I'm a virginquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
U leeft toch niet in de waan dat liefde u op deze wereld heeft gezet mag ik hopen...
bloemkolen waren het! ik kom uit het bloemkolen veld!! Al willen mijn opvoeders mij doen geloven dat de ooievaar kwam, ik geloof het niet!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
U leeft toch niet in de waan dat liefde u op deze wereld heeft gezet mag ik hopen...
en dat noemt ons internet helden? dude, toen ik 7 was had ik al het eerste chickie gehosselt op de TMF chatquote:
U snapt zelfs niet hoe een mensje tot stand komt...Damn,uit welke bloemkool komt je dan...quote:
Wat is het nu?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
bloemkolen waren het! ik kom uit het bloemkolen veld!! Al willen mijn opvoeders mij doen geloven dat de ooievaar kwam, ik geloof het niet!
Leuke bloemkool danquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
bloemkolen waren het! ik kom uit het bloemkolen veld!! Al willen mijn opvoeders mij doen geloven dat de ooievaar kwam, ik geloof het niet!
Toen ik 7 was bestonde de TMF-chat nog niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dat noemt ons internet helden? dude, toen ik 7 was had ik al het eerste chickie gehosselt op de TMF chat
Altijd!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij into me????
Done.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:27 schreef L-E het volgende:
Liefjes, wij gaan even eten. Daarna ga ik douchen. Daarna wil ik iedereens nummer in mijn inbox hebben.
Die van mij heb je gelukkig alquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:27 schreef L-E het volgende:
Liefjes, wij gaan even eten. Daarna ga ik douchen. Daarna wil ik iedereens nummer in mijn inbox hebben.
nogmaals?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:27 schreef L-E het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:27 schreef L-E het volgende:
ohnee, toen ik 7 was... toen bestonden 14k4 modems nog niet eensquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen ik 7 was bestonde de TMF-chat nog niet.! Anders had ik dat vast ook gedaan.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:27 schreef L-E het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |