God, wat zou daar dan op volgen? Pwen of Awen of Dwen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:40 schreef innepin het volgende:
Ik vind het leuker dan Benjamin. Het heeft wel wat, al zou het mijn keuze niet geweest zijn.
In de krant van gisteren: Owen, broertje van Gwen
Swen dan tochquote:
Ah was er al erg nieuwsgierig naar, ik lees altijd met veel plezier haar columns in de Viva Mama.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
De dochter van Aaf heet Rifka. Wat vinden jullie ervan?
Allebei vind ik het erg leuke namen, maar echt onbegrijpelijk dat iemand voor zo'n combinatie kiestquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:40 schreef innepin het volgende:
Ik vind het leuker dan Benjamin. Het heeft wel wat, al zou het mijn keuze niet geweest zijn.
Ondanks dat de namen maar 1 letter verschillen, zijn ze wel anders qua uitspraak, ze rijmen niet echt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:40 schreef innepin het volgende:
Onwijs lelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Rifka, dan moet ik meteen denken aan Rifka Lodeizenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Yocé ziet er een beetje uit als een japans kopieermerk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:35 schreef Moelie het volgende:
De nieuwe namenlijst (2010) van de SVB is bekend.
(http://svb.nl/int/nl/kind(...)_alle_namen_2010.jsp)
Er staan wel echt een paar pareltjes in hoor:
- ZIlver-Vlinder
- Hoi
- Zsofia
- Zophie
- Ziezo
- Yocé (waarom niet gewoon José?)
- eigenlijk bijna alle namen die met een Y beginnen..
En dan heb ik alleen nog maar de meisjes lijst bekeken
Holy moly, hoe reageer je dan ook hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:34 schreef Vivi het volgende:
Kind van een collega:
Z e e C a m a r g u ex 3000
Hoi en Ziezo zijn echt wel heel ergquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:35 schreef Moelie het volgende:
De nieuwe namenlijst (2010) van de SVB is bekend.
(http://svb.nl/int/nl/kind(...)_alle_namen_2010.jsp)
Er staan wel echt een paar pareltjes in hoor:
- Zilver-Vlinder
- Hoi
- Zsofia
- Zophie
- Ziezo
- Yocé (waarom niet gewoon José?)
- eigenlijk bijna alle namen die met een Y beginnen..
En dan heb ik alleen nog maar de meisjeslijst bekeken
Ik heb echt helemaal niets met rare/aparte 'want dat is uniek' namen.quote:
Haha grapjasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:38 schreef trui het volgende:
[..]
dan zou ik toch eerder voor 'Ernst' gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |