Het kleine leed dat beginnende assistent heet. Who cares wat anderen doen. Ik zeg gewoon 'je' tegen mijn supervisoren. Als ze willen vousvoyeren prima, maar zeg dan ook 'u' tegen mij.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:23 schreef Honeymooner het volgende:
Blijven jullie u zeggen, totdat er gezegd wordt dat dat niet hoeft of ga je vanzelf een keer over op je?
Ontbijten doe ik wel altijd wat uitgebreider. Dan hoef ik niet per se te eten rond 12u, maar kan ik het ook nog wel rekken tot 14uquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:26 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Das wel een goeie! Dat vergeet ik soms zelfs al als ik geen eens een co-schap heb. Probleem is dat ik niet echt goed ben in ontbijten.
Vanwaar je vraag? Studeer je ook geneeskunde?quote:Op zondag 9 januari 2011 11:35 schreef Rejected het volgende:
Weten jullie allemaal een beetje welke richting jullie op willen?
Ik begin meestal even kort met 'u', en na een halfuur is iedereen dan eigenlijk wel een 'je'. Inclusief m'n opleider.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:49 schreef starla het volgende:
[..]
Het kleine leed dat beginnende assistent heet. Who cares wat anderen doen. Ik zeg gewoon 'je' tegen mijn supervisoren. Als ze willen vousvoyeren prima, maar zeg dan ook 'u' tegen mij.
Cardiologiequote:Op zondag 9 januari 2011 11:35 schreef Rejected het volgende:
Ik wacht totdat gezegd wordt, vooral met leeftijdsverschil van vaak zo'n 10 jaar vind ik het niet echt lastig om u te blijven zeggen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:23 schreef Honeymooner het volgende:
Blijven jullie u zeggen, totdat er gezegd wordt dat dat niet hoeft of ga je vanzelf een keer over op je?
Kinderquote:Op zondag 9 januari 2011 11:35 schreef Rejected het volgende:
Internequote:Op zondag 9 januari 2011 11:35 schreef Rejected het volgende:
Ik denk dat ik binnen 1 maand voor de tuchtcommissie staquote:Op zondag 9 januari 2011 20:57 schreef iofn het volgende:
[..]
Toch maar geen pediatrische gynaecologie?
De cardio is echt oververtegenwoordigd hierquote:
Ik denk interne of huisarts.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:35 schreef Rejected het volgende:
Die vrouw met de gebroken pols is de moeder van een groepsgenootje van mij, maar die zei dat het in de media helemaal uit proportie was geblazen, jammer is datquote:Op zondag 9 januari 2011 21:02 schreef Seam het volgende:
Wie is de reisleider? Dokter aan boord van vliegtuig...
Zoiets waren we toch ook al eerder met zo'n arts in Nepal tegengekomen? Met die gebroken botten?
Ook Cardiologiequote:Op zondag 9 januari 2011 11:35 schreef Rejected het volgende:
dat krijg je met die linkse media hequote:Op zondag 9 januari 2011 22:21 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die vrouw met de gebroken pols is de moeder van een groepsgenootje van mij, maar die zei dat het in de media helemaal uit proportie was geblazen, jammer is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |