omg epic lolquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:53 schreef willemwaus het volgende:
-edit-
hihi, d'r moet iemand volwassen worden![]()
leuk, DM posten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:53 schreef willemwaus het volgende:
-edit-
Religiequote:Op dinsdag 28 december 2010 16:55 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
Mohammed Dhan El Khalki![]()
of is dat een varken?![]()
dat mag niet van de Islam
Jij en Dhaha?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:59 schreef willemwaus het volgende:
Als beide de wereld uit geholpen zouden worden zou het een stuk beter vergaan op aarde
Wat is TR? Voor je edit zeg maarquote:
Deze dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:01 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Wat is TR? Voor je edit zeg maar
voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:01 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Wat is TR? Voor je edit zeg maar
jij bent zeker een aanhanger van de AIDS-religie?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:02 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
voor jou een vraag, voor mij een weet
Wat heeft dat met die post te makenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:03 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
jij bent zeker een aanhanger van de AIDS-religie?
gaat ie?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:04 schreef willemwaus het volgende:
onz is dood, tijd om een ander subforum op te zoeken, alleen maar van die nieuwe 16 jarige-nog-geen-haar-op-m'n-plasser gastjes hier![]()
Uitzonderingen daar gelaten.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:03 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Wat heeft dat met die post te maken
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:57 schreef masterofthetelecaster het volgende:
Aids is ook een religie
je bent niet grappig...quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:59 schreef willemwaus het volgende:
Als beide de wereld uit geholpen zouden worden zou het een stuk beter vergaan op aarde
ik begrijp je nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:06 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
[..]
[..]
je bent niet grappig...
jij kan dus maar beter ook uit de wereld geholpen worden
Meh, erger me d'r dood aan laatste paar dagen, onz was altijd zooooooo leuk, nu alleen maar van die popi-jopie vrienden zoekende gasten zoals dhahaquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:07 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Meh, erger me d'r dood aan laatste paar dagen, onz was altijd zooooooo leuk, nu alleen maar van die popi-jopie vrienden zoekende gasten zoals dhaha
Daar gaat mijn respect voor Dhaha.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:53 schreef willemwaus het volgende:
-edit-
Is religie niet de oorzaak van alle bestaande en vroegere oorlogen? Meh, verkeerde subforum denk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:06 schreef masterofthetelecaster het volgende:
je bent niet grappig...
jij kan dus maar beter ook uit de wereld geholpen worden
Ben je nou nog niet weg?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:08 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Is religie niet de oorzaak van alle bestaande en vroegere oorlogen? Meh, verkeerde subforum denk.
geloof het welquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:08 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Is religie niet de oorzaak van alle bestaande en vroegere oorlogen? Meh, verkeerde subforum denk.
waarom moet hij weg? word net gezelligquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet weg?
Wees niet bang, ik ga nooit weg.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet weg?
Amaiquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:10 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik ga nooit weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |