abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:56:57 #101
208890 June.
Seriously?
pi_90861005
quote:
Op dinsdag 4 januari 2011 22:52 schreef dotKoen het volgende:
Maar Osterhaus is toch van oorsprong dierenarts? :')
Seriously? :')
Shine bright like a diamond.
pi_90861282
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:56 schreef June. het volgende:

[..]

Seriously? :')
Jazeker, hij is gepromoveerd op peritonitis bij katten.
pi_90861601
Jij hebt echt kwaliteitskennis :')
pi_90861870
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:09 schreef Repeat het volgende:
Jij hebt echt kwaliteitskennis :')
:7

:')
pi_90868606
quote:
Op dinsdag 4 januari 2011 22:53 schreef Repeat het volgende:

[..]

Niet in het ziekenhuis werken is juist relaxed. Vind ik ook. Ik heb geen zin om nadat ik van ma-vr in het ziekenhuis gezeten heb er ook nog eens avonden of weekenden door te brengen :+
Repeat wordt huisarts of consultatiebureauarts? :+

c_/

M'n pa heeft vandaag trouwens z'n afspraak op de poli neuro...
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_90876805
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:47 schreef GianLorenzo het volgende:
En kun je me tips geven over leren? Hoe leer je het beste grote lappen stof? En hoeveel uur per doordeweekse dag en ik het weekend ben je ermee bezig? Ik studeer in amsterdam
Aan welke universiteit studeer je? Aan de UvA kan ik je nog wel een paar tips geven om onderzoek in te rollen/leuke keuzevakken te doen/leuke baantjes te vinden.
pi_90877200
Nou, morgen beginnen aan m'n laatste blok van het doctoraalfase. :'(
pi_90891488
quote:
M'n pa heeft vandaag trouwens z'n afspraak op de poli neuro...
En?
I feel kinda Locrian today
  woensdag 5 januari 2011 @ 20:16:24 #109
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_90900190
Cardio bevalt me eigenlijk best prima. Iig meer prima dan ik in eerste instantie dacht. ik heb al 2 mensen gecardioverteert, en, wat ik het allerbelangrijkst vind, ik mag veel zelf doen. Van zelfstandig werken word ik een zielsgelukkige co 8-) De cardioloog met wie ik deze week meeloop was tot nu toe ook tevreden, ik was "over het algemeen als co goed op dreef" dus dat is primadeluxe!
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_90904359
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:00 schreef starla het volgende:
[..]
En?
Neuroloog had het idee dat de radialis en medianus nog wel iets deden (heb hem zelf niet meer gezien sinds zondag). 28-1 EMG.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_90906250
Heerlijk dagje gehad! Afdeling, SEH, consult myxoom, rennen voor een CT-aorta bij tensiedaling post-PCI en nog even chill veelteveel Snicker's gegeten nadat een patiënt een doos van die dingen bij de verpleging had gedropt :9
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_90906376
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef intoxicated het volgende:
Heerlijk dagje gehad! Afdeling, SEH, consult myxoom, rennen voor een CT-aorta bij tensiedaling post-PCI en nog even chill veelteveel Snicker's gegeten nadat een patiënt een doos van die dingen bij de verpleging had gedropt :9
Snickers :r

Maar klinkt leuk ja! Heb echt zin om te beginnen nu, gisteren al even in het ziekenhuis gekeken, is allemaal goed geregeld daar geloof ik.
pi_90906458
Oh, en ik kom opeens tot de ontdekking dat onder andere Interne Geneeskunde via de UB als eBook beschikbaar is.

[ Bericht 42% gewijzigd door dotKoen op 07-01-2011 12:17:47 ]
pi_90943386
Wat een stilte hier vandaag...!
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_90946881
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:16 schreef Pluizel het volgende:
Cardio bevalt me eigenlijk best prima. Iig meer prima dan ik in eerste instantie dacht. ik heb al 2 mensen gecardioverteert, en, wat ik het allerbelangrijkst vind, ik mag veel zelf doen. Van zelfstandig werken word ik een zielsgelukkige co 8-) De cardioloog met wie ik deze week meeloop was tot nu toe ook tevreden, ik was "over het algemeen als co goed op dreef" dus dat is primadeluxe!
Wie, wie, wie?? Doe es wat meer inside informatie en initialen, nu moet ik de hele tijd vragen wie je bedoelt.. ;)

Ik ben ook volop aan het cardioverteren trouwens, vroeg me vandaag nog af hoe dat in H'berg nou ook alweer ging.. Gebruiken jullie ook alleen dormicum? En daar hoefde je toch alleen op zo'n knopje te drukken of zit je ook echt met de paddles op de patiënt?

Mijn eerste inwerkweek op de CCU zit er alweer bijna op, nog 1 week te gaan! Maar vind het wel leuk, de week interne zie ik meer tegenop. ;)
pi_90947236
Propofol *O*
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
  donderdag 6 januari 2011 @ 20:10:07 #117
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_90947610
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:02 schreef intoxicated het volgende:
Propofol *O*

Hij is het daar niet mee eens :(
Fietstas.
pi_90948109
Ik moest vandaag 30 euro betalen aan de studentenbalie omdat ik vergeten was me in te schrijven voor het tentamen, hoe kansloos is dat :')

Nouja, vergeten, ik kreeg pas bericht over mijn ingediende bezwaarschrift nadat de inschrijftermijn verlopen was, maar ik had me natuurlijk al vantevoren in moeten schrijven..
pi_90949721
Een dikke envelope van Servier met daarin twee Procoralan-gesponsorde ECG-linealen in de bus :9 Gewoon, omdat het kan :+
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_90950443
Ha, linealen, wat heb je daar nou aan! ;) Ik hoorde vandaag dat ik gesponsord en wel naar een congres in Miami Beach mag. Wist al dat ik naar het congres mocht, nog niet dat het ziekenhuis betaalt. :D
pi_90950611
Ohhh ik dacht dat dat al rond was :@
Maar bij dezen: gefeliciteerd! :D
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_90952305
Eerst co-assistent uit mijn co-groep al gesneuveld ...
pi_90952338
Zo zonde vind ik dat... dan heb je dik 4 jaar gestudeerd, om te concluderen dat je het werk niet leuk vindt ;( Wat waren de omstandigheden?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_90952411
quote:
99s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:37 schreef intoxicated het volgende:
Zo zonde vind ik dat... dan heb je dik 4 jaar gestudeerd, om te concluderen dat je het werk niet leuk vindt ;( Wat waren de omstandigheden?
Nou, weet niet of deze co ook stopt (cq. moet stopppen) met de opleiding, maar hij/zij mag deze maandag niet beginnen met interne geneeskunde, en moet dus uit onze co-groep.
pi_90952623
Autsj... what happened?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')