Cute, ain't it?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Topper
Was dit een verkapte 'wat is je nummer' post?
Of wel en hij wil gewoon meedoen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie niet door dat wij elkaar ook allemaal irl kennen en het hier eigenlijk altijd 1 grote orgie isde arme newbie..
En lekker dat het altijd isquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie niet door dat wij elkaar ook allemaal irl kennen en het hier eigenlijk altijd 1 grote orgie isde arme newbie..
*gaat plannen voor dit weekend herzien*quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, idd, Snuit stopt IRL meteen zn piemel in je hol. En een grote dat ie heeft....
En toch blijf je stekenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, ik kan me hier niet zo in mengen zoals je ziet.
Rek- en strekoefeningen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:18 schreef L-E het volgende:
[..]
*gaat plannen voor dit weekend herzien*
Ook al zo'n typetje pot verwijt de ketelquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja ik ken wel types zoals jullie. Heb er 2 van in mijn klas zitten. 2 echte nerds maar ook bezig op forums etc.
ja wat is het nu.. 3 of 4 of 3/4equote:Op dinsdag 28 december 2010 18:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nou ja, 3/4 minuten zijn er nu voorbij..
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook allemaal 14 uiteraard.
leuk man, vooroordelenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind het fascinerend om te zien hoe internet gangsters met elkaar praten alsof ze vrienden zijn terwijl ze elkaar nog nooit in real hebben gezien. Go on, het is CABARET voor mij!
Maar, ik heb een onstuimige liefdesrelatie gehad met een internetgangster..DOES THAT COUNT FOR NOTHING?!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind het fascinerend om te zien hoe internet gangsters met elkaar praten alsof ze vrienden zijn terwijl ze elkaar nog nooit in real hebben gezien. Go on, het is CABARET voor mij!
Kleine wereld he. Je zal het kennen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Misschien...heel misschien zitten hier genoeg mensen die elkaar ook irl al kennen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:19 schreef iwannabehigh het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |