nope.. maar ik denk dat mensen er van te weerhouden hun natuurlijke drift (sexualiteit) te laten ervaren iig niet erg geholpen heeft.. Kan me gewoon niet voorstellen dat dat gezond is! (uitzonderingen daar gelaten, ik geloof best dat er mensen zijn die dat namelijk wel gewoon kunnen zonder gekke dingen te ontwikkelen..)quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat Isa zegt zal vast ook meespelen. Het is waarschijnlijk toch niet te wijten aan een enkel probleem.
Ja, maar als ze dan toch een heleboel regels breken, dan kunnen ze beter masturberen dan kleine kinderen misbruiken. Dat zouden ze zelf toch ook wel kunnen bedenken? En in het uiterste geval dat ze echt de sex missen, dan kunnen ze daar vast ook wel iets op verzinnen, zonder meteen je te vergrijpen aan hetgeen wat binnen je bereik ligt en makkelijk te intimideren is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nope.. maar ik denk dat mensen er van te weerhouden hun natuurlijke drift (sexualiteit) te laten ervaren iig niet erg geholpen heeft.. Kan me gewoon niet voorstellen dat dat gezond is! (uitzonderingen daar gelaten, ik geloof best dat er mensen zijn die dat namelijk wel gewoon kunnen zonder gekke dingen te ontwikkelen..)
Ook een reden trouwens dat ik al in het lokale bestuur ging zitten, maar ja dat is een redelijk veilige omgeving.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, maar als ze dan toch een heleboel regels breken, dan kunnen ze beter masturberen dan kleine kinderen misbruiken. Dat zouden ze zelf toch ook wel kunnen bedenken? En in het uiterste geval dat ze echt de sex missen, dan kunnen ze daar vast ook wel iets op verzinnen, zonder meteen je te vergrijpen aan hetgeen wat binnen je bereik ligt en makkelijk te intimideren is.
Dat zou idd beter zijn, maar het lijkt me redelijk bewezen het in zo'n besloten gemeenschap met dit soort regels in de praktijk niet zo werkt. Ik ben er van overtuigd dat afschaffen van celibaat en een minder gesloten karakter de problemen grotendeels oplost en terug brengt naar dezelfde proporties als in de rest van de maatschappij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar als ze dan toch een heleboel regels breken, dan kunnen ze beter masturberen dan kleine kinderen misbruiken. Dat zouden ze zelf toch ook wel kunnen bedenken? En in het uiterste geval dat ze echt de sex missen, dan kunnen ze daar vast ook wel iets op verzinnen, zonder meteen je te vergrijpen aan hetgeen wat binnen je bereik ligt en makkelijk te intimideren is.
Ik denk dat laatste. Maar er zijn meer beroepsgroepen met vertrouwelijke informatie. Het is niet dat er dadelijk een beerput open gaat dat Psychiaters patienten misbruiken. Het zijn immers in sommige gevallen ook een gemakkelijk doelwit. Hoop ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dusMaar goed, het hoe en waarom het zoveel meer lijkt voor te komen in de RK kerk is me een raadsel. En is dat wel zo? Of wordt dat zo in de schijnwerpers gezet omdat het om een beroepsgroep gaat waar mensen vertrouwen in hebben.
Jeetje, volg het nieuws eens, grootste ophef is er nu juist over al het misbruik in vroeger tijden...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:05 schreef FutureFairytale het volgende:
vroeger was er vast net zoveel misbruik als nu, alleen niet bekend geworden omdat iedereen nog geloofde en alles wat met kerk te maken had heilig was voor iedereen.
Ja dat zou je denken idd.. vraag me dan ook echt af waarom dit in zo grote mate aan de gang was in die kringen. Ben benieuwd of ze daar ooit een verklaring voor vinden..quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, afwachten wat er allemaal gaat gebeuren. Geen idee of dit gevolgen gaat hebben voor de punten die jij noemtquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat zou idd beter zijn, maar het lijkt me redelijk bewezen het in zo'n besloten gemeenschap met dit soort regels in de praktijk niet zo werkt. Ik ben er van overtuigd dat afschaffen van celibaat en een minder gesloten karakter de problemen grotendeels oplost en terug brengt naar dezelfde proporties als in de rest van de maatschappij.
quote:Weer zo'n bol waarbij je een rijwiel nodig hebt om van krent naar krent te fietsen. Gecamoufleerde deeghap is nog een milde omschrijving. Gefrituurd weekdier komt ook in de buurt.
quote:Knul met hoog oh oh Cherso Sterretje-gehalte staat tevergeefs zijn best te doen in oliebollenkraam. Kleffe, plakkerige meelballen. Wat een treurigheid. Hier wil je je geld niet uitgeven.
quote:Soms vraag je je af hoe iemand het voor elkaar krijgt: oliebol is aan de ene kant verbrand en aan de andere kant niet gaar. Kleffe deegbal. Leuk voor een spelletje paintball. Splassssh..
Het is ook een heel groot instituut natuurlijk. En wereldwijdquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat zou je denken idd.. vraag me dan ook echt af waarom dit in zo grote mate aan de gang was in die kringen. Ben benieuwd of ze daar ooit een verklaring voor vinden..
Het hoort natuurlijk nergens te gebeurenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef freecell het volgende:
IN de gehandicaptenzorg gaat het ook nog wel regelmatig mis.
En dus blijkbaar in de peuteropvang...
Alleen de kerk heeft een aparte positie juist omdat het daar niet zou moeten kunnen gebeuren!
(prachtige taal, vier correcte werkwoorden achter elkaar)
Yeahquote:Gebakkraam Denies
voor ingang Makro, Van Schieweg - Delft
Oordeel jury: 9ZEER GOED
Gewicht per bol: 83 gram
Prijs per bol: ¤ 1,00
Aanbieding: 10 voor 8,00
Vet percentage: 11,30%
DPTG percentage: 12,6%
Conclusie: Perfectionistische en gedreven vakman Denies heeft het weer voor elkaar. Smaakt prima. Knapperig, smaakvol en luchtig. Was al eerder succesvol. Adres om in achterhoofd te houden.
neequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het hoort natuurlijk nergens te gebeuren
de voor ons dichtstbijzijnde uit de lijst zit in Holten en is de nummer 3. Toch ga ik dit jaar gewoon weer voor oliebollen van Hansquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:13 schreef Isabeau het volgende:
De Oliebollentest dan maar weer!
Komt niet goed met Steer's bolletjes dit jaar! Maastricht:
[..]
Het pak koopmans opvolgenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:17 schreef freecell het volgende:
Ik ga zelf oliebollen bakken op 31 december... Wat is het perfecte recept mensen?
Hoogeveen wordt nooit getestquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:17 schreef PdeHoog het volgende:
YeahDaar haal ik dus wel eens een oliebol
Nee nee, het moet in olie, niet boven het vuurquote:
Hier alleen in Haarlem 1tje. Krijgt een 4,5, de bal is te vet. Verder zijn hier ook zelden kramen die getest worden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoogeveen wordt nooit getestIk vind ze wel lekkere bolletjes hebben
Het ziekenhuis haalt ook altijd bollen in huis of maakt ze zelf, en dat zijn smerige vieze stuiterballen
ja.. ben dan ook benieuwd hoe groot het probleem percentueel is. Door alle ophef lijkt het alsof het vele malen groter is dan bij ieder ander instituut waar mensen met kinderen te maken hebben, maar is dat ook echt zo?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is ook een heel groot instituut natuurlijk. En wereldwijd
Want wat bijv de FP als slechtste bol neerzet is er één uit de categorie economisch delict met als cijfer een 0. Maar dat is niet op smaak oid gebaseerd, maar op DPTG gehalte (lees: zeer oude olie). Deze oliebollenbakker heeft acceptabele olie, maar dus wel een 1 gekregenquote:parkeerterrein winkelcentrum De Werf - Ridderkerk - Bolnes
Oordeel jury: 1 ONVERKOOPBAAR
Gewicht per bol: 84 gram
Prijs per bol: ¤ 0,70
Aanbieding: 11 voor 7,00
Vet percentage: 10,70%
DPTG percentage: 5,9%
Conclusie: Sommige mensen moet je verbieden zich met de verkoop van levensmiddelen bezig te houden. Klef, niet gaar, uitsteeksels. Vieze bijsmaak aan vet. Verspil hier geen eurocent aan.
Ja, maar die 0 staat vooral voor de erg oude olie! Het is dus een heel erg ongezonde bolquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:21 schreef Anthraxx het volgende:
Die oliebollen tent bij de Metro in Spijkenisse was in de tijd dat ik daar nog naar de middelbare school ging al niet te eten. Ze staan er nog.
En onderaan met een 0.
Maar dus op zich wel een lekkere bol....alleen oude olie.quote:Opvallend grote rozijnen. Mooi luchtig en een prettig knapperige korst. Maar ja, niet tijdig verversen van olie is doodzonde. Verspeelt een hoge klassering in het laboratorium.
Ik heb geen idee. Het hoort gewoon onderdeel van je werkdag te zijn lijkt mij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:23 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe krijgen ze het ook voor elkaar. Je kunt toch prima elke dag je olie verversen? Of zijn ze dan bang dat hun flinke marge op de oliebol ineens verdwijnt.
Zondequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Kijk, dit is een 0 in Den Bosch:
[..]
Maar dus op zich wel een lekkere bol....alleen oude olie.
quote:Panel kwalificeert overjarige olie als zeepsop en visvet. Oftewel: een traktatie voor intimiderende rotjochies die onderzoekers onmiddellijk lastig vallen.
oquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee nee, het moet in olie, niet boven het vuur
ow en ditquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:25 schreef golfer het volgende:
Lein en Kaas, bedankt. Jullie kaart is aangekomen.
Waar was je danquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:29 schreef Ole het volgende:
* Ole komt langzamerhand weer terug in het land der levenden![]()
Zondag met vrienden gegeten.. om 6 uur 's ochtends op de bank gecrasht. Had een megakater gister.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:30 schreef Ole het volgende:
Zondag met vrienden gegeten.. om 6 uur 's ochtends op de bank gecrasht. Had een megakater gister.
Da's nog 3-4 dagenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:33 schreef Ole het volgende:
Ja, de paracetamol hielp niet zo goed. Dit jaar maar geen drank meer
Moet te overleven zijn, tochquote:
Ja?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:36 schreef borisz het volgende:
[..]
We moeten haar imago een beetje hoog houden natuurlijk.
Zou het een sponsor zijn?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:36 schreef borisz het volgende:
Ik zap nu eens langs topchef. Ieder recept zit oude Amsterdammer.
quote:
Hoe warm heb je het daar dan. Moe zijn en het koud hebben gaan ook vaak hand in hand hè.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Ik heb het koud en ik zit hier in slaap te kachelenNiet tof
Gaat het weer een beetje?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:46 schreef freecell het volgende:
Hey, volgens de grote griepmeting heb ik de afgelopen dagen griep gehad
Interessant...
Nou, ik zit hier een tikkie te rillen. En mijn vingertoppen zijn ijskoud. En moe ben ik wel eigenlijk. Had ik niet verwacht na 1,5 week uitslapen maar goed....quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe warm heb je het daar dan. Moe zijn en het koud hebben gaan ook vaak hand in hand hè.
Jammer Borisz. Als je nog tips wiltquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:50 schreef borisz het volgende:
Helaas E&Y gaat niet door.![]()
Ik moet me nog meer ontwikkelen op die zwakkere punten en duidelijker aangeven wat ik zou willen. etc
Ik ben gewoon doorgegaanquote:
Spierpijn & koorts zijn geen algemene symptomen van een verkoudheidquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben gewoon doorgegaan
Was eerste kerstdag 's avonds ineens koud-heet enz... Werd tweede kerstdag wakker en TARA zei: jij hebt koorts, meet even! Toen was het 38,5 oid en ik had spierpijn en koud-warm en rillerig en hoesten en snot en heel veel hoofdpijn.
En toen dacht ik: noujaaaa, dat kan niet, ik krijg gasten.
En toen heb ik een kudde paracetamol genomen en ben doorgestampt
Ow en nu heb ik geen koorts meer, maar wel overal snot en spierpijn, haha
Dus volgens mij was het een goed stevige verkoudheid, maar de griepmeter is het niet met mij eens
echt niet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Spierpijn & koorts zijn geen algemene symptomen van een verkoudheid
Verkoudheid = hoesten, neus verstopt, hoofdpijn, je miserabel voelen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:53 schreef freecell het volgende:
echt niet?nooit? Haha!
Bloes: een online ding dat bijhoud hoe griep in Nederland zich ontwikkeld. ik vul elke week een metertje voor ze in, al jaren, maar dat ding heeft nog nooit eerder geroepen dat ik griep had, vandaar
Dat dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:52 schreef Isabeau het volgende:
Spierpijn & koorts zijn geen algemene symptomen van een verkoudheid
quote:
Zo te lezen is het al bijna weer over en had ze rustig aan moeten doen tijdens de kerstquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo te lezen is het al bijna weer over en had ze rustig aan moeten doen tijdens de kerst
Neequote:
Nou, gewoon handen om plastic bekerje is ook goedquote:
Goed punt!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nou, gewoon handen om plastic bekerje is ook goed
Tijd voor een POPquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:49 schreef PdeHoog het volgende:
En nu heb ik mijn teamlead in de mail die graag wil weten wat voor skills ik de komende jaren allemaal wil leren
Och hemel, de pop en portfoliohype ten topquote:
Drama is het hè?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och hemel, de pop en portfoliohype ten top
Dat noemen wij zo helemaal niet hoorquote:
nee, dat klinkt beter wilde je zeggen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat noemen wij zo helemaal niet hoorWij zijn global
Wij noemen dat een "Annual Plan"
Ja, drama! En lol van die kerstkaartquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:52 schreef freecell het volgende:
Drama is het hè?
TARA heeft intern gesolliciteerd, krijgt net een brief, dus ik: oeh! Brief!
Dus ik mail TARA: mag ik hem open maken? Krijg terug: doe maar!
Zit er een kerstkaart in
Nee, maar wel global hequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:53 schreef freecell het volgende:
[..]
nee, dat klinkt beter wilde je zeggen?
Jammer!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:53 schreef freecell het volgende:
Hmmm, ik krijg net een goudkleurige enveloppe met een briefje van TNT erin dat de inhoud helaas kwijt is....
Kerstkaartjesvorm..
Daar zijn ze in deze toko errug goed inquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:53 schreef Isabeau het volgende:
P, nog veel erger, het een vage Engelse term geven
Dat is toch allemaal om jeuk van te krijgen! En dan ook nog in de vorm van een DLWquote:
zouden er echt mensen zijn die er serieus aan werken en dat bijhouden en zo eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal om jeuk van te krijgen! En dan ook nog in de vorm van een DLW
Jaaaa! Ik ken er éénquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zouden er echt mensen zijn die er serieus aan werken en dat bijhouden en zo eigenlijk?kan ik me namelijk niet voorstellen
Goedkoop voor volgend jaar!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jammer!
Ik had een kerstkaart zonder tekst of naamHe-le-maal niets. Kan hem zo weer versturen
Bij mijn vader ging het ongeveer zo:quote:
Nou, ik had vlak voor kerst moeite om de eindjes aan elkaar te knopen wat betreft treinreizen en eten, dus ik ga er maar van uit dat mijn omgeving het niet erg vindt dat ik geen kerstkaarten heb verstuurdquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:02 schreef freecell het volgende:
Wij sturen geen kerstkaarten
Maar dit jaar praat mijn geweten tegen me, dus volgend jaar wel denk ik
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:04 schreef Anthraxx het volgende:
Bij mijn vader ging het ongeveer zo:
"We gaan nu kijken naar je PDP."
"Mijn wat?"
"Personal Development Planning"
"Oh, een POP."
"Een wat?"
Is het ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is eigenlijk maar een idioot gedoe.
En een toekomstplan maken voor jezelf is natuurlijk niets mis mee, beetje richting aan je carrière etc geven en zo. Maar dat het dan verplicht is binnen een bedrijf en je baas zich daar mee gaat bemoeienquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:06 schreef Anthraxx het volgende:
Is het ook. Wij doen er niet aan. Je doet goed je werk, je doet een beetje goed je werk of je ligt er uit
.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik had vlak voor kerst moeite om de eindjes aan elkaar te knopen wat betreft treinreizen en eten, dus ik ga er maar van uit dat mijn omgeving het niet erg vindt dat ik geen kerstkaarten heb verstuurd
Je kan in W7 een compatibiliteit aangeven volgens mijquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, de Eetmeter doet het niet meer met Windows 7.
Nu kan je het ook online doen, maar....daar kan je zelf géén produkten toevoegen.
Lijkt me heerlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is het ook. Wij doen er niet aan. Je doet goed je werk, je doet een beetje goed je werk of je ligt er uit
.
Alsof we daar tijd voor hebben als we ons werk goed willen doen..quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En een toekomstplan maken voor jezelf is natuurlijk niets mis mee, beetje richting aan je carrière etc geven en zo. Maar dat het dan verplicht is binnen een bedrijf en je baas zich daar mee gaat bemoeienkom op zeg.
Hoe egoistisch van die instanties en ouders zegquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Alsof we daar tijd voor hebben als we ons werk goed willen doen..komt al zo veel nodeloze administratieve rompslomp kijken bij het lesgeven tegenwoordig dat een POP dus echt wel de aller laagste prioriteit krijgt.. Kan toch ook niet he, dat ouders gaan vragen waar het handelingsplan blijft, of instanties waar het onderwijskundig rapport is om de voortgang van een kind te waarborgen en dat het antwoord dan is: sorry, te druk met mijn POP
![]()
Nou, dat was dus te laat voor die trein en ik was blij dat pa me geld heeft gegeven anders had ik zwart moeten rijden om naar mijn werk te kunnenquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:07 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Hebben ze uiteindelijk toch nog je salaris enigzins op tijd overgemaakt?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:08 schreef LieLie het volgende:
Deze is grappig
http://www.nrcnext.nl/blo(...)an-de-snowpocalypse/
Ja he! Die staan gewoon mijn persoonlijke ontwikkeling op een paar mierenneukpuntjes in mijn competentieprofiel in de wegquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe egoistisch van die instanties en ouders zeg
wowquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:08 schreef LieLie het volgende:
Deze is grappig
http://www.nrcnext.nl/blo(...)an-de-snowpocalypse/
Hey dank je wel voor de tip! Het werkt nu welquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
Je kan in W7 een compatibiliteit aangeven volgens mijMisschien dat dat wil werken?
Ik ben het helemaal met je eens. Direct ontslag nemenquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja he! Die staan gewoon mijn persoonlijke ontwikkeling op een paar mierenneukpuntjes in mijn competentieprofiel in de wegbelachelijk!
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey dank je wel voor de tip! Het werkt nu wel
Die slaapt overdagquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:20 schreef PdeHoog het volgende:
Graag gedaan hoorMaareh...die IT-er naast je had dit ook kunnen weten
Het idee er achter is goed. De uitvoering wordt alleen een beetje een rituele dans elke keer.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal om jeuk van te krijgen! En dan ook nog in de vorm van een DLW
Hmmmm...Misschien moet-ie eens beginnen met het aanwennen van een goed dag / nacht-ritme danquote:
Onze enige discussies hier in huis gaan daar over op het moment, en ik ben er nog niet over uit of ik het maar opgeef of niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:22 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm...Misschien moet-ie eens beginnen met het aanwennen van een goed dag / nacht-ritme dan
Omdat hij de hele nacht op de computer zit.quote:
Gewoon 's nachts de computer op slot.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat hij de hele nacht op de computer zit.
Ik slaap dus alleen en overdag zit ik alleen![]()
Daar merk ik weinig van als ik werk, omdat hij dan tegen 6 uur er wel uit is. Maar als ik vrij ben dan is het net of ik alleenstaand ben of dat hij de hele dag op zijn werk zit (zonder extra inkomen)
Niet opgevenquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Onze enige discussies hier in huis gaan daar over op het moment, en ik ben er nog niet over uit of ik het maar opgeef of niet.
Stoppenkast... hebben ze dat in Engeland ook, of kom je weg met 'excuse me dear, we don't have power....quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Gewoon 's nachts de computer op slot.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:35 schreef freecell het volgende:
Is dat net zoiets als een schaduwweduwe?
Ik ben wel een paar keer een tijd een genealogische weduwe geweest
Mannen en hobby's
Maar jij speelt het zelf toch ook?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik voel me een beetje een wow-weduweLeuk krantenartikel gelezen (jaren geleden) en dat ging daar over
Vrouwen die niets aan hun man hebben omdat hij wow moet spelen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Onze enige discussies hier in huis gaan daar over op het moment, en ik ben er nog niet over uit of ik het maar opgeef of niet.
Hmmm, 2e kerstdag 5 minuten ingelogd om cadeautjes uit te pakken....en daarvoor...eh...hmm....misschien ergens vorige week een half uurtje of zo.quote:
Wat zit daar eigenlijk in?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:38 schreef Sunnythesun het volgende:
gooi ik net een lavalamp kapot in de slaapkamer.. wat een teringzooi zeg
![]()
Hopen dat we het er nog uit krijgen..
Nu richting Dalen (met een paar tussenstops)
Handigquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:38 schreef Sunnythesun het volgende:
gooi ik net een lavalamp kapot in de slaapkamer.. wat een teringzooi zeg
![]()
Hopen dat we het er nog uit krijgen..
Nu richting Dalen (met een paar tussenstops)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Okequote:Op dinsdag 28 december 2010 14:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmmm, 2e kerstdag 5 minuten ingelogd om cadeautjes uit te pakken....en daarvoor...eh...hmm....misschien ergens vorige week een half uurtje of zo.
Dat is nu ook wel het verschil, ik ben even wow-moe en dan valt het op hoeveel Ross speelt
Afgezien van het feit dat ik nu graag toch wel een HDMI compatible HT-setje wil, errug goedquote:
Volgens mij plas je dat er gewoon weer uit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:43 schreef Sarabi het volgende:
Kan het kwaad als je teveel vitamine c pilletjes inneemt?
Was vergeten dat ik vanmorgen al genomen had (dat krijg met een ziekhoofd)
Okequote:Op dinsdag 28 december 2010 14:45 schreef Ole het volgende:
[..]
Volgens mij plas je dat er gewoon weer uit.
Het aparte is ook meestal wel dat de onderlinge verschillen zo groot zijn. Mijn ouders hebben nu 2 jaar een goede Philips TV. Wij sinds deze zomer een Samsung. De Samsung ziet er veel beter uit t.o.v. de Philips, terwijl wij daarvoor niet beter wistenquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat ik nu graag toch wel een HDMI compatible HT-setje wil, errug goedIk had niet verwacht dat het zoveel verschil zou uitmaken, maar zo'n groter beeld is toch wel heel fijn
En die kleurtjes ook
Het knalt nu goed zeg maar
Ja hequote:Op dinsdag 28 december 2010 14:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat ik nu graag toch wel een HDMI compatible HT-setje wil, errug goedIk had niet verwacht dat het zoveel verschil zou uitmaken, maar zo'n groter beeld is toch wel heel fijn
En die kleurtjes ook
Het knalt nu goed zeg maar
Alleen op lange termijn en absurd hoge doseringen (meer dan 5000 mg en zo), niet na 1xquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:43 schreef Sarabi het volgende:
Kan het kwaad als je teveel vitamine c pilletjes inneemt?
Was vergeten dat ik vanmorgen al genomen had (dat krijg met een ziekhoofd)
Thanksquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen op lange termijn en absurd hoge doseringen (meer dan 5000 mg en zo), niet na 1x
En P, da's mooi!
Ja. Dat zei de meneer van de lokale TV boer ook. Samsung was beter bla bla bla. Ik heb wat tegen Samsungquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het aparte is ook meestal wel dat de onderlinge verschillen zo groot zijn. Mijn ouders hebben nu 2 jaar een goede Philips TV. Wij sinds deze zomer een Samsung. De Samsung ziet er veel beter uit t.o.v. de Philips, terwijl wij daarvoor niet beter wisten.
Oh...vertel eens....wat ben jij allemaal van plan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:53 schreef freecell het volgende:
Ik heb hier nu ads voor schaamlipcorrecties
Ben helemaal blij nuquote:
misschien er eens goed met hem over praten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
en hij mag zijn hobby hebben, heus! Maar wees er dan overdag voor mij als ik vrij ben
Dat dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
misschien er eens goed met hem over praten?
En schop hem eens aan het werk.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:27 schreef Bluezz het volgende:
Nieuwe handschoenenvan de Hema
lamsleer & fleece van binnen, maar 12 ¤ moet warm zijn toch
![]()
Da's irritant! Ik moet mijn briefjes nog laten tekenen, van twee maandenquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:46 schreef Sarabi het volgende:
Hmm zo te zien is er weer iets mis gegaan met mijn uren/salarisaltijd fijn in december
Nee hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:02 schreef FutureFairytale het volgende:
wat gaan jullie hard vandaag! iedereen is al vrij zeker
Gaat vast goedkomenquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:58 schreef LieLie het volgende:
Zo, ik kan niet veel meer voorbereiden volgens mij.
Nu hopen dat alles lukt en smaakt
Gewoon mijn 2e weekendquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:02 schreef FutureFairytale het volgende:
wat gaan jullie hard vandaag! iedereen is al vrij zeker
Eetze en veel plezierquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:58 schreef LieLie het volgende:
Zo, ik kan niet veel meer voorbereiden volgens mij.
Nu hopen dat alles lukt en smaakt
quote:
Nee, gisteren wel en best hardquote:
Nu spierpijn dus huhquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:53 schreef kaasplankje het volgende:
Nee, gisteren wel en best hard![]()
Vandaag ben ik moe en het was niet zo druk op 't werk dus dan gaat de tijd tráág![]()
En ik ben verkouden en ik heb last van mijn keel
ook lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
ah snelle change of plans
geen mac, maar naar chinees
Dankje, ik heb net een warme choco opquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:54 schreef Isabeau het volgende:
Nu spierpijn dus huh
En ja, als je weinig te doen hebt gaat de tijd ook traag.
En tegen keelpijn en verkoudheid helpt een warm drankje het beste (ik speel even voor Zuster Lein nu ze niet thuis is).
Vroeg naar bed gaan is soms reuze fijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:56 schreef kaasplankje het volgende:
Dankje, ik heb net een warme choco op![]()
Ik ga zo nog even sapje persen want ik moet vitamines hebben, en ik ga téringvroeg slapie doen
Culinair hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
ah snelle change of plans
geen mac, maar naar chinees
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vroeg naar bed gaan is soms reuze fijn
Dankquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:33 schreef Bluezz het volgende:
Wel thuis pee, de eerste dag zit er weer op
Hoewel ik zekerste weten nog steeds een nachtmens ben en me 's ochtends om 7 uur naast m'n bed halfdood voel, zijn verplichtingen in de ochtend wel goeie redenen om een enigzins normaal ritme aan te nemen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik voel me een beetje een wow-weduweLeuk krantenartikel gelezen (jaren geleden) en dat ging daar over
Vrouwen die niets aan hun man hebben omdat hij wow moet spelen.
Komt ook wel goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
Hoewel ik zekerste weten nog steeds een nachtmens ben en me 's ochtends om 7 uur naast m'n bed halfdood voel, zijn verplichtingen in de ochtend wel goeie redenen om een enigzins normaal ritme aan te nemen...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Freecell en anderen: fijn dat ons kaartje aangekomen is
En nu ga ik een vers sapje persen voor mijn zieke kind vent
quote:
Weggegooid!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:31 schreef krakkemieke het volgende:
Goeienavond!
Ik heb een zooi ouwe kleren weggegooid!![]()
Ik ben daar heel slecht in, maar mijn make-over kleren pasten anders niet in de kast.
uhm... Isa?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weggegooid!Ik doe alles altijd eerst 'naar de kelder'
Maar goed gedaan!
Bij elkaar was het een vuilniszak, maar de helft lag al een jaar op de vloer.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weggegooid!Ik doe alles altijd eerst 'naar de kelder'
Maar goed gedaan!
nee, nee! De kelder is een opbergruimte. Maar er komt nooit meer iets uitquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:34 schreef freecell het volgende:
uhm... Isa?
De kelder is een grote container toch?
Soms heb je dat ja, dat je het zat bent en woesh! alles is opgeruimdquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:35 schreef krakkemieke het volgende:
Bij elkaar was het een vuilniszak, maar de helft lag al een jaar op de vloer.
Het komt omdat ik vanwege bezoek een hoop zooi in de slaapkamer had gestapeld. Ik kon mijn kont niet meer keren en ik was het opeens zat. Mijn kerstgedachte
De kelder is een soort vagevuur. Uiteindelijk gaat alles naar de hel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
nee, nee! De kelder is een opbergruimte. Maar er komt nooit meer iets uit(want je kan er zelf nauwelijks bij)
Dan is het wel het vagevuur van de Eskimo's: ijskoud nu.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:37 schreef krakkemieke het volgende:
De kelder is een soort vagevuur. Uiteindelijk gaat alles naar de hel.
Nou, alles, dat is schromelijk overdreven! Maar ik kan weer zonder mijn nek te breken naar het raam. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Soms heb je dat ja, dat je het zat bent en woesh! alles is opgeruimd
Volgens mij sprokkel je sneller een zak van je eigen kleding bij elkaar terug uit de kringloop dan dat je het red uit jouw kelderquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
nee, nee! De kelder is een opbergruimte. Maar er komt nooit meer iets uit(want je kan er zelf nauwelijks bij)
Er bestaat geen container voor spullen met bestemming kringloop. Anders was mijn schuur zo'n container. Als de sneeuw weg is, even een ritje aan moeders vragen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:34 schreef freecell het volgende:
[..]
uhm... Isa?
De kelder is een grote container toch?
Maar als ik iets afdank, is het niet meer te dragen, dus niet te redden.......quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij sprokkel je sneller een zak van je eigen kleding bij elkaar terug uit de kringloop dan dat je het red uit jouw kelder
Ik las 'door het raam' en dacht: waarom wil krakje door het raam kunnen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:38 schreef krakkemieke het volgende:
Nou, alles, dat is schromelijk overdreven! Maar ik kan weer zonder mijn nek te breken naar het raam. Dat dan weer wel.
Och. Mijn goede voornemen om alles anders te gaan doen misschien? Schijnt goed te zijn om je geest lenig te houden, dingen af en toe anders doen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las 'door het raam' en dacht: waarom wil krakje door het raam kunnen?
Da's waar!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef krakkemieke het volgende:
Och. Mijn goede voornemen om alles anders te gaan doen misschien? Schijnt goed te zijn om je geest lenig te houden, dingen af en toe anders doen.
Nee nee nee nee nee!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef krakkemieke het volgende:
Hey Free, zullen we Isa's kelder gaan ontruimen deze zomer?
Op zich...wel. Maar toch maar niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:46 schreef Leintjeuh het volgende:
De-clutteren klinkt als een heel erg goed idee
Luister naar haar!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De-clutteren klinkt als een heel erg goed idee
De spullen die je een jaar niet gemist hebt, kunnen weg. Sowieso.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op zich...wel. Maar toch maar niet.
Moet ik eens......quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:49 schreef Isabeau het volgende:
Och hemel, Fly LadyMoet ik ook maar weer eens wat mee doen, want die schema's werkten wel.
Volgend jaarquote:
Jij hebt dr Rossi toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:49 schreef Isabeau het volgende:
Och hemel, Fly LadyMoet ik ook maar weer eens wat mee doen, want die schema's werkten wel.
Maar het mooiste rond deze tijd is dat je bij alles 'volgend jaar' kan zeggen en dat voelt dan heel erg langquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:51 schreef krakkemieke het volgende:
'Procrastinate is my middle name'.
Ik vond hem juist schattig hahahaquote:
Nee, die zit alleen te wow'en en te koken met teveel calorieen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij hebt dr Rossi toch?
En kraks: I'm in!
Als we toch met die kelder bezig gaan... Houd jij hem vast? Ik breng wel peper inquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, die zit alleen te wow'en en te koken met teveel calorieen.
Tis een schat, echt waar.
Maar hij heeft wat peper nodig op een plek waar de zon niet schijnt, imho......
Jij hebt een vent die geld binnen brengtquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:54 schreef freecell het volgende:
En ik wilde dat ik een man had die kookte
Het begon met Pee, die aan het mopperen was. Hij werd Mopperpee, met een moppersmurf ava. Toen hadden veel mensen een smurf-ava en ik had geen ava. TAV heeft toen voor mij deze grim-smurf gemaakt.quote:
Deal!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Als we toch met die kelder bezig gaan... Houd jij hem vast? Ik breng wel peper in
(ik kon het ook met stesolid en psychiatrisch patienten, dus Rossi is een eitje)
Amen zusterquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij hebt een vent die geld binnen brengt![]()
Madama J?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Deal!![]()
Ik heb een beetje met Ross te doen......
Madam Jeanette?quote:
okquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Madam Jeanette?Zullen we maar beginnen met een gewone spaanse?
En ik vind de dood niet zo luguber. Dat is gewoon zo en dan ga je wat anders doen.quote:
Niet om de puzzel, maar met 2 kleine kinderen lijkt het me een uitdaging! Succes!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:01 schreef freecell het volgende:
[..]
ok
Ik heb hier naast me een puzzel liggen van 1200 stukjes... in stukjes.
Wish me luck
Daar breng ik helemaal niets tegen inquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En ik vind de dood niet zo luguber. Dat is gewoon zo en dan ga je wat anders doen.
De puzzel verdwijnt op kinder-wakker-uren op de plank ergens hooooog!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niet om de puzzel, maar met 2 kleine kinderen lijkt het me een uitdaging! Succes!
En ik heb opgeschept dat ik de winnares van de bijbelquiz een beetje ken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar breng ik helemaal niets tegen in
Aha! Ik had geen plank waar ik de puzzel op kon bergen tijdens kat-wakker-uren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:03 schreef freecell het volgende:
[..]
De puzzel verdwijnt op kinder-wakker-uren op de plank ergens hooooog!
Willibrord, de apostel der friezenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:04 schreef Isabeau het volgende:
Wat komt er op de puzzel te staan, Freecell?
Heb je behoefte aan meer puzzels? Mijn moeder heeft er een stel over!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:03 schreef freecell het volgende:
[..]
De puzzel verdwijnt op kinder-wakker-uren op de plank ergens hooooog!
Hoe paaps!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Willibrord, de apostel der friezen![]()
[ afbeelding ]
en dan in 1200 stukken
Altijd leuk!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je behoefte aan meer puzzels? Mijn moeder heeft er een stel over!
Neu Schwanstein is een drama idd!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Altijd leuk!
1000 stukjes plus en geen slot Neuschwanstein!
Helemaal leuk!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Neu Schwanstein is een drama idd!
Ik zal ze reserveren!
Neuh, hooguit 10 %.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Helemaal leuk!
Volgens TARA staat dat slot op 75% van alle puzzels
Je staat op de lijst voor de puzzels die deze winter afkomen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Whehe
Nuja, wij gaan beginnen, morituri te salutant was het toch?
Isa, weet je trouwens waar het woord 'quizz' vandaan komt? Zo grappig!quote:
Nee, ik heb werkelijk geen idee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:19 schreef krakkemieke het volgende:
Isa, weet je trouwens waar het woord 'quizz' vandaan komt? Zo grappig!
Wat heerlijk Lein!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa! Ik had de computerman aan de lijn, ws. is mijn computer morgen gemaakt
Het was een weddenschap om mensen over een raadsel te laten praten. Het niet-bestaande woord quizz werd op alle muren gekalkt en iedereen praatte erover.quote:
Wat mafquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:25 schreef krakkemieke het volgende:
Het was een weddenschap om mensen over een raadsel te laten praten. Het niet-bestaande woord quizz werd op alle muren gekalkt en iedereen praatte erover.
Waarschijnlijk was het geheugen stuk. Morgen gaan ze er ander geheugen in zetten en dan testen of het beter gaat. En als ie t dan wel goed doet, krijg ik hetzelfde geheugen maar dan nieuw. En dan heb ik donderdag ochtend tijd om m op te halenquote:
Ik wou dat dat bij mij kon. Mijn ROM is groter dan mijn RAM.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het geheugen stuk. Morgen gaan ze er ander geheugen in zetten en dan testen of het beter gaat.
...dus ze hebben dat nog niet getest?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Waarschijnlijk was het geheugen stuk. Morgen gaan ze er ander geheugen in zetten en dan testen of het beter gaat. En als ie t dan wel goed doet, krijg ik hetzelfde geheugen maar dan nieuw. En dan heb ik donderdag ochtend tijd om m op te halen
Althans, in de ideale situatie
Het geheugen werkt niet op 100% geloof ik, hij vertelde iets over ingewikkelde berekeningen en marges en uitkomsten, ik snapte t niet helemaalquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:28 schreef Isabeau het volgende:
...dus ze hebben dat nog niet getest?
Nou ja, dan maar hopen dat dat gewoon de oplossing is. Want volgens Ross is het Windows 7 met die videokaartquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Het geheugen werkt niet op 100% geloof ik, hij vertelde iets over ingewikkelde berekeningen en marges en uitkomsten, ik snapte t niet helemaal
Ik ga ervan uit dat de computerman dat getest heeft. En zo niet, hij belt me morgen en dan vraag ik hetquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:32 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, dan maar hopen dat dat gewoon de oplossing is. Want volgens Ross is het Windows 7 met die videokaart
Die info had hij van een aantal fora waarin naar voren kwam dat betreffende videokaart en Windows 7 wel eens ruzie hadden, vooral met wow.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga ervan uit dat de computerman dat getest heeft. En zo niet, hij belt me morgen en dan vraag ik het
ORLY?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben 9 things you didn't know about Starbucks aan het lezen en best grappig dat er in het handboek voor werknemers staat dat de winkel 10 minuten voor openingstijd open moet zijn.Dat zou elke winkel moeten doen!
Het hoort gewoon bij de officiële werkdag, dus dat wordt neem ik aan gewoon betaald.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:39 schreef krakkemieke het volgende:
ORLY?
Wordt dat net zo betaald als de tijd na sluitingstijd die niet betaald wordt?
Ik werkte elke keer al minimaal een kwartier onbetaald over........
Nee, dat moet je zelf trainenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef golfer het volgende:
Lekker tukkie gedaan.
Mijn geheugen laat mij ook regelmatig in de steek. Kan ik daarvoor ook naar een computerman?
Ik bedoel dat mijn werkgeheugen niet past bij mijn onthoud-geheugen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef golfer het volgende:
Lekker tukkie gedaan.
Mijn geheugen laat mij ook regelmatig in de steek. Kan ik daarvoor ook naar een computerman?
Ik wil niet eens precies om 8 uur op het werk zijn (geen overdracht bij ons) want dan moet ik open zijn vind ik, dus kwart voor 8 aanwezig vind ik lekkerder. PC opstarten, een bijbabbel met een collega of een doc. een kop koffie, een fokje nalezen etcquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef Isabeau het volgende:
Het hoort gewoon bij de officiële werkdag, dus dat wordt neem ik aan gewoon betaald.
En ja, wat jij noemt is best wel een veel voorkomend iets, overal. Ik bedoel, op mijn werk moet ik bijv om 23:00 aanwezig zijn. Maar mijn collega is om 23:00 vrij. En toch moeten we even met elkaar praten voor een overdracht, dus iemand moet eerder komen of de ander kan pas later weg. Eigenlijk slaat het nergens op!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:46 schreef krakkemieke het volgende:
Door bv uit het raam te gaan ipv de deur.
Als ik de zaak op tijd klaar had, moest ik nog wachten tot ik de winkel uit kon. Vandaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil niet eens precies om 8 uur op het werk zijn (geen overdracht bij ons) want dan moet ik open zijn vind ik, dus kwart voor 8 aanwezig vind ik lekkerder. PC opstarten, een bijbabbel met een collega of een doc. een kop koffie, een fokje nalezen etc![]()
Het luik gaat wel om klokslag 5 dicht als het ff kan
Die kaart is te mooi en veegt ook vast niet lekker. En het was een kaart van CUL-lers!quote:
Je typt wel erg half-engels hoor.......quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Die kaart is te mooi en veegt ook vast niet lekker. En het was een kaart van CUL-lers!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:17 schreef krakkemieke het volgende:
Die kaart is te mooi en veegt ook vast niet lekker. En het was een kaart van CUL-lers!
Neuh!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]maar dat zou wel nuttig gebruik maken van cadeaus zijn!
Oh! Dus jij veegt je reet af met kaarten van CUL-lers?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]maar dat zou wel nuttig gebruik maken van cadeaus zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |