Fuckerdefuck.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef Gert het volgende:
"Verse groente". Wow, dementor, bof jij effe.
Was gehts du dort machen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:36 schreef remlof het volgende:
Ich geh' nach Deutschland heute, dan zijn jullie een paar dagen van mij af
Zoek het plastic haakje/ringetje...quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:13 schreef Gert het volgende:
Het trekkoord van het badkamerlicht is losgefloept uit de aansluiting, En dan denk je: wijst zich zelf. Kapje losgehaald. En jaaaaa hoor, het zal ook eens een keer NIET ondoorgrondelijk zijn, dat godvergeten klusgezeik.
Geen fucking clue
Internet maar eens doornemen dan, hopelijk is er iets met foto's.
Ja en dat zit ergens onder. Dat moet wel want wij zien het allebei niet, dat logische haakje of ringetje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zoek het plastic haakje/ringetje...
Ben je er al uit? Want ik heb een trekkoord.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en dat zit ergens onder. Dat moet wel want wij zien het allebei niet, dat logische haakje of ringetje.
Nah Lies ik wil een foto van hoe het moét! Heb jij een trekkoord?
-edit- Er zal ook eens géén topic over zijn op FOK!![]()
Lichtschakelaar badkamer?
Ronniequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:29 schreef hondjes het volgende:
NOEK
Ik ben ook leuk, geweldig bovendien, aldus Ronnie Tober
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:41 schreef remlof het volgende:
En ja hoor: 'Alle Somalische terreurverdachten vrijgelaten'
A.I.V.D.
Ben er niet uit, maar er hoort een lusvormig touwtje uit te hangen en als dat gebroken is kun je beter een nieuwe schakelaar kopen las ik. En het is gebroken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je er al uit? Want ik heb een trekkoord.
Thanks.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet niet of het overal hetzelfde is, maar bij mij zit het zo:
[ afbeelding ]
Let niet op de spinnewebben enzo
Hopelijk gaat dan alleen het trekkoord gedeelte los.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:52 schreef liesje1979 het volgende:
Uh oh.
En die schroeven midden boven en onder gaan niet los?
Ze zijn natuurlijk wel schuldig tot het tegendeel bewezen is. Omdat de AIVD geen bewijs heeft betekent dat nog niet dat ze onschuldig zijnquote:
hier is nog een topic, misschien staat daar iets in..quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dan alleen het trekkoord gedeelte los.
Ik maak in ieder geval van elke stap foto's dan weet ik hoe het weer terug moet.
Maar eerst... de stroom er maar eens af.
Watjequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar eerst... de stroom er maar eens af.
Nee, in Nederland ben je gelukkig onschuldig tot het tegendeel bewezen isquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk wel schuldig tot het tegendeel bewezen is. Omdat de AIVD geen bewijs heeft betekent dat nog niet dat ze onschuldig zijn
Mooi signaal ook aan Somaliërs in Nederland. Zo af en toe komen we de boel bij u kort en klein slaan, slaapt u een paar dagen in een cel en mag u dan weer naar huis. Zal de integratie zeer ten goede komenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, in Nederland ben je gelukkig onschuldig tot het tegendeel bewezen is
Daar zijn al die moeders met die misbruikte kindjes ook ZO blij heh...quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, in Nederland ben je gelukkig onschuldig tot het tegendeel bewezen is
Effe doorgestuurd naar Cor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Coos !!!
voor je vriend Cor![]()
zal ''Tante'' Cor blij mee zijn ..quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Effe doorgestuurd naar Cor.![]()
Kan ie wel gebruiken nu want hij is een nieuwe keuken aan het plaatsen. En bij Cor betekend dat dat het het echt rigoureus is. Alles eruit met z'n drilboor.
En wat een smerige kutkrant is die telegraaf toch ook.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk wel schuldig tot het tegendeel bewezen is. Omdat de AIVD geen bewijs heeft betekent dat nog niet dat ze onschuldig zijn
En geoogst word er ook al. Met een melange van angstzweet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:09 schreef Coos het volgende:
[..]
En wat een smerige kutkrant is die telegraaf toch ook.
Dat grote artikel van vanochtend waar ze zo zeker wisten dat de aanslag in Gilze Rijen zou plaatsvinden is weg.![]()
Foetsie......![]()
Maar ze hebben wel gezaaid zullen we maar zeggen.
Ook het NOS-journaal is wmb volledig uit de bocht gevlogen in haar berichtgeving. Er zou sprake zijn van een aanslag op korte termijn maar omdat er niets aan wapens of explosieven gevonden was zou het volgens de verslaggever ongetwijfeld gaan om voorbereidingen voor een aanslag op de niet zo korte termijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:09 schreef Coos het volgende:
[..]
En wat een smerige kutkrant is die telegraaf toch ook.
Dat grote artikel van vanochtend waar ze zo zeker wisten dat de aanslag in Gilze Rijen zou plaatsvinden is weg.![]()
Foetsie......![]()
Maar ze hebben wel gezaaid zullen we maar zeggen.
nou tot zo dan want heb de schakelaar los en ga een nieuwe halen bij de karwei. Kan ik mooi met de tram heen, arme ik. En dan zeuren ze in Afrika. Wel een leuk tweedehandsje gekocht gister trouwens maar die komt volgende week.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga douchen en dan naar de Karwei, ik moet iets terugbrengen, als ik ergens naar moet kijken voor je, lees ik het zo wel. Succes!
Ja, de NOS doet verwoede pogingen om niet langer als "linkse staatsomroep" te worden afgeschilderd. Treurig!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook het NOS-journaal is wmb volledig uit de bocht gevlogen in haar berichtgeving. Er zou sprake zijn van een aanslag op korte termijn maar omdat er niets aan wapens of explosieven gevonden was zou het volgens de verslaggever ongetwijfeld gaan om voorbereidingen voor een aanslag op de niet zo korte termijn.
Een tweedehands tram gekocht?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
nou tot zo dan want heb de schakelaar los en ga een nieuwe halen bij de karwei. Kan ik mooi met de tram heen, arme ik. En dan zeuren ze in Afrika. Wel een leuk tweedehandsje gekocht gister trouwens maar die komt volgende week.
En het wordt voor zoete koek geslikt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ook het NOS-journaal is wmb volledig uit de bocht gevlogen in haar berichtgeving. Er zou sprake zijn van een aanslag op korte termijn maar omdat er niets aan wapens of explosieven gevonden was zou het volgens de verslaggever ongetwijfeld gaan om voorbereidingen voor een aanslag op de niet zo korte termijn.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
nou tot zo dan want heb de schakelaar los en ga een nieuwe halen bij de karwei. Kan ik mooi met de tram heen, arme ik. En dan zeuren ze in Afrika. Wel een leuk tweedehandsje gekocht gister trouwens maar die komt volgende week.
Thanx Fan, misschien straks bij het installeren nog handig!
Dat is een kleurencartridge, dus wel de soort. edit: kan ook een zwarte zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb van HP inkt 300, maar dat zal vast de soort niet zijn.
Nummer onthouden en evt het typenummer van je printer en dan op de verpakking bij de AH kijken of er een geschikte bijzit.quote:Kan ik dan ook inkt van de AH kopen en welke moet ik dan hebben? Ik snap er niets van
Ah ok! Thanks! Ik neem hem wel meequote:Op dinsdag 28 december 2010 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een kleurencartridge, dus wel de soort.
[..]
Nummer onthouden en evt het typenummer van je printer en dan op de verpakking bij de AH kijken of er een geschikte bijzit.
Ja en benen. En een kind om mee te zeulen en glibberwegen dus lekker met de tram.quote:
Ik dacht dus ook even gezellig met mn kindjes naar de stad te gaan, met de bus dan. Maar om bij de halte te komen was nog een hele klusquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en benen. En een kind om mee te zeulen en glibberwegen dus lekker met de tram.
Net gedaan: Lady Earl Grey, zo'n lekkere theesoort.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:48 schreef Marrije het volgende:
En dan nu een kopje thee maken.
Rustig hier.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:00 schreef Coos het volgende:
Echte Amerikaan![]()
en gelijk afknallen hè![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ytisch-dier-af.dhtml
Ik heb er maar eentje en vind zelfs dat al best een gedoe. Wel een gezellig gedoe gelukkig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dus ook even gezellig met mn kindjes naar de stad te gaan, met de bus dan. Maar om bij de halte te komen was nog een hele klusDe buggy glibberde alle kanten op en mn oudste liep maar gleed ook telkens uit
Eenmaal in de stad was het wel te doen.
Het is een mix van Earl Grey met Oranjebloesem. Zachter en bloemiger dan gewone Earl Grey en, samen met King of Jasmine, mijn favoriete thee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:56 schreef Marrije het volgende:
Echt heel anders als de earl grey of maar een beetje?
Veel plezier
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:01 schreef Juud79 het volgende:
Kan hij mooi de verse groente toevoegen.
Ik ga een voorjaarsmaaltje doen. Dus die asperges met een zacht gesmoord kabeljouwhaasje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:16 schreef hondjes het volgende:
Nog bamie van gisteren over,
Daarbij Tjap tjoi gemaakt, die varkenshaasjes moeten toch echt op.
Want ik kon bij de carrefour tauge kopen
Ja hè dat zonnetje is er bijna altijd daar. Toch lekker ook al is het koud.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:36 schreef hondjes het volgende:
Vandaag 13c, windstil en een beetje mistig zonnig.
Gisteren was het 14c, helder blauw en toen hebben we in het zonnetje gezeten.
De nachten zijn wel koud.
Gefeliciteerd Heks.quote:
dank je Coos, ff alles zoeken hoor en hij staat erg licht de kleuren wordt er bijna door verblind, dus alles even uitzoeken hoe het moet.quote:
hopenlijk een ''verse groente'' loempia....quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb chineze tomatenzoep uit blik en een groenteloempia
''kwijl''quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:45 schreef hondjes het volgende:
Die Tjap Tjoi is toch lekker.
Met verse paprika, tauge, ui, champignons en prei.
Wel om je vitamientjes denken mop.quote:
Ohh god, dan ga je weer raar lullen vanavond.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik neem wel een pilletje straks
nee, mopquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Ohh god, dan ga je weer raar lullen vanavond.![]()
of is het niet zo'n pilletje?
Ik weleens maar ik merkte er niets van. Ben al gek genoeg van mezelf.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT van mijn leven zo'n ''ander'' pilletje geslikt,
ik zou serieus niet eens durven![]()
dan zou het bij mij dus ook niet werken denk ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik weleens maar ik merkte er niets van. Ben al gek genoeg van mezelf.
Het is geen thee in zakjes, maar losse thee. Ik ben sinds een paar weken enorm into losse thee, koop heel Simon Levelt leeg.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:34 schreef Marrije het volgende:
Verse groente erbij gegooid?
Hier het eten alweer op, was heerlijk. De thee is ook al op.
Cc, ik zal eens kijken, of de Jumbo die thee heeft, misschien vind ik het wel wat.
Oh, losse theequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is geen thee in zakjes, maar losse thee. Ik ben sinds een paar weken enorm into losse thee, koop heel Simon Levelt leeg.
Okay, ik overdrijf. Een beetje.
Je hebt ze ook in zakjes, maar de losse is veel beter. Zéker die van Simon. Beetje verse groente en een kabeljouwhaasje erbij en je zou zo een jaar werkkamp overleven.quote:
Zoveel lekkerderder!quote:
Gert knows best!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:55 schreef Gert het volgende:
Je hebt ze ook in zakjes, maar de losse is veel beter. Zéker die van Simon. Beetje verse groente en een kabeljouwhaasje erbij en je zou zo een jaar werkkamp overleven.
Die Levelt klootzak krijgt het ook in de bol. Vanielle thee kocht ik altijd daar.. Nu is het "oooh nee wel groene thee met een smaakje" Nog ff en het is rooibos kutzooiquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is geen thee in zakjes, maar losse thee. Ik ben sinds een paar weken enorm into losse thee, koop heel Simon Levelt leeg.
Okay, ik overdrijf. Een beetje.
Ja!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:57 schreef Soury het volgende:
Die Levelt klootzak krijgt het ook in de bol. Vanielle thee kocht ik altijd daar.. Nu is het "oooh nee wel groene thee met een smaakje" Nog ff en het is rooibos kutzooi
Was je mijn snobisme aan het dissen?quote:
Eigenlijk was ik die verrukkelijke, perfect afgemeten sachets Lady Grey aan het verdedigen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was je mijn snobisme aan het dissen?
Ik vroeg je wat!!!!!quote:
maar ja, als het niet in een designpot zit is het toch ook net niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik die verrukkelijke, perfect afgemeten sachets Lady Grey aan het verdedigen.
Kruimeltheeprutquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:08 schreef Gert het volgende:
Eigenlijk was ik die verrukkelijke, perfect afgemeten sachets Lady Grey aan het verdedigen.
Dan is het dubbelop niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:11 schreef Coos het volgende:
maar ja, als het niet in een designpot zit is het toch ook net niet.
Nee heb die app niet, nergens voor nodig ook!quote:
Je zou bijna de kop van Johan Vlemmix op die verpakking verwachtenquote:
Hollandse melange gemaakt met echte Hollanders. Daar is geen Chinees aan te pas gekomen, als je de reclame mag geloven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:05 schreef Jian het volgende:
Oranje Pecco is toch gewoon een Chinese Thee, dat is al hartstikke oud toch .........
ach kut kan mij 't ook schelen![]()
Die reclame is thee-nenkrommemd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Hollandse melange gemaakt met echte Hollanders. Daar is geen Chinees aan te pas gekomen, als je de reclame mag geloven.
Misschien dat die reclame je nog kan overtuigen iets anders dan Pickwick te nemen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:10 schreef Disana het volgende:
Nou het is dat ik lui ben, maar anders zou ik van PickWick afgestapt zijn. Ze hebben de zakjes in papieren zakjes verpakt. Wordt iedereen milieubewust, doet Van Nelle een grote stap terug.
quote:
Als ik had mee mogen denken had ik er tulpenbollen in verwerktquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hollandse melange gemaakt met echte Hollanders. Daar is geen Chinees aan te pas gekomen, als je de reclame mag geloven.
een ''bloemige'' melangequote:Op dinsdag 28 december 2010 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als ik had mee mogen denken had ik er tulpenbollen in verwerkt
Oh die heb ik uittentreure gezien, ik ken vrijwel alle reclames uit mijn hoofd. Deze is van zo'n typisch kneuterig Hollands gehalte, het moet warm en klein en gezellig zijn. Misschien toch maar eens andere merken gaan proberen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien dat die reclame je nog kan overtuigen iets anders dan Pickwick te nemen.
Of boer'nkool. Is vast heel lekker. Rookworstje bij de thee?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als ik had mee mogen denken had ik er tulpenbollen in verwerkt
Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:26 schreef Disana het volgende:
Ik ga Glee kijken. Vergeef het me, ik heb wat simpele gewoontes aangeleerd in het ziekenhuis
Goesso Heks. Ik heb vandaag in de winkel even lopen pielen op zo'n iPad. Het is geinig speelgoed, maar ik vind dat toetsenbordje gewoon kut in het kwadraat.quote:
Eh, als dat een smaakindicator is dan laat ik die dutch tea blend maar aan mijn neus voorbij gaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:35 schreef Juud79 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb die thee vorige week gedronken, die is heul erg lekker. Bij een tijdschrift zat een proefzakje.
Ik drink voornamelijk groene thee met citroen of sterremunt. En dat is meestal 's middags een glas, maar ook vooral omdat ik minder koffie mag dinken tijdens de zwangerschap.
nou dit toetsenbord is ook niet perfekt hoor, moet nu echt elke letter nakijken, je hoeft er maar over te lopen *aaien* een echt toetsenbord moet je meer de letters indrukken, hier staan ze er al zodra je er maar bij in de buurt komt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goesso Heks. Ik heb vandaag in de winkel even lopen pielen op zo'n iPad. Het is geinig speelgoed, maar ik vind dat toetsenbordje gewoon kut in het kwadraat.
en je ligt nu op de bank?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:03 schreef Toverheks het volgende:
ff testen, ja ook joetoep doet het en komt best lekker geluid uit''
quote:
Lekker van genieten!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:26 schreef Disana het volgende:
Ik ga Glee kijken. Vergeef het me, ik heb wat simpele gewoontes aangeleerd in het ziekenhuis
gaat je goed af zo te zienquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met mijn benen over de leuning helemaal onderuit, maar is ook wennen hoor lap op de knieen
ja moet wel wennen aan dat beneden dat ding waar je alles mee kan vastzetten, zeg maar de muis.maar heb er ook een muis bij, vind ik toch makelijkerquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De melangeurs van Pickwick hebben samen met 22 Nederlandse Pickwick Hyves-fans een nieuwe theeklassieker ontwikkeld: Dutch Tea Blend. Een verfijnde en lichte thee. Zelfs de verpakking en de naam van deze nieuwe thee is samen met Hyvers bedacht.
De pinguins ken ik niet maar het ziet er heel schattig en aandoenlijk uit in de voorfilmpjes. Cute zijn op de meest barre plek op aarde, het is een kunst.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef Disana het volgende:
We kunnen zo kiezen tussen 'de beste Nederlandse politiefilm' op de publieke omroep en March of the Penguins op RTL4. Hmmm.
Feli met je nwe laptop Heksquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja moet wel wennen aan dat beneden dat ding waar je alles mee kan vastzetten, zeg maar de muis.maar heb er ook een muis bij, vind ik toch makelijker
heb hem bij jou link gekocht Mycomquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Feli met je nwe laptop Heks![]()
Jij bedoelt je Touchpad, vreselijke dingen vind ik. Je hebt mensen die kunnen er mee goochelen, maar ik wen er nooit aan, zet m altijd uit en gebruik een gewone muis
Dit is 'm geworden Jian http://shop.philips.be/st(...)&productID=188237600quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij bedoelt je Touchpad, vreselijke dingen vind ik. Je hebt mensen die kunnen er mee goochelen, maar ik wen er nooit aan, zet m altijd uit en gebruik een gewone muis
Ah, ik ben blij dat uit jou mond te horen (nah.. jah, bij wijze van spreken dan)quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
dat is een mooie Teunquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dit is 'm geworden Jian http://shop.philips.be/st(...)&productID=188237600
¤ 1.100,- bij de MM
moet je kijken naar die kids hier pppffttt vooral huppeldepuppel heeft niet eens een muis, alles gaat met het vingertjequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah, ik ben blij dat uit jou mond te horen (nah.. jah, bij wijze van spreken dan)
Ik gebruik ook altijd mijn muis, maar ik dacht dat dat aan mij lag![]()
valt meer mee dan
Ik twijfel wat over die zwarte rand, die springt nogal in het oog en lijkt mij wat af te leiden.quote:
Dat stukkie aan de linkerkant...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:18 schreef Copycat het volgende:
Een muis gebruiken als je met je laptop op schoot zit? Wat gebruik je dan als muismat?
gewoon dat matje van mijn pc, ligt naast mequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:18 schreef Copycat het volgende:
Een muis gebruiken als je met je laptop op schoot zit? Wat gebruik je dan als muismat?
Mooie TV Teun, alles erop en eraan, geschikt voor alle insteekkaarten en 200 Hz. Ja ik zei het al Philips maakt een hele toffe TV, voor een stevige prijs ! Dat ambilight is natuurlijk wel kickenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dit is 'm geworden Jian http://shop.philips.be/st(...)&productID=188237600
¤ 1.100,- bij de MM
rechterkant bedoel ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat stukkie aan de linkerkant...
ken net
Teun, mijn tv heeft ook zo een zwarte rand, ff avondje wennen en dan zie je het ook niet meerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik twijfel wat over die zwarte rand, die springt nogal in het oog en lijkt mij wat af te leiden.
ow... ik gebruik niet eens een muismatquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon dat matje van mijn pc, ligt naast me
zo ziek Laysaff kusje dan, schoonzoon ook terwijl ze donderdag naar Marokko zouden vliegen voor korte vakantie, maar als ik het zo hoor blijven die ook thuis.
Mijn laptop staat nu boven, maar volgens mij heb ik die ruimte niet eens over. Links noch rechts.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat stukkie aan de linkerkant...
ken net
nah... ken net... echt waarquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn laptop staat nu boven, maar volgens mij heb ik die ruimte niet eens over. Links noch rechts.
Er hangt meestal wel een muis aan, maar negen van de tien keer wordt dat ding niet gebruikt.
Stond toch nog te twijfelen bij een maatje groter hè, de 400 Hz. Afijn, dat was gelijk ¤ 1.000,- meer en voor de afstand van de TV tot mijn bank ook net iets minder geschikt. Deze komt wat beter uit, 3,5 tot 4,5 meter.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooie TV Teun, alles erop en eraan, geschikt voor alle insteekkaarten en 200 Hz. Ja ik zei het al Philips maakt een hele toffe TV, voor een stevige prijs ! Dat ambilight is natuurlijk wel kicken
15 cmquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik zal effe opmeten hoeveel ruimte er is
moment
vind het een hoop geld hoor Teun, maar dan heb je wel wat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Stond toch nog te twijfelen bij een maatje groter hè, de 400 Hz. Afijn, dat was gelijk ¤ 1.000,- meer en voor de afstand van de TV tot mijn bank ook net iets minder geschikt. Deze komt wat beter uit, 3,5 tot 4,5 meter.
De prijs valt mij alles mee. Voor dat ding wat ik nu heb hangen betaalde ik destijds veel meer.
Het verschil tussen 200 hz en 400 hz is met het menselijk oog niet eens waarneembaar denk ik. Beide is voor ons gewoon trillingsvrij. Ik vind 94 cm een beste bak hoor als je op 4 meter afstand zit. Ja de prijs ..... Er zijn merken die hetzelfde leveren voor iets minder, maar goed Philips maakt gewoon een hele goede TV en nogmaals dat ambilight vind ik altijd wel mooiquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Stond toch nog te twijfelen bij een maatje groter hè, de 400 Hz. Afijn, dat was gelijk ¤ 1.000,- meer en voor de afstand van de TV tot mijn bank ook net iets minder geschikt. Deze komt wat beter uit, 3,5 tot 4,5 meter.
De prijs valt mij alles mee. Voor dat ding wat ik nu heb hangen betaalde ik destijds veel meer.
hij is 37 cm lang en 25 cm breed bedoel je dat heb hier meetlat leggenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
HEKS????
meet eens op aan de rechterkant hoeveel plek er over is?
hoeft niet meteen mag morgen ookmaar wil ik effe
weten anders kan ik straks niet met dat ding overweg
naast die touchpad is toch ruimte?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij is 37 cm lang en 25 cm breed bedoel je dat heb hier meetlat leggen
14 cm aan beide kanten dus die touchpad is 9half cmquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
naast die touchpad is toch ruimte?
hoeveel ruimte is er aan de rechterkant?
dat bedoel ik skattie
Het verschil in full led en edge led vond ik wel duidelijk te zien. Die 400 hz wordt ook 200 bij 3D kijken. En 3D, daarvan zei jij dat er nog geen standaard was. Heb ik dus niet al teveel op gelet. Dat ambilight, ik ben benieuwd hoe dat is. Je kunt het ook altijd nog uitzetten, dat scheeltquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Het verschil tussen 200 hz en 400 hz is met het menselijk ook niet eens waarneembaar denk ik. Beide is voor ons gewoon trillingsvrij. Ik vind 94 cm een beste bak hoor als je op 4 meter afstand zit. Ja de prijs ..... Er zijn merken die hetzelfde leveren voor iets minder, maar goed Philips maakt gewoon een hele goede TV en nogmaals dat ambilight vind ik altijd wel mooi
Ik vond bij die Philips de kleuren juist veel echter en warmer dan bij die andere merken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef Toverheks het volgende:
vind de phillips kleuren zo dof als je het alleen op de kabel aansluit.
Oke, maar 1 cm verschil met de ruimte die ik nu heb, kan ik het dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
14 cm aan beide kanten dus die touchpad is 9half cm
Dat ambi vind ik echt tof, bij voetbalwedstrijden, concerten en films geeft dat gewoon een extra sfeertje. Ik hou ervanquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het verschil in full led en edge led vond ik wel duidelijk te zien. Die 400 hz wordt ook 200 bij 3D kijken. En 3D, daarvan zei jij dat er nog geen standaard was. Heb ik dus niet al teveel op gelet. Dat ambilight, ik ben benieuwd hoe dat is. Je kunt het ook altijd nog uitzetten, dat scheelt
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:44 schreef Toverheks het volgende:
Fann hoop dat je het op deze manier kan zien.
[ afbeelding ]
ik hou van felle kleuren, zoon boven zweert ook bij alles van phillps, heb ook wat hangen aan de muur zal maar niet de prijs vertellenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vond bij die Philips de kleuren juist veel echter en warmer dan bij die andere merken.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik pleur er wel een scheut rum bij, dan lijkt het nog wat![]()
![]()
En als ie te warm wordt heb ik ook nog een tip.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef Jian het volgende:
Heks houdt je er rekening mee dat een notebook zijn koeling vaak aan de zij- en onderkant heeft. Het beste kun je zo'n ding dus op een vlakke ondergrond zetten, dus niet in op een kussen ofzo. Op een plankje, stukje board, broodplank etc. etc is altijd het bestetis maar een tip
ja aan de onderkant voelde ik al, wil zo een glazen koeler wat Marrije al had gepost, had al gekeken was 12.95quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef Jian het volgende:
Heks houdt je er rekening mee dat een notebook zijn koeling vaak aan de zij- en onderkant heeft. Het beste kun je zo'n ding dus op een vlakke ondergrond zetten, dus niet in op een kussen ofzo. Op een plankje, stukje board, broodplank etc. etc is altijd het bestetis maar een tip
Mijn jaar was redelijk turbulent, maar dat weet je ook dat je leeft. Ik teken voor nog zo'n jaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef Toverheks het volgende:
Heb dit jaar een mooi jaar gehad zei ik al tegen de kids, geen ellende of enge ziektes, OS en het WK, alles nieuw tv, pc en laptop, beter kan ik me jaar niet afsluiten lijkt me.
Voel me door alles extra gelukkighoop dat ik dit jaar kan afsluiten met een pak sneeuw en een elfstedentocht
Tis je gegund hoor Heks, ........ behalve dat pak sneeuw danquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef Toverheks het volgende:
lig nu in bed, met hart van nederland aan, laptop erbij vind het wel erg luxe hoor allemaal, voel me net een klein kind blij met haar speeltje.
Heb dit jaar een mooi jaar gehad zei ik al tegen de kids, geen ellende of enge ziektes, OS en het WK, alles nieuw tv, pc en laptop, beter kan ik me jaar niet afsluiten lijkt me.
Voel me door alles extra gelukkighoop dat ik dit jaar kan afsluiten met een pak sneeuw en een elfstedentocht
ach een beetje spanning in je leven leer je alleen van, en ja misschien wordt het volgend jaar minder, maar teun er komen toch altijd gekke dingen op je padquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn jaar was redelijk turbulent, maar dat weet je ook dat je leeft. Ik teken voor nog zo'n jaar
dank je Jian, maar dat pak sneeuw komt er nog wel hoor, dat beloofd Teun me altijdquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis je gegund hoor Heks, ........ behalve dat pak sneeuw dan
Nâh goeie investering dan toch Heks!!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef Toverheks het volgende:
lig nu in bed, met hart van nederland aan, laptop erbij vind het wel erg luxe hoor allemaal, voel me net een klein kind blij met haar speeltje.
Als jij sneeuw wil, dan komt er sneeuw!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dank je Jian, maar dat pak sneeuw komt er nog wel hoor, dat beloofd Teun me altijd
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh goeie investering dan toch Heks!!!
We hebben besloten die op te nemen dus we gingen naar Lek kijken. Maar dat bleek niet goed verstaandbaar en ook niet zo overtuigend, dus we hebben het opgegeven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
De pinguins ken ik niet maar het ziet er heel schattig en aandoenlijk uit in de voorfilmpjes. Cute zijn op de meest barre plek op aarde, het is een kunst.
[ afbeelding ]
Ambilight is eigenlijk niets meer en minder dan een digitale schemerlamp. Hij heeft aan de achterkant ledjes die zich aanpassen aan de achtergrond en/of aan de beelden die op TV verschijnen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef Coos het volgende:
Knappe tv Teun. Maar ik weet niet wat dat ambilight nu precies inhoud. Dus hij komt ook op je netwerk dan. Kan je behalve foto's ook youtuupies afspelen of gaat dat dan weer niet?
Lijkt me wel gaaf een hele afspeellijst YTeetjes van goeie muziek maken, aanslingeren op je tv en lekker op de bank.
Ben het wel zat die troep. En Bep van twee huizen verder raakt er ook al overspannen van. Die heeft zelfs gisteren nog twee uur lopen scheppen met zo'n ballaster en alles bij mij voor bij de boom gegooid. Buurman en ik waren de enige twee in de hele straat die het stoepie niet gedaan hadden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als jij sneeuw wil, dan komt er sneeuw!!![]()
Februari is trouwens meestal de sneeuwmaand hè
Er komt dooi aan, 't zal met een paar dagen wel weg zijn. Bep ook weer tevredenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben het wel zat die troep. En Bep van twee huizen verder raakt er ook al overspannen van. Die heeft zelfs gisteren nog twee uur lopen scheppen met zo'n ballaster en alles bij mij voor bij de boom gegooid. Buurman en ik waren de enige twee in de hele straat die het stoepie niet gedaan hadden.
Gaat ie dan niet veel licht geven als ie niete tegen de muur staat maar in de hoek? Dan staat de achterkant er veel verder vanaf.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ambilight is eigenlijk niets meer en minder dan een digitale schemerlamp. Hij heeft aan de achterkant ledjes die zich aanpassen aan de achtergrond en/of aan de beelden die op TV verschijnen.
en weer anderen kun je volledig mee op internet. Hoe dan ook, je koppelt hem direct aan je router.
Hiermee kun je gewoon volledig internetten hoor Teun, favorieten en afspeellijsten opslaan, alles erop en eraan. Wist je dat wanneer je een film op een usb-stic zet (bijv. divx) en je propt hem in een usb poort van die tv dan speelt hij hem gewoon af, geen dvd player bij nodigquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ambilight is eigenlijk niets meer en minder dan een digitale schemerlamp. Hij heeft aan de achterkant ledjes die zich aanpassen aan de achtergrond en/of aan de beelden die op TV verschijnen.
En ja, je kunt er mee bladeren op internet en de youtubers bijvoorbeeld direct afspelen op je TV. Nu zit er wel verschil tussen de ene en de andere. De ene, daar kom je niet verder mee dan NET-TV, dat is enkel het Philips netwerk (voor films ed) en weer anderen kun je volledig mee op internet. Hoe dan ook, je koppelt hem direct aan je router.
Volgens mij is die pinguin-film ingesproken door Urbanusquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
We hebben besloten die op te nemen dus we gingen naar Lek kijken. Maar dat bleek niet goed verstaandbaar en ook niet zo overtuigend, dus we hebben het opgegeven.
Ik hoop niet voor dat laatstequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Over drie weken naar het 'Centrum voor Pijn en Palliatieve geneeskunde'.
Dat kun je inregelen. Het kan ook dynamisch, geeft ie meer licht als het licht is en minder als het donker is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Gaat ie dan niet veel licht geven als ie niete tegen de muur staat maar in de hoek? Dan staat de achterkant er veel verder vanaf.
Je kunt dan ook een mediaplayer kopen Coos. Gaat via een omweg, maar dan heb je eigenlijk hetzelfde (eerst downloaden, daarna afspelen op je TV). Trouwens, de nieuwere desktops/notebooks hebben ook een HDMI uitgan die je dan ook rechtstreeks op TV kunt aansluiten. Er zijn wat dat betreft meerdere wegen die naar Rome leiden.quote:Kijk dat is gaaf. Bij de volgende tv wil ik ook ermee op het netwerk via m'n router.
Bij die ik nu heb zit wel een VGA aansluiting maar om nu zo'n dikke kabel nog eens naar de andere kant van de woonkamet te trekken.
Klinkt als een soort afdeling van de Inquisitiequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, dat van die USB stick wist ik dan wel weerquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Hiermee kun je gewoon volledig internetten hoor Teun, favorieten en afspeellijsten opslaan, alles erop en eraan. Wist je dat wanneer je een film op een usb-stic zet (bijv. divx) en je propt hem in een usb poort van die tv dan speelt hij hem gewoon af, geen dvd player bij nodig
moet het over nieuw D-Kquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Oh, dat klinkt niet best. Maar toch maar even een blik op werpen morgen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij is die pinguin-film ingesproken door Urbanus
Nou ja wat ik daar eigenlijk mee wilde zeggen is dat wanneer je dus een opslagmedium direct aan je usb poort hangt, dat je dan gewoon kan afspelen, dmv de player in je TV. Jij hebt een Nas eraan hangen. Maar een aparte externe HD van 500 GB van 6 tientjes doet het dus ook geweldig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat van die USB stick wist ik dan wel weer
Jep, ik kan die NAS er dan ook direct aanhangen denk ik, want ook een usb aansluiting. Lijkt ook wat overdreven, zo'n schijvenkabinetje, maar deze heeft raid 2 en ik had eigenlijk nog nooit een goede oplossing voor beveiliging/backup van bestanden. Dat is met dit ding wel aardig geregeld.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja wat ik daar eigenlijk mee wilde zeggen is dat wanneer je dus een opslagmedium direct aan je usb poort hangt, dat je dan gewoon kan afspelen, dmv de player in je TV. Jij hebt een Nas eraan hangen. Maar een aparte externe HD van 500 GB van 6 tientjes doet het dus ook geweldig.
Vind het heel erg voor je D_Kquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb het nu al zon jaar of drie. 3 operaties en heel wat zenuwen minder en weer terug bij af. Dat wordt de rest van mijn leven aan de pijnstillers.
Ik ook. Wat de kans zat er wel in, maar het blijft een teleurstelling. Ach ja pijn louter geest en ziel.quote:
Pijnbestrijding staat pas in de kinderschoenen. Wie weet is er binnen tien jaar iets dat je pijnvrij kan maken. Maar dat is natuurlijk tevens ijdele hoop, voorlopig heb je er hinder van.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ook. Wat de kans zat er wel in, maar het blijft een teleurstelling. Ach ja pijn louter geest en ziel.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
De operatie was dus geen succes, de pijn komt weer terug. Chirurg geen verdere mogelijkheden dus nu weer terug naar de pijn-poli. Mijn behandeld arts is iemand die zich gespecialiseerd heeft in patiënten zonder kans op genezing. Voornamelijk dus mensen die terminaal zijn.
Mijn wond is nota bene niet eens dicht!
omdat ik nog een paar emails zat te beantwoorden kreeg ik dit nog effe mee...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb het nu al zon jaar of drie. 3 operaties en heel wat zenuwen minder en weer terug bij af. Dat wordt de rest van mijn leven aan de pijnstillers.
Ze hebben amper nieuwe middelen uitgebracht en degene bij de stoffen die wel werken tegen zenuwpijn is het doorgaans een onverklaarbare bijwerking. Ik heb het allemaal al gehad, van TENS, anti-depressiva, anti-epileptica tot en met afkickmiddelen voor junks.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pijnbestrijding staat pas in de kinderschoenen. Wie weet is er binnen tien jaar iets dat je pijnvrij kan maken. Maar dat is natuurlijk tevens ijdele hoop, voorlopig heb je er hinder van.
Daar word je ook moedeloos van. Klote voor je.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ze hebben amper nieuwe middelen uitgebracht en degene bij de stoffen die wel werken tegen zenuwpijn is het doorgaans een onverklaarbare bijwerking. Ik heb het allemaal al gehad, van TENS, anti-depressiva, anti-epileptica tot en met afkickmiddelen voor junks.
En een vette joint? Helpt dat ook niet een beetje?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze hebben amper nieuwe middelen uitgebracht en degene bij de stoffen die wel werken tegen zenuwpijn is het doorgaans een onverklaarbare bijwerking. Ik heb het allemaal al gehad, van TENS, anti-depressiva, anti-epileptica tot en met afkickmiddelen voor junks.
Ja dat help een beetje, maar dat wordt niet vergoed! Ze hebben je liever aan de morfine dan aan de cannabis!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En een vette joint? Helpt dat ook niet een beetje?
Ik weet niet hoeveel middelen er inmiddels zijn uitgebracht, het staat in de kinderschoenen. Maar er langzaam maar zeker is er wel steeds meer aandacht voor, aangevangen vanaf eind jaren '90.
Ik dacht dat het in sommige gevallen wel vergoed werd maar dat heb je natuurlijk al lang uitgezocht en gevraagd. En ja, regels en wetten hebben als resultaat soms een vreemde en kromme uitwerkingquote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat help een beetje, maar dat wordt niet vergoed! Ze hebben je liever aan de morfine dan aan de cannabis!
Nee, daar maken ze geen uitzondering in bij mijn verzekeringmaatschappij. Ze vergoeden het niet, in geen enkel geval. Dat zei zowel de apotheker als de anesthesioloog.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik dacht dat het in sommige gevallen wel vergoed werd maar dat heb je natuurlijk al lang uitgezocht en gevraagd. En ja, regels en wetten hebben als resultaat soms een vreemde en kromme uitwerking
Als dat het enige probleem is, dan neem je toch een andere verzekeringsmaatschappij, of ben ik nu gek?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, daar maken ze geen uitzondering in bij mijn verzekeringmaatschappij. Ze vergoeden het niet, in geen enkel geval. Dat zei zowel de apotheker als de anesthesioloog.
Bijna geen één maatschappij doet het nog of dan slechts deels. Basis-verzekering is overal hetzelfde, maar ik kan niet zo maar van aanvullende verzekering overstappen.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als dat het enige probleem is, dan neem je toch een andere verzekeringsmaatschappij, of ben ik nu gek?
Van een aanvullende niet, basis wel. Maar die verstrekking zit dan vermoedelijk in die aanvullende verzekering?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bijna geen één maatschappij doet het nog of dan slechts deels. Basis-verzekering is overal hetzelfde, maar ik kan niet zo maar van aanvullende verzekering overstappen.
Teun ik heb het tot en met de raad voor de geneesmiddelenverstrekking uitgevochten met nul resultaat.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als dat het enige probleem is, dan neem je toch een andere verzekeringsmaatschappij, of ben ik nu gek?
Is er geen belangenvereniging voor "jullie soort"? Met tig handtekeningen krijg je het onderwerp toch op de politieke agenda? Ok, niet van vandaag op morgen, maar je kunt gezamenlijk heel wat bereiken op een termijn van pak 'm beet tien jaar.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Teun ik heb het tot en met de raad voor de geneesmiddelenverstrekking uitgevochten met nul resultaat.
Het valt niet onder basis-verzekering en met heel veel geluk onder de aanvullende.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van een aanvullende niet, basis wel. Maar die verstrekking zit dan vermoedelijk in die aanvullende verzekering?
Nah, ik wens je in ieder geval sterkte. Bidden helpt vermoedelijk ook niet echt hè? Tenzij je het meditatie noemt, dat schijnt nog wel eens wat effect te hebben
Dat deed ik ook hoor. Alle medicatie die ik moet betalen verrekening ik met de belasting. Ik heb er toch netjes zelf voor betaald.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:30 schreef Coos het volgende:
Wordt wel voorgeschreven wiet maat niet vergoed door de verzekering.
Weet nog dat ik met mijn recept bij die lul van een apotheker hier kwam en tegen hem zei:
nu wordt jij mijn huisdealer.
Maar de kwaliteit (dus thc-gehalte) is ook kut van die mediwiet. Maar Kardinaal ik trek het met goedkeuring overigens wel al meer dan tien jaar van de belasting af. Dat kostte mij wel een hoop geld toen voor een goei belastingspecialist, maar dan hebbie ook wat.
Maar wiet is niet dé oplossing want er zijn meer momenten dat je niet stoned wil zijn!
Ach daar zijn er ook al zoveel van geweest. Toenmalige minister Els Borst was een groot voorstander maar ja de kutgristenhonden zullen altijd tegen zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.tweedekamer.nl(...)inale_cannabis.jsp#0
Ze zijn er al jaren over aan het ouwehoeren. Een paar onderzoeken in een toonaangevend tijdschrift dat het werkt zou wel zoden aan de dijk zetten.
Tja, geen bewijs, dus geen erkenning.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Ach daar zijn er ook al zoveel van geweest. Toenmalige minister Els Borst was een groot voorstander maar ja de kutgristenhonden zullen altijd tegen zijn.
Wat ik al zei; je kan/wil niet altijd stoned zijn. Nu rook ik vanaf maart geen wiet meer voor een tijdje en zit nu aan de amitriptyline. Is ook niet goed maar wilde gewoon effe van de wiet af.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:44 schreef Copycat het volgende:
Die vriend van me was idd van 's ochtends tot 's avonds van de wereld. En dan komt er om acht uur 's ochtends iemand de meters controleren, moest die beste man zich eerst door een dikke walm werken. Terwijl Jip niet meer snapte hoe zijn wegwerpaansteker werkte.
Maar hij is goed terechtgekomen, mijn ouwe, kromme hippie; 'ons' yvonne is een van zijn grootste fans en Michael Palin ging voor een BBC-programma bij hem op bezoek.
Het bewijs is er. Maar ze willen het gewoon niet zien want zoals Robert Long ooit zong: Het leven is lijden.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, geen bewijs, dus geen erkenning.
Ja dat klopt. En dat is echt even heel erg wennen, op het punt van afhaken. Het is nogal kinderachtig. Eigenlijk is de hele soundtrack niet best. Want die haalt de prachtige beelden eerder onderuit dan dat die ze versterkt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij is die pinguin-film ingesproken door Urbanus
Helaas wel.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Het bewijs is er. Maar ze willen het gewoon niet zien want zoals Robert Long ooit zong: Het leven is lijden.
Schoorvoetend, stapje voor stapje is er wat beweging. Maar nooit krijg je dat wat wenselijk is terwijl zaken klip en klaar, overduidelijk zijn. Dat is hoe politiek werktquote:Op woensdag 29 december 2010 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Het bewijs is er. Maar ze willen het gewoon niet zien want zoals Robert Long ooit zong: Het leven is lijden.
Maar die Robert zong wel meer.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Je zit nog in een onderzoekstraject dus, dat je naar dat centrum gaat?quote:
Dat laatste is het dus. De vraag is meer wat en in welke dosis.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zit nog in een onderzoekstraject dus, dat je naar dat centrum gaat?
Dus ze hebben het nog niet opgegeven, in de zin van: verdoven maar de rest van zijn leven want we weten niets anders?
Maar alle beschikbare middelen die sterk genoeg zijn hebben dus als bijwerking dat je minder helder wordt? Dus het is kiezen tussen pijn en helder zijn en daar de balans in vinden, of zo?quote:Op woensdag 29 december 2010 01:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat laatste is het dus. De vraag is meer wat en in welke dosis.
Ja, balans tussen nut en bijwerkingen.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar alle beschikbare middelen die sterk genoeg zijn hebben dus als bijwerking dat je minder helder wordt? Dus het is kiezen tussen pijn en helder zijn en daar de balans in vinden, of zo?
Wat een kutverhaal zeg. Je hebt wel recht om te somberen.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, balans tussen nut en bijwerkingen.![]()
En nu ga ik proberen te slapen. (Zonder slaapmiddel, want die mag ik dus niet combineren met mijn pijnstiller-pleister).![]()
Trusten mensen!
Hier moet jij toch meer herkenning in vinden, niet?quote:
dat kan een eindeloze zoektocht wordenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat laatste is het dus. De vraag is meer wat en in welke dosis.
Van mijn favoriete Longspeelplaat.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:40 schreef Coos het volgende:
Hier moet jij toch meer herkenning in vinden, niet?![]()
zoon zit bij me, draaide een paar nummers van Robert Long je had hem moeten zien kijken en luisteren, ja ja dat is weer eens wat anders dan fuck barbra streisand.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van mijn favoriete Longspeelplaat.
Goedemorgen!
Spannend en nu maar hopen dat ze passenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:13 schreef Marrije het volgende:
Jummie!
Vandaag krijg ik als het goed is mn laarzen
heb je oliebollen gewonnen???quote:Op woensdag 29 december 2010 10:07 schreef Deisyy het volgende:
Vanmorgen stond ik om half 9 in de rij voor de winnende oliebollen om mee te nemen naar mjin werk.
En ze zijn heerlijk!
De winnaar van de jaarlijkse AD oliebollentest komt uit Spijkenisse.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je oliebollen gewonnen???
en marrije nu maar hopen dat ze passen
oh bedoelde je dat, denk het wel anders had ie niet gewonnen lijkt me, ga straks ook maar even naar de oliebollenkraamquote:Op woensdag 29 december 2010 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De winnaar van de jaarlijkse AD oliebollentest komt uit Spijkenisse.
Ik moest natuurlijk wel even proeven of het terecht was
Vast.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:47 schreef Copycat het volgende:
Maar ze verkopen ze wel vol enthousiasme.
Geen losse flodders ...quote:OKLAHOMA - De Amerikaan Arthur Sedille vindt het leuk om een pistool tegen het hoofd van zijn vrouw te zetten tijdens seksspelletjes, thuis in Oklahoma. Maar Sedille zei dat hij niet wist dat het pistool geladen was, toen hij de trekker overhaalde.
De 23-jarige man hangt nu een aanklacht wegens moord boven het hoofd, wegens de dood van zijn 50-jarige vrouw Rebecca Sedille.
Ze stierf ter plekke toen het vuurwapen afging in hun slaapkamer, meldde de Amerikaanse zender CNN woensdag.
Agenten hebben hem gearresteerd op verdenking van moord door ernstige onvoorzichtigheid, zei de politie. Maar een formele aanklacht is nog niet ingediend. De man zelf houdt vol dat het een ongelukje was. Hij belde zelf het alarmnummer 911, voegde hij daar nog aan toe.
Het is een slecht oliebollenjaarquote:Op woensdag 29 december 2010 10:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vast.
De oliebollen bakker vertelde trouwens dat, het beslag moeilijk goed is te krijgen als het koud is.
Winkels/bakkerijen zijn dit jaar in het voordeel.
Geen opzet. Als je er zo uitziet ben je al lang blij dat je überhaupt een vrouw hebt om spelletjes mee te doen.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dit is 'm, gewoon ff voor de beeldvorming.
Dus, was het opzet of niet. . .
[ afbeelding ]
Wie weet werd zij er ook wel opgewonden van. Maar om dat zeker te weten, moet ik eerst een foto van haar zien.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:07 schreef Dementor het volgende:
Darwin award..
Want hoe kon die vrouw zo stom zijn dat goed te keuren.
Tenzij hij een liegt en ze dit nooit eerder hadden gedaan.
Deze??quote:Op woensdag 29 december 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie weet werd zij er ook wel opgewonden van. Maar om dat zeker te weten, moet ik eerst een foto van haar zien.
Die schunnige gedachte was hier nog niet opgekomen.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie weet werd zij er ook wel opgewonden van. Maar om dat zeker te weten, moet ik eerst een foto van haar zien.
Ik ookquote:Op woensdag 29 december 2010 10:39 schreef Dementor het volgende:
Ik word altijd zo droevig van Spijkenisse, ach ze kunnen in ieder geval oliebollen bakken.
Spike City.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Kutstad met zjin kutbrug![]()
Maar wel lekkere oliebollen
quote:Twee aangiftes tegen Keith Bakker
AMSTERDAM - Twee voormalig cliëntes van verslavingsdeskundige Keith Bakker doen woensdag en donderdag aangifte tegen hem wegens seksueel misbruik. Een derde jonge vrouw heeft besloten geen aangifte te doen uit „emotionele overwegingen”. Dat heeft hun advocaat, Bernhard Tomlow, woensdag bekendgemaakt.
Ik zou bijna denken dat je een Spijkeniser keienwipper bentquote:
De ijsblokjes duik, die Unox worsten zijn al koud voordat ze in een broodje belanden.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
De nieuwjaarsduiken worden afgelast, mietjes.
Als bij mij medicatie niet binnenblijft neem ik ze in met vruchtensap en neem ik daarna gelijk een slok melk, dat sluit de maag. Weet alleen niet of dat met antibiotica mag.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:09 schreef hondjes het volgende:
De koorts wil toch niet echt zakken en de anti- biotica spuugt ze uit.
Dochter wordt een beetje wanhopig, en slaapgebrek natuurlijk.
Daar zat ik ook aan te denken.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:59 schreef Marrije het volgende:
Ze zouden dat in zetpilvorm moeten maken.
Wilde jij gaan duiken danquote:Op woensdag 29 december 2010 12:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
De nieuwjaarsduiken worden afgelast, mietjes.
Ik denk eigenlijk een dochter van een vriend of vriendin.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:29 schreef Marrije het volgende:
Zijn vader die belde of hij met zijn zus naar het zkh wilde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |