Eerlijk gezegd zou ik dan toch verder zoeken denk ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:52 schreef HeatWave het volgende:
Is het wel een beetje werkbaar dat tablet? Ik zoek nog een leuk iets voor een studente die er dan voornamelijk PDF en Word docs op wil lezen.
Het gaat voornamelijk om tekst PDFjes, ze heeft een slechte rug en wil dus zo min mogelijk boeken mee sleuren, ik zat aan zoiets als dit te denken dan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:56 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik dan toch verder zoeken denk ikOf het werkbaar is weet ik niet, maar ik weet dat zelfs mijn POV al wat meer moeite kan hebben met pdfs, vooral als er veel plaatjes op staan, dus dat belooft dan niet veel goeds voor dit ding.
Als je een voorbeeld documentje van word hebt kan ik het wel even testen, is namelijk ook weer erg afhankelijk van de complexiteit van het document natuurlijk.
Ik denk dat ik dan zo rond 18:00 de trein heb, dus zeg rond 18:30?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:05 schreef m0ridin het volgende:
Haha, das snel
55 is prima, en vanavond Utrecht CS moet ook lukken... Hoe laat zou dat zijn?
Is prima, gewoon in de hal dan bij het blauwe bord ofzo? Of bovenaan de trap van het perron waar je aankomt... Zal iig zorgen dat ik er om 18:35 ben, en je meteen mijn 06 even pm-en.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan zo rond 18:00 de trein heb, dus zeg rond 18:30?
*edit* 18:08 gaat ie, 18:35 op Utrecht CS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |