Ik doe zoveel goeds voor de medemens, en krijg er niets voor terug. Karma is bullshit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:58 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb geen O&N nodig om te knallen iddMaar blijf mezelf ook maar voorhouden dat dit iig heel lief van mij is en dat het goed is voor m'n karma
Want feest =/= uitgaan ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:00 schreef Nouk84 het volgende:
Het zal mij werkelijk aan mijn reet roesten of mijn O&N een groot feest is. Niet alleen dit jaar, ieder jaar. Iedereen heeft altijd maar de behoefte of het gevoel dat er een groot feest van gemaakt MOET worden. Ik ben blij dat ik daar geen last van heb. Noem me burgerlijk, maar ik zit net zo lief met een aantal mensen gezellig thuis. Daar heb ik het vele malen leuker dan dat ik me kapot sta te ergeren in een overvolle kroeg.
Dat idee krijg ik hier jaquote:
Tofquote:Ik heb ook feest met O&N, gezellig met mensen thuis.
Het MOET idd altijd het feest van het jaar worden, wat het daardoor nooit wordt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:00 schreef Nouk84 het volgende:
Het zal mij werkelijk aan mijn reet roesten of mijn O&N een groot feest is. Niet alleen dit jaar, ieder jaar. Iedereen heeft altijd maar de behoefte of het gevoel dat er een groot feest van gemaakt MOET worden. Ik ben blij dat ik daar geen last van heb. Noem me burgerlijk, maar ik zit net zo lief met een aantal mensen gezellig thuis. Daar heb ik het vele malen leuker dan dat ik me kapot sta te ergeren in een overvolle kroeg.
Precies!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:01 schreef Kluts het volgende:
Het MOET idd altijd het feest van het jaar worden, wat het daardoor nooit wordt.
Precies, dat is ook feest toch!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Want feest =/= uitgaan ?
Ik heb ook feest met O&N, gezellig met mensen thuis.
Wat toevallig, ik ook!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Want feest =/= uitgaan ?
Ik heb ook feest met O&N, gezellig met mensen thuis.
1 - The Fountainquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, dat kan wel eens voorkomen. Maar ik kan wel ongeveer peilen wat je vet vind.
Noem eens films die je echt goed vindt.
Als dit altijd je gedachtegang is geweest, hebt je dus niet eerder een groot feest meegemaakt met O&N.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:00 schreef Nouk84 het volgende:
Dik worden mensen tussen Nieuwjaar en Kerst, niet tussen Kerst en Nieuwjaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:02 schreef Ang3l het volgende:
Hallo onderkoelde en volgevreten kersthoertjes van me
Je hebt een betere filmsmaak dan ik dacht mata. Alhoewel Children of men leuk was, maar nooit in mijn top 10 zou voorkomen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 - The Fountain
2 - True Romance
3 - Machete
4 - Lost Highway
5 - Sin City
6 - Children of Men
7 - The Devil's Advocate
8 - Snatch.
9 - V for Vendetta
10 - Apocalypto
11 - Inglourious Basterds
12 - Cidade de Deus
13 - 187
14 - American Psycho
15 - American Beauty
16 - The Prestige
17 - Eternal Sunshine of a Spotless Mind
18 - Fight Club
19 - Easy Rider
20 - Fear and Loathing in Las Vegas
Zoiets...?
In wat voor zin?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als dit altijd je gedachtegang is geweest, hebt je dus niet eerder een groot feest meegemaakt met O&N.
Wat een gelul. Ik heb genoeg feesten meegemaakt met O&N. Maar het enige wat ik me vaak herinner is een hoop gezeik en ergernis omdat iedereen tegen je aan staat te douwen omdat het zo teringdruk is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:03 schreef Boudibou het volgende:
Als dit altijd je gedachtegang is geweest, hebt je dus niet eerder een groot feest meegemaakt met O&N.
Staan hele goede films tussen, films die ik ook heel vet vind en hoog zou waarderen. Dus geloof me nou maar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 - The Fountain
2 - True Romance
3 - Machete
4 - Lost Highway
5 - Sin City
6 - Children of Men
7 - The Devil's Advocate
8 - Snatch.
9 - V for Vendetta
10 - Apocalypto
11 - Inglourious Basterds
12 - Cidade de Deus
13 - 187
14 - American Psycho
15 - American Beauty
16 - The Prestige
17 - Eternal Sunshine of a Spotless Mind
18 - Fight Club
19 - Easy Rider
20 - Fear and Loathing in Las Vegas
Zoiets...?
Had ik 't vorige week over met een collega, hoe vaak kan er een nieuw jaar beginnen; met je verjaardag, op 1 januari, nieuw schooljaar, Chinees nieuwjaar...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:02 schreef Cue_ het volgende:
Sowieso nieuwjaar.. Want het nieuwe jaar gaat beginnen. Echt niet, het nieuwe jaar begint als je jarig bent, dan pas is er echt een jaar voorbij en dat zou dan een groot feest moeten zijn (geen idee waarom, maar dat is logischer om oud/nieuw te vieren)
Haha hoezo? Dank je.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt een betere filmsmaak dan ik dacht mata. Alhoewel Children of men leuk was, maar nooit in mijn top 10 zou voorkomen.
Dat dus. Ik ben 3,4 keer echt de deur uit gegaan voor een feestje met O&N en dat was vooral een herinnering aan hoe irritant het is en dat ik het liever thuis vier met leuke mensen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat een gelul. Ik heb genoeg feesten meegemaakt met O&N. Maar het enige wat ik me vaak herinner is een hoop gezeik en ergernis omdat iedereen tegen je aan staat te douwen omdat het zo teringdruk is.
Qua series moet je Breaking Bad eens downen. Dat is qua manier van filmen en muziekkeuze ook heel tof.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha hoezo? Dank je.
Films moeten boeien. En vooral muziek en beeld moeten kloppen. Into the Wild hoort er ook nog ergens tussen...
Kan ook heel tof zijn inderdaad!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ben 3,4 keer echt de deur uit gegaan voor een feestje met O&N en dat was vooral een herinnering aan hoe irritant het is en dat ik het liever thuis vier met leuke mensen.
En altijd moet het een beter jaar worden dan de voorgaandequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:05 schreef Lips het volgende:
[..]
Had ik 't vorige week over met een collega, hoe vaak kan er een nieuw jaar beginnen; met je verjaardag, op 1 januari, nieuw schooljaar, Chinees nieuwjaar...
Top dank je! Goeie tip. Ff spieken: http://www.imdb.com/title/tt0903747/quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Qua series moet je Breaking Bad eens downen. Dat is qua manier van filmen en muziekkeuze ook heel tof.
quote:
Ik zeg alleen..als dit altijd je gedachtengang is geweest..quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat een gelul. Ik heb genoeg feesten meegemaakt met O&N. Maar het enige wat ik me vaak herinner is een hoop gezeik en ergernis omdat iedereen tegen je aan staat te douwen omdat het zo teringdruk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |