Dan zou Bert nu in slaap moeten vallen toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:20 schreef WeezerButler het volgende:
De DJ zit als je het mij vraagt ook zwaar onder de kalmerende middelen...
Ik was het niet... ondanks mijn slechte smaak.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:19 schreef djenneke het volgende:
Waarom moet dit en van wie? Wie kan ik hiervoor pijn doen? Oog om oog etc... Nou? Wie?
Ze heeft het in elk geval niet mee hoeven maken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je zou maar zo'n mooie vrouw zijn geweest en dan maken ze zo'n gruwelplaat voor je. Ook niet echt een hommage te noemen.
Dat is waar. De Heere zij geprezen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ze heeft het in elk geval niet mee hoeven maken.
Heeft iemand al een nummer over Lady Di gemaakt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ze heeft het in elk geval niet mee hoeven maken.
Doodvallen? Rijden is nog logischer...quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:21 schreef djenneke het volgende:
Reeds een klassieker... Hanneke, val dood.
Ja Therapy... grapjequote:Op dinsdag 28 december 2010 14:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heeft iemand al een nummer over Lady Di gemaakt?
Elton John telt niet mee...
Dat vind ik zo onaardig. Vallen is veel vriendelijkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Doodvallen? Rijden is nog logischer...
hehehe... scherp.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde na de dood van Lady Di.
Therapy? was twee jaar te vroeg...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja Therapy... grapjeHusker Du !!!
Ik wist niet eens dat het een cover wasquote:
Doe eens gek.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:30 schreef CoJackso het volgende:
Ach, in de categorie Borsato, Meeuwis, vd Boom etc is dit toch wel een stukje beter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |