je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Wat je mooi vind vind je mooi toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:37 schreef MarijeH het volgende:
Dit vind ik best een leuk nummer van Dido om eerlijk te zijn.
Second that.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:37 schreef MarijeH het volgende:
Dit vind ik best een leuk nummer van Dido om eerlijk te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:40 schreef OutOfThisWorld het volgende:
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Vind het te vrolijk. Doe mij maar de zwoele Costello!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:46 schreef D. het volgende:
Ik heb Bad altijd een van de mindere MJ nummers gevonden
Als MJ niet in de top 2000 moet wie dan wel. Een van de 5 meest bepalende artiesten van de 20e eeuw. Ik vind het ook niet echt super muziek maar het hoort er zeker in.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:50 schreef Eska het volgende:
Michael Jackson zou voor mij niet in de Top2000 hoeven, eerlijk gezegd. Gewoon op geen enkele plaats.
Elvis Costello daarentegen wel. Meer dan nu het geval is.
Oh ja, ik snap het ook heel best hoor, dat hij er wel in staat! Maar ik zou 'm niet missen als 'ie er niet in stond.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:51 schreef jakees het volgende:
Als MJ niet in de top 2000 moet wie dan wel. Een van de 5 meest bepalende artiesten van de 20e eeuw. Ik vind het ook niet echt super muziek.
Heiligschennisquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:50 schreef Eska het volgende:
Michael Jackson zou voor mij niet in de Top2000 hoeven, eerlijk gezegd. Gewoon op geen enkele plaats.
Da's dan ook een k*tnummerquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:53 schreef Aalbers het volgende:
Zometeen Buddy Holly, en tijdens de top2000 a gogo missen we lemon tree
Niet zo logischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |