abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90700467
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 december 2010 23:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Misschien moet die automaat uit Australië komen ?? :+

Als de prijs inclusief bak is zou er wel verschil in kunnen zitten, maar de bak is niet kaduuk, en het blok met een beetje mazzel ook niet, dus waar hébben we het over ? ;)

Laat TS eerst maar eens een weekje gaan rijden; als er een klepstotertje vastgekoekt of gefikt zit komt die misschien wel weer los na een paar daagjes lekker in de olie weken, en zoniet is er nog de ATF optie, en dan nog... kan een blok best wel oud worden met een tikkende stoter, er is sowieso geen nood aan de man voorlopig :)
Dat dus.
Altijd beter dan ergens een prijskaartje aan hangen zonder het probleem te kennen en ook nog es met rare prijzen komen.
pi_90704961
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 03:05 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dat dus.
Altijd beter dan ergens een prijskaartje aan hangen zonder het probleem te kennen en ook nog es met rare prijzen komen.
rare prijzen ?

helaas voor jou werk ik bij een Ford dealer.

probleem ken ik wel, de focus Zetec heeft klep stoter, ook al draaien die krengen een maand zonder olie, dan zijn ze nog niet kapot, omdat de kleppen domweg niet opengaan :+

het ratelen is bijna 90% wel de krukaslager schalen welke een zwak punt zijn bij deze motor, zeker als ze zonder olie hebben gedraait
pi_90704984
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 23:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Blijft toch allemaal in de auto zitten als je een blok overhangt ?? die bak hoeft er niet uit, en zowel, blijft dat allemaal zitten toch ?? ik denk dat een automaat zelfs sneller is om over te bouwen als een schakelbak.. als je gaat OMbouwen wordt het een ander verhaal, maar dan ga je het niet redden met 500¤ extra :)
nee, alles gaat er uit, motor, versnllingsbak de helezooi, dan wordt de motor van de bak gescheiden, nieuwe motor op de bak, en dan weer ingebouwt
  zaterdag 1 januari 2011 @ 14:15:33 #29
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_90708011
In het ergste geval loopt je motor droog en ploft ie. Dan kun je op zoek naar een nieuwe motor of een nieuwe auto.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_90720631
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 12:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

nee, alles gaat er uit, motor, versnllingsbak de helezooi, dan wordt de motor van de bak gescheiden, nieuwe motor op de bak, en dan weer ingebouwt
Nieuwe motor of andere motor?
Als het een nieuwe is snap ik die prijs wat beter al zou mijn keuze zijn om er een ruilmotor in te bouwen.
Maar het prijsverschil tussen handbak en automaat is me nog steeds niet duidelijk.
pi_90721380
Zal wel nieuw wezen, voor een sloop blok veel te duur.
pi_90722539
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef ibaneX het volgende:
Zal wel nieuw wezen, voor een sloop blok veel te duur.
Precies.
En ik zou ook geen hagelnieuw blok in een auto uit 1999 bouwen en al helemaal niet voor dat geld.
Voor dat geld heb je een andere, goede Focus.
  maandag 3 januari 2011 @ 00:42:45 #33
53151 T42
Pinball Wizard
pi_90776564
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:35 schreef Anne het volgende:
Waarschijnlijk de klepstoters die tikken.

Als je geluk hebt alleen een halve liter ATF olie erin kiepen.
automaten olie?
pi_90786924
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:42 schreef T42 het volgende:

[..]

automaten olie?
Staat een stukje naar boven in dit topic uitgelegd dmv linkjes. :)
pi_90787232
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:45 schreef -moppie- het volgende:

[..]

rijden op een olielampje...... :') Als het lampje gaat branden ben je eigenlijk al te laat.
Sommige auto's hebben een oliedruklampje en een oliehoeveelheidslampje. Als het hoeveelheidslampje gaat branden is er nog geen man overboord, maar moet je gewoon bijvullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')