oude anti-rook slogan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ging er bij dat scenario van uit dat degene die met dat touw aan de gang moest halverwege wel even pauze wilde houden
Zullen we deze SC voortzetten in Het Keldertje?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:27 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
Dus je tuigt iemand zo helemaal af.... en dan is je stopwoord anaalklierruptuur
Dus dan sla je zo vol op dr bakkes met je zweep en vuisten, fist en anus fuck je dr diep, trek je dr schaamlippen naar dr oren toe, knoop je dr tepels vast een het plafond en dan roept ze keihard in ene "ANAALKLIERRUPTUUR" "ANAALKLIERRUPTUUR" "ANAALKLIERRUPTUUR"!!!
Nee, daar heb ik geen toegang meerquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zullen we deze SC voortzetten in Het Keldertje?
Daar kan ik niet meer inquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zullen we deze SC voortzetten in Het Keldertje?
Stout geweest?quote:
Ik gehoorzaamde niet goed en kreeg er flink van langs.quote:
Moet je eerst toegang voor hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:30 schreef Maes het volgende:
Waar is het Keldertje!! Daar ben ik nog nooit geweest![]()
Kan je soms zo ineens aan vliegen he?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:30 schreef Maes het volgende:
Ik ben al een poos gestopt maar een vriendinnetje van me is vorige week weer begonnen na een half jaar gestopt te zijn geweest en ineens wilde ik ook weer een sigaret. Ik vond het heel gemeen dat ik niet zomaar even een sigaret kon opsteken
I'm with Maesquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:30 schreef Maes het volgende:
Te weinig gepostquote:
Ik weet waar het is maar ik ben dr ook nog nooit geweestquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:30 schreef Maes het volgende:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
I'm with Maes
Geen idee wat ik in het keldertje zou moeten![]()
Opiumtafel?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan je soms zo ineens aan vliegen he?
Maarrrrr....je bent sterrrrrker dan die stinksigaret![]()
En volgens mij hebben we dezelfde salontafel
kartonnen dozen, de kerstboom, grijsgedraaide platen en de abmaster-proquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
I'm with Maes
Geen idee wat ik in het keldertje zou moeten![]()
Nope. Geloof het niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Kun je als mod er eiks in? Ook al is het niet je subforum?
Ik kan er niet inquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Kun je als mod er eiks in? Ook al is het niet je subforum?
Ik bijna 12 jaar gestoptquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben al een week en 2 dagen gestopt![]()
maar bij een sociale aangelegenheid steek ik er zo weer één op![]()
Dus als je er op klikt doet ie het niet? Even proberenquote:
Heeeeel triestquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt megaveel zin om morgen te gaan werken en de hele dag met mn vulpen te kunnen schrijven, hoe triest is dat?
Goezzoooquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:32 schreef Goodbye het volgende:
Oeh dat wil ik ook kunnenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:32 schreef Goodbye het volgende:
Nerdquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt megaveel zin om morgen te gaan werken en de hele dag met mn vulpen te kunnen schrijven, hoe triest is dat?
Lees je die onderste zin wel?quote:
Ik kan dat, tot het weer te ver gaat en dan moet ik weer aan de rem trekkenquote:
Zeg, jij vertelt ook niets!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:32 schreef Goodbye het volgende:
Ja hoor...moet kunnen vind ik.quote:
hoe kom jij nou in het keldertje?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:35 schreef Maes het volgende:
Ik heb het Keldertje gezienDaar is nou echt niks aan
Ik had het hier nog geroepen hoor, MAAR JULLIE NEGEREN MEquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg, jij vertelt ook niets!
Wat knap!
En ik weet niet of je teruggelezen hebt, maar wat fijn van je nieuwe-oude-baan!
Iets met ene raam dicht, andere deur open enzo
vissekopquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaaar is Tombo?
Heeft ze nog meegekregen dat zij morgen Hoofd Vis is?
Nee volgens mij nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaaar is Tombo?
Die zit nu te kleumen met haar hengel bij de dorpsvijvertquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaaar is Tombo?
ZOU JE OOK MOETEN DOENquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zit nu te kleumen met haar hengel bij de dorpsvijvert
Ik zie het voor mequote:Op dinsdag 28 december 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zit nu te kleumen met haar hengel bij de dorpsvijvert
Dan doe ik wel even een graai in mijn eigen vijvert.quote:
Ja, kom ook...kun je helpen mee vretenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:39 schreef Goodbye het volgende:
Waarschijnlijk zetten jullie alles op tafel en eten jullie 1/3 op ofzo
Wat zondequote:Op dinsdag 28 december 2010 20:39 schreef Goodbye het volgende:
Waarschijnlijk zetten jullie alles op tafel en eten jullie 1/3 op ofzo
Dan ga ik toch voor de galopperende mossel van Greysquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan doe ik wel even een graai in mijn eigen vijvert.
Frozen goudvis FTW
Nou, ik ben wel legaal vrij morgenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, kom ook...kun je helpen mee vreten
Rentepuntenwinkel?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef Qwea het volgende:
Iemand die nog iets uit de rentenpunten winkel mot? Ik sterf van de rentepunten
Ach gos..quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Boy kan door de bevroren grond nog niet begraven worden. Nu ligt de eeuwige koukleum nog in de diepvries.
Ik heb geen rentepunten winkelquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef Qwea het volgende:
Iemand die nog iets uit de rentenpunten winkel mot? Ik sterf van de rentepunten
https://www.ing.nl/partic(...)rentepuntenshop.aspxquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Rentepuntenwinkel?
Wat is dat?
[..]
Ach gos..
Ochquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Boy kan door de bevroren grond nog niet begraven worden. Nu ligt de eeuwige koukleum nog in de diepvries.
http://lmgtfy.com/?q=stofzuiger+robot+%2B+fokquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben op zoek naar het topic over de stofzuigerrobot maar kan het zo snel niet vinden
Cat of Senes help
Stofzuiger robot #3 Waar we oppassen voor de kabelsquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben op zoek naar het topic over de stofzuigerrobot maar kan het zo snel niet vinden
Cat of Senes help
Is dat op een dierenbegraafplaats?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Wel in de diepvries van de DA gelukkig hij wordt nu na de vakantie van mijn ouders begraven. Als het even kan wil ik mee kan ik nog even langs Snowy.
Is alweer gemaakt toch? My AT deed het net ook niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
Als jullie op andermans username klikken of op je eigen username, krijg je dan ook nul postgeschiedenis?
Net wel, nu doet 'ie het weer!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
Als jullie op andermans username klikken of op je eigen username, krijg je dan ook nul postgeschiedenis?
Oh, 2 seconden voordat ik het postte deed ie het bij mij nog nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Is alweer gemaakt toch? My AT deed het net ook niet.
Dat had ik graag gewild met Muis, Mickey en Baloe, maar meneer I. vindt dat echt een afschuwelijke gedacht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:00 schreef oh-oh het volgende:
Cremeren kan toch ook altijd?
Dan kun je er daarna mee doen wat je wil
Frits staat nog altijd in zn strooiblikkie op de kast, met zn halsband er om, en de grote vaas met steentjes erachter, ik vind het echt fijn zoquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat had ik graag gewild met Muis, Mickey en Baloe, maar meneer I. vindt dat echt een afschuwelijke gedacht.
En ik vind begraven vreselijk, maar heb de strijd toch verloren
Da's idd mooiquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Frits staat nog altijd in zn strooiblikkie op de kast, met zn halsband er om, en de grote vaas met steentjes erachter, ik vind het echt fijn zo
Yups.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan zitten ze redelijk dicht bij mij. Ik hoop dat ze snel een goed en blijvend huisje vinden.
Ik vond cremeren ook altijd naar, maar inmiddels ben ik er minder huiverig voor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat had ik graag gewild met Muis, Mickey en Baloe, maar meneer I. vindt dat echt een afschuwelijke gedacht.
En ik vind begraven vreselijk, maar heb de strijd toch verloren
laat sjon op een dekbedhoes printen dan!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:08 schreef oh-oh het volgende:
Oma in de hal en de hond naast de tv
![]()
![]()
Bij Frits staan ook twee kaarten met foto's, eentje kreeg ik toen ie net overleden was van iemand, en eentje kreeg ik toen ie een jaar dood was![]()
En een vriendin maakte een tekening van hem toen ie net dood was, die stond er ook lang bij, maar daar werd ik treurig van, die staat nu een plankje lager. En ik heb nog steeds geen foto's van Kees of Sjon afgedrukt en op de fotoplank gezet, want daar is geen plek voor, en dan moeten er foto's van Frits weg en dat wil ik niet![]()
Maar Kees heeft wel dr canvas ter compensatie.
Sjon heeft nog niks
Ja, kan hij daarop pissen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
laat sjon op een dekbedhoes printen dan!
Ja dagquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
laat sjon op een dekbedhoes printen dan!
Ja hoi!quote:
je hebt em nog?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag![]()
Met jouw tekening moet ik ook nog steeds iets leuks doen!
Ik heb een grote airbrush van Chico, een hele gave tekening van Chico en een schilderijtje van Chico Frits en Karel, die hangen wel op.
Maar die van jou van Sjon en mijn gave Billy tekening moet ik nog ergens in doen of zo en ophangen
Ja duh!quote:
nu in de vakantie lees ik weer wat ja, ervoor kwam ik er gewoon niet aan toequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Zwubberke, heb jij nog gelezen eigenlijk, of kom je er niet meer aan toe?
Was je nog in Norwegian Wood bezig?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nu in de vakantie lees ik weer wat ja, ervoor kwam ik er gewoon niet aan toe
Hap hapquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo, willen ze wat bijten vanavond?
Is ze daten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo, willen ze wat bijten vanavond?
Nee vissenquote:
ja, en jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Was je nog in Norwegian Wood bezig?
Hou je in de gaten of ie te downen valt?
Zelfs JJH leest m jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
Norwegian WoodDat klinkt als een pornofilm met heel veel rondborstige hoogblonde scandinavische dames
Nee, vissen vangen voor morgen bij de gourmetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |