Fuckerdefuck.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef Gert het volgende:
"Verse groente". Wow, dementor, bof jij effe.
Was gehts du dort machen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:36 schreef remlof het volgende:
Ich geh' nach Deutschland heute, dan zijn jullie een paar dagen van mij af
Zoek het plastic haakje/ringetje...quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:13 schreef Gert het volgende:
Het trekkoord van het badkamerlicht is losgefloept uit de aansluiting, En dan denk je: wijst zich zelf. Kapje losgehaald. En jaaaaa hoor, het zal ook eens een keer NIET ondoorgrondelijk zijn, dat godvergeten klusgezeik.
Geen fucking clue
Internet maar eens doornemen dan, hopelijk is er iets met foto's.
Ja en dat zit ergens onder. Dat moet wel want wij zien het allebei niet, dat logische haakje of ringetje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zoek het plastic haakje/ringetje...
Ben je er al uit? Want ik heb een trekkoord.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en dat zit ergens onder. Dat moet wel want wij zien het allebei niet, dat logische haakje of ringetje.
Nah Lies ik wil een foto van hoe het moét! Heb jij een trekkoord?
-edit- Er zal ook eens géén topic over zijn op FOK!![]()
Lichtschakelaar badkamer?
Ronniequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:29 schreef hondjes het volgende:
NOEK
Ik ben ook leuk, geweldig bovendien, aldus Ronnie Tober
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:41 schreef remlof het volgende:
En ja hoor: 'Alle Somalische terreurverdachten vrijgelaten'
A.I.V.D.
Ben er niet uit, maar er hoort een lusvormig touwtje uit te hangen en als dat gebroken is kun je beter een nieuwe schakelaar kopen las ik. En het is gebroken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je er al uit? Want ik heb een trekkoord.
Thanks.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet niet of het overal hetzelfde is, maar bij mij zit het zo:
[ afbeelding ]
Let niet op de spinnewebben enzo
Hopelijk gaat dan alleen het trekkoord gedeelte los.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:52 schreef liesje1979 het volgende:
Uh oh.
En die schroeven midden boven en onder gaan niet los?
Ze zijn natuurlijk wel schuldig tot het tegendeel bewezen is. Omdat de AIVD geen bewijs heeft betekent dat nog niet dat ze onschuldig zijnquote:
hier is nog een topic, misschien staat daar iets in..quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dan alleen het trekkoord gedeelte los.
Ik maak in ieder geval van elke stap foto's dan weet ik hoe het weer terug moet.
Maar eerst... de stroom er maar eens af.
Watjequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar eerst... de stroom er maar eens af.
Nee, in Nederland ben je gelukkig onschuldig tot het tegendeel bewezen isquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk wel schuldig tot het tegendeel bewezen is. Omdat de AIVD geen bewijs heeft betekent dat nog niet dat ze onschuldig zijn
Mooi signaal ook aan Somaliërs in Nederland. Zo af en toe komen we de boel bij u kort en klein slaan, slaapt u een paar dagen in een cel en mag u dan weer naar huis. Zal de integratie zeer ten goede komenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, in Nederland ben je gelukkig onschuldig tot het tegendeel bewezen is
Daar zijn al die moeders met die misbruikte kindjes ook ZO blij heh...quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, in Nederland ben je gelukkig onschuldig tot het tegendeel bewezen is
Effe doorgestuurd naar Cor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Coos !!!
voor je vriend Cor![]()
zal ''Tante'' Cor blij mee zijn ..quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Effe doorgestuurd naar Cor.![]()
Kan ie wel gebruiken nu want hij is een nieuwe keuken aan het plaatsen. En bij Cor betekend dat dat het het echt rigoureus is. Alles eruit met z'n drilboor.
En wat een smerige kutkrant is die telegraaf toch ook.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk wel schuldig tot het tegendeel bewezen is. Omdat de AIVD geen bewijs heeft betekent dat nog niet dat ze onschuldig zijn
En geoogst word er ook al. Met een melange van angstzweet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:09 schreef Coos het volgende:
[..]
En wat een smerige kutkrant is die telegraaf toch ook.
Dat grote artikel van vanochtend waar ze zo zeker wisten dat de aanslag in Gilze Rijen zou plaatsvinden is weg.![]()
Foetsie......![]()
Maar ze hebben wel gezaaid zullen we maar zeggen.
Ook het NOS-journaal is wmb volledig uit de bocht gevlogen in haar berichtgeving. Er zou sprake zijn van een aanslag op korte termijn maar omdat er niets aan wapens of explosieven gevonden was zou het volgens de verslaggever ongetwijfeld gaan om voorbereidingen voor een aanslag op de niet zo korte termijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:09 schreef Coos het volgende:
[..]
En wat een smerige kutkrant is die telegraaf toch ook.
Dat grote artikel van vanochtend waar ze zo zeker wisten dat de aanslag in Gilze Rijen zou plaatsvinden is weg.![]()
Foetsie......![]()
Maar ze hebben wel gezaaid zullen we maar zeggen.
nou tot zo dan want heb de schakelaar los en ga een nieuwe halen bij de karwei. Kan ik mooi met de tram heen, arme ik. En dan zeuren ze in Afrika. Wel een leuk tweedehandsje gekocht gister trouwens maar die komt volgende week.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga douchen en dan naar de Karwei, ik moet iets terugbrengen, als ik ergens naar moet kijken voor je, lees ik het zo wel. Succes!
Ja, de NOS doet verwoede pogingen om niet langer als "linkse staatsomroep" te worden afgeschilderd. Treurig!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook het NOS-journaal is wmb volledig uit de bocht gevlogen in haar berichtgeving. Er zou sprake zijn van een aanslag op korte termijn maar omdat er niets aan wapens of explosieven gevonden was zou het volgens de verslaggever ongetwijfeld gaan om voorbereidingen voor een aanslag op de niet zo korte termijn.
Een tweedehands tram gekocht?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
nou tot zo dan want heb de schakelaar los en ga een nieuwe halen bij de karwei. Kan ik mooi met de tram heen, arme ik. En dan zeuren ze in Afrika. Wel een leuk tweedehandsje gekocht gister trouwens maar die komt volgende week.
En het wordt voor zoete koek geslikt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ook het NOS-journaal is wmb volledig uit de bocht gevlogen in haar berichtgeving. Er zou sprake zijn van een aanslag op korte termijn maar omdat er niets aan wapens of explosieven gevonden was zou het volgens de verslaggever ongetwijfeld gaan om voorbereidingen voor een aanslag op de niet zo korte termijn.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
nou tot zo dan want heb de schakelaar los en ga een nieuwe halen bij de karwei. Kan ik mooi met de tram heen, arme ik. En dan zeuren ze in Afrika. Wel een leuk tweedehandsje gekocht gister trouwens maar die komt volgende week.
Thanx Fan, misschien straks bij het installeren nog handig!
Dat is een kleurencartridge, dus wel de soort. edit: kan ook een zwarte zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb van HP inkt 300, maar dat zal vast de soort niet zijn.
Nummer onthouden en evt het typenummer van je printer en dan op de verpakking bij de AH kijken of er een geschikte bijzit.quote:Kan ik dan ook inkt van de AH kopen en welke moet ik dan hebben? Ik snap er niets van
Ah ok! Thanks! Ik neem hem wel meequote:Op dinsdag 28 december 2010 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een kleurencartridge, dus wel de soort.
[..]
Nummer onthouden en evt het typenummer van je printer en dan op de verpakking bij de AH kijken of er een geschikte bijzit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |