Helemaal goed.quote:
richting Arnhemquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:48 schreef Ireth het volgende:
Nou shoot me.. khad al zitten google-en omdat ik in de richting van Bankaplein zat te zoeken, maar das um nie... Ik heb geen idee? (Ja spoor.. lekker.. welk spoor
)
Niet direct herkenbaar. Die blauwe anti-parkeerbeugels, smalle straat, twee kanten bomen, een loodsachtig gebouwtje en groene boombeschermbeugels. Weinig auto's, veel fietsen. Waarschijnlijk gebied met betaald parkeren.quote:
Het toenamepercentage loopt wel erg snel terug.quote:
Is goed. Foto is genomen vanuit de Groenestraat.quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:34 schreef obolos het volgende:
Eerste gedachte was direct het oude Werkspoorterrein door de bakstenen loods. En het pand dan niet terug kunnen vinden. Maar toch gevonden. Tractieweg aan de ene kant en Schaverijstraat aan de andere kant. Op de foto kijken we richting Schaverijstraat.
Hij was makkelijk hè?quote:
ja hoor, jij bent ook vast iemand die weet met welke steentjes deze huizen gebouwd zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:23 schreef obolos het volgende:
Zullen we het houden op de Willem Arntszkade?
Op de achtergrond zien we de molen Rijn en Zon.
Ik wist het niet, maar heb het even voor je opgezocht. Deze woningen zijn gebouwd van overgebleven bakstenen van "de inktpot".quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:44 schreef bork het volgende:
ja hoor, jij bent ook vast iemand die weet met welke steentjes deze huizen gebouwd zijn.
Gokken mag hoor, maar een foto van streetview is 1 op 1 terug te vinden. Dan heeft gokken weinig zin, of je moet geen idee hebben waar het is terug te vinden. In dit geval was het herkenningspunt voor mij de molen. Google-maps hielp met het vinden van de juiste straat.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:28 schreef Undergod het volgende:
Maar als er niets fout gezegd wordt vanwege het niveau van sommigen is het ook minder leuk.
Die kant dacht ik ook al op en daar verdwaal ik gigantisch op de kaart, laat staan irl.... Ik ga dus geen eens een poging wagen mbv Google Earthquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:10 schreef paricos het volgende:
Indien het aan gene zijde van het Amsterdam-Rijn-kanaal is haak ik af
Afhankelijk van de plaats waar je je bevindt. Voor mij was het ten tijde van het maken van de foto aan deze zijde van het kanaal. Als je het bekijkt vanuit de binnenstad is het aan de overkant.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:10 schreef paricos het volgende:
Indien het aan gene zijde van het Amsterdam-Rijn-kanaal is haak ik af
Zie je wel dat het te vinden is? Er zijn niet zo veel straten met eenrichtingsverkeer per rijbaan en parkeerplaatsen in het midden.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:18 schreef WD.40 het volgende:
Emile Hullebroeckstraat-kruising Georg Jarnostraat
Smaken verschillen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:54 schreef WD.40 het volgende:
Zo, weer terug aan de 'goede' kant van het kanaal![]()
[ afbeelding ]
De Klop.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:36 schreef obolos het volgende:
[..]
Smaken verschillen.![]()
Dit is de Orinocodreef in de wijk Overvecht.
bork 146quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:36 schreef obolos het volgende:
[..]
Smaken verschillen.![]()
Dit is de Orinocodreef in de wijk Overvecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |